Η διαχρονική σχεδιαστική ταυτότητα, εμπλουτίστηκε με μοντέρνες λεπτομέρειες που υπογραμμίζουν ένα πιο δυναμικό και σπορ προφίλ. Ο φωτισμός είναι εξ` ολοκλήρου LED με ενσωματωμένα φώτα ημέρας στον μπροστινό προβολέα, ενώ η έκδοση SuperSport διαθέτει επιπλέον λεπτομέρειες τύπου carbon, μαύρα γυαλιστερά φινιρίσματα και σπορ γραφικά. Η νέα μονοκόμματη σέλα με τις εντυπωσιακές πορτοκαλί ραφές, είναι αρκετά φιλόξενη με μαλακή υφή, επαρκές αφρώδες και χώρο για 2 άτομα. Το επίπεδο πάτωμα προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια του αναβάτη με εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, αλλά και αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς χάρη στο γάντζο και το ντουλαπάκι με την ενσωματωμένη θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα θα φιλοξενήσει 2 κράνη jet αλλά δεν επαρκεί για την τοποθέτηση μεγαλύτερου κράνους τύπου flip-up ή full-face. Το σύστημα πολυμέσων Vespa MIA δίνει δυνατότητα για συνδεσιμότητα με smartphone. Οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια νέας τεχνολογίας LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το ταχύμετρο έχει παραδοσιακή αναλογική μορφή. Το keyless σύστημα, ολοκληρώνει την premium ταυτότητα της νέας GTS.
Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συνομοταξίας των i-Get-κινητήρας των 278κεκ., είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο Vespa, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής στις 8.250 και 5.250σαλ. αντίστοιχα. Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης -με αντικραδασμικό άξονα για λιγότερους κραδασμούς- συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ το traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια πρόσφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις να το απενεργοποιήσεις. Οι μικροί τροχοί, η anti-dive ανάρτηση και ο υπερδραστήριος κινητήρας, συνθέτουν ένα σούπερ ευέλικτο και ζωηρό scooter που ελίσσεται ταχύτητα και με περίσσεια ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ο 300αρης κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά και χαρίζει ζωηρές επιταχύνσεις όταν τις ζητήσετε, σε σημείο μάλιστα που οι πιο «ανήσυχοι» αναβάτες θα ενθουσιαστούν. Η GTS αφήνει πίσω της στα φανάρια ακόμα και δυνατότερα scooter και ανεβάζει γρήγορα και πρόθυμα μέχρι την τελική των 130χλμ./ώρα, ενώ το δυνατό της σημείο είναι οι ενδιάμεσες ρεπρίζ με τις προσπεράσεις να γίνονται πανεύκολα και ταχύτατα.