Ιδανικά για καθημερινές μετακινήσεις και μικρές χωμάτινες εξορμήσεις
Το πιο φθηνό adventureάκι το SYM, από 3.765 ευρώ
Με την υψηλότερη μέγιστη ισχύ το Voge στα 29 άλογα
CRF: Οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων & χαμηλότερη κατανάλωση
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Μάρκα | Τροχό εμπρος | Τιμή | Ισχύς Hp | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Βάρος (πλήρες υγρών) |
---|---|---|---|---|---|
HONDA CRF 300L | 21 | 27 | 7.8 | 142 | |
SYM NH T 300 | 19 | 24 | 11 | 166 | |
VOGE 300 RALLY | 21 | 29 | 11 | 160 |
Τα τρία μοντέλα είναι προσιτά και δεν κοστίζουν πάνω από 6.500 ευρώ, στοιχείο πολύ σημαντικό για την απόκτησή τους. Το Sym NH-T 300 αποτελεί την πιο φιλική προς το πορτοφόλι επιλογή στα μόλις 3.865 ευρώ, είναι παράλληλα όμως και αυτό που έχει τις μικρότερες χωμάτινες δυνατότητες. Η τιμή του, μπορεί να προσελκύσει νέους αναβάτες με Α2 δίπλωμα που θέλουν να μπουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και του ταξιδιού, διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα "εργαλεία" ώστε να βελτιώσουν τις οδηγικές τους ικανότητες, πατώντας σε πιο ολισθηρά και "αβέβαια" από την άσφαλτο τερέν, με χαλίκια, άμμο και ρίζες δέντρων. Το χώμα άλλωστε, είναι ο καλύτερος δάσκαλος στην οδήγηση όπως γνωρίζουμε. Το μοντέλο έρχεται μάλιστα σε άλλη μία έκδοση, το NH-T 200 στα 183cc με την ίδια ουσιαστικά βάση (αναρτήσεις, πλαίσιο, φρένα) και τις διαφορές να μένουν απλά στον κινητήρα. Η τιμή του αμέσως επόμενου σε αύξοντα αριθμό μοντέλου, είναι στα 4.295 ευρώ για το Voge 300 Rally, ενώ το πιο σκληροτράχηλο Honda CRF 300L έρχεται στα 6.300 ευρώ. Το SYM έχει την χαμηλότερη ιπποδύναμη (με μικρή διαφορά) στα 24 άλογα, ενώ η αυτονομία του είναι η κορυφαία ανάμεσα στα 3 μοντέλα και αγγίζει τα 290 χιλιόμετρα χάρη στα 3,8λ/100χλμ μέσης κατανάλωσής του και του ρεζερβουάρ χωρητικότητας 11 λίτρων. Η αυτονομία των Voge 300 Rally και CRF 300L είναι στα 270 και 220 χιλιόμετρα αντίστοιχα με καταναλώσεις 4 και 3,5λ/100 χλμ (για την έκδοση Rally της Honda μάλιστα, που είναι κατά 11 κιλά πιο βαριά από την απλή) και ρεζερβουάρ 11 και 7.8 λίτρων, με την Honda να ακολουθεί μία πιο σπαρτιάτικη φιλοσοφία με το 300L που επικεντρώνεται περισσότερο στην "off" οδήγηση από ότι στην "on". Η ισχύς του NH-T 300 είναι αρκετή σε όλα τα σενάρια, στοιχείο αποδεδειγμένο και από το ταξιδιωτικό "Οδύσσεια" του Μητσάκη, κυριολεκτικά μέχρι την άλλη άκρη της γης. Έγραψε με το μικρό και ανθεκτικό Adventure, 18.000 χιλιόμετρα φτάνοντας από την Ελλάδα στο Βλαδιβοστόκ της Ρωσίας και πίσω, σε ένα διάστημα 45 ημερών, όπου για πολλές ώρες το NH-T 300 φορτωμένο και με τέρμα το γκάζι, απέδειξε την αξιοπιστία του κινητήρα του που δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα. Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι και τα τρία μοντέλα (από άποψη ισχύος), είναι απολύτως ικανά να ταξιδέψουν σε όλη την Ελλάδα με έναν αρκετά πρόθυμο αναβάτη, αλλά και έξω από αυτήν για τους πιο τολμηρούς. Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται λέει μία γνωστή έκφραση...
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Voge 300 Rally έχει έναν σχεδιασμό άμεσα εμπνευσμένο από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των Rally, όπως του Dakar και είναι το φθηνότερο από τα τρία με 21 ιντσών τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι στα 4.295 ευρώ. Ο κινητήρας του στα 292cc έχει επίσης την υψηλότερη μέγιστη ισχύ στα 29 άλογα στις 9.000 σαλ, με το CRF 300L να αποδίδει 27 άλογα στις 8.500 σαλ και το NH-T 300, 24 άλογα στις 7.500 σαλ όπως προείπαμε. Αποτελεί την "χρυσή τομή" ανάμεσα στα δύο μοντέλα για εκείνους που έχουν ένα μεσαίο Budget και ψάχνουν μία μικρή μοτοσυκλέτα με πιο χωμάτινο προσανατολισμό, μεγάλες αναρτήσεις αλλά και αυξημένες δυνατότητες ταξιδιού, αφού προσφέρει ανεμοκάλυψη με το μπροστινό fairing σε αντίθεση με το CRF της Honda που δεν έχει καθόλου ζελατίνα και αποκτά μία πιο καθαρά "εντουρίσια" φιλοσοφία. Στο πολύωρο ταξίδι το στοιχείο αυτό είναι άκρως σημαντικό, καθώς βελτιώνει την άνεση και επιτρέπει σε μία πιο ξεκούραστη οδήγηση. Είναι το δεύτερο ελαφρύτερο ανάμεσα στα τρία, με το βάρος του να ανέρχεται στα 147 κιλά άνευ υγρών που φτάνουν τα 160 περίπου όταν είναι γεμάτη. Το βάρος του NH-T 300 πλήρες υγρών είναι στα 166 κιλά.
Φτάνοντας στον τρίτο μαχητή της "αρένας" των 300ριών adventure, συναντάμε τον πιο "βρώμικο" ανταγωνιστή, αφού είναι το πιο κατάλληλο για χωμάτινη οδήγηση, ερχόμενο πιο κοντά σε μία φιλοσοφία ενός enduro, που έχει μετατραπεί σε σημεία ώστε να είναι πιο φιλικό στην αστική και την ασφάλτινη οδήγηση. Το CRF 300L της Honda διαθέτει τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων στα 260 χλστ εμπρός και πίσω, σε αντίθεση με τα 240 χλστ του Voge και τα 140 περίπου του Sym με το συμβατικό τηλεσκοπικό και όχι ανεστραμμένο πιρούνι. Αποκτά, όπως και το Voge, τροχούς 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω, ενώ το Sym διαθέτει τον πιο "πολιτικό" συνδυασμό των 19 και 17 ιντσών. Στις τρεις μοτοσυκλέτες τοποθετούνται φυσικά ακτινωτοί τροχοί, οι οποίοι προτιμούνται για τα χωμάτινα τερέν. Είναι παράλληλα το πιο ελαφρύ στα 142 κιλά πλήρες υγρών μόλις, κάτι που διευκολύνει τον χειρισμό του, έχει την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στα 285 χλστ και δεν θα δυσκολευτεί σε κανένα εμπόδιο, στοιχεία όμως που το κάνουν και το πιο ακριβό μεταξύ των τριών στα 6.300 ευρώ. Η Honda προσφέρει και μία πιο "τουριστική" έκδοση του μοντέλου: το CRF 300 Rally, που υπερβαίνει όμως το ποσό των 6.500 ευρώ (7.670 ευρώ) και αποκτά κατά 5 λίτρα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, ανεμοκάλυψη χάρη σε ένα fairing μπροστά και διαφορετικούς προβολείς, 5 χλστ ψηλότερη σέλα και λίγο μικρότερη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερο δίσκο εμπρός και 11 περισσότερα κιλά γεμάτη από την 300L. Στις δοκιμές μας, το CRF 300 Rally σημείωσε την χαμηλότερη μικτή κατανάλωση στα 3,5λ/100χλμ σε σύγκριση με τα 3,8 και 4λ/100χλμ των NH-T 300 και Voge 300 Rally αντίστοιχα και το πιο γρήγορο 0-100χλμ/ω στα 8,3δλ έναντι 12 και 10,7δλ αντίστοιχα. Να σημειωθεί πως αυτές οι μετρήσεις αφορούν το CRF 300 Rally που είναι μάλιστα κατά 11 κιλά πιο βαρύ από το 300L με το οποίο γίνεται η σύγκριση και αποκτούν τον ίδιο ακριβώς κινητήρα, λαμβάνοντας υπόψη το χαμηλότερο βάρος και το μικρό αεροδυναμικό μειονέκτημα του 300L έναντι του 300 Rally, οι καταναλώσεις τους λογικά εξισώνονται. Τα τρία μικρά adventureάκια, αποτελούν πολύ καλές επιλογές για πρώτη μοτοσυκλέτα και όχι μόνο, αφού ένας ανεξαρτήτου εμπειρίας αναβάτης (ακόμα και δεινός), που χρειάζεται ένα φθηνό καθημερινό μέσο (έως 6.500 ευρώ) και δεν θέλει να αγοράσει scooter θέλοντας να λασπωθεί, θα καταλήξει ανάλογα με τις ανάγκες του σε ένα από τα τρία. Εσείς πιο θα προτιμούσατε;
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA