Το νέο μοντέλο ακολουθεί τις γνωστές γραμμές της σειράς, όντας πιο σύγχρονο και αιχμηρό από ποτέ. Η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στο εμπρός μέρος και δεν αφορά μόνο τη σχεδίαση των πλαστικών, αλλά και τα φωτιστικά σώματα. Το γράμμα X έχει πλέον την τιμητική του, αφού σχηματίζεται τόσο από τους LED προβολείς - φώτα ημέρας, όσο και από τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ τα φλας έχουν μετακομίσει στις προεξοχές δίπλα στη ζελατίνα. Το ύψος της ευρύχωρης και πολύ ποιοτικής σέλας παρέμεινε στα 795χιλ, ενώ έγινε ελαφρώς στενότερη στο εμπρός μέρος, για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. Ο αποθηκευτικός χώρος σου επιτρέπει να τοποθετήσεις 2 Full Face κράνη ή άλλα αντικείμενα, με τα ντουλαπάκια στην ποδιά (το αριστερό κλειδώνει και διαθέτει παροχή ρεύματος) να προσφέρουν επιπλέον χώρο. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται με σύστημα keyless και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα. Για την πληροφόρηση του αναβάτη, η στάνταρ έκδοση διαθέτει LCD οθόνη 4,3 ιντσών που συνδέεται με το κινητό, ενώ η κορυφαία έκδοση Tech MAX εφοδιάζεται με έγχρωμη, πολλαπλών θεμάτων οθόνη TFT 4,2 ιντσών με σύστημα πλοήγησης της Garmin και συνδεσιμότητα με κινητό, ενώ έχει μια επιπλέον LCD οθόνη 3,2 ιντσών για βασικές ενδείξεις, που είναι πάνω από την TFT.
Ο Blue Core κινητήρας 292 κυβικών, συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του και στο νέο XMAX, καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5 και αποδίδοντας 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ με 2,95χλγμ ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Όπως είναι φυσικό οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια επίπεδα, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κοντά στα 3,5 λτ. / 100χλμ, ενώ η ύπαρξη του traction control σου επιτρέπει να ανοίγεις το γκάζι άφοβα ακόμη και υπό βροχή. Το XMAX είναι ένα από τα γρηγορότερα 300άρια και αυτό σημαίνει ότι έχει αρκετή δύναμη όχι μόνο για το αστικό περιβάλλον, αλλά και για τον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου κρατά με περίσσια άνεση ταχύτητες κοντά στα 120+χλμ/ώρα. Η GT πλευρά του χαρακτήρα του και την ποιότητα κύλισης που υπερβαίνει τα δεδομένα της μεσαίας κατηγορίας. ενώ σε δρόμο με στροφές σου εμπνέει εμπιστοσύνη για να ψάξεις τα όριά του χωρίς να ανησυχείς, ακόμη και όταν ακούς το σταντ να ξύνει την άσφαλτο.