6 on-off μοτοσυκλέτες με κυβισμό άνω των 1000 κυβικών, που μπορούν να παρέχουν ανόθευτη ισχύ, υψηλές ταχύτητες και άνεση στο ταξίδι, κορυφαίο στήσιμο για κάθε χρήση και τόνους τεχνολογίας. Για τους χρήστες που τα θέλουν όλα!
Τα mega on-off είναι μια κατηγορία η οποία βρίσκεται σε ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και των κινητήρων, σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις των αναβατών που θέλουν μια μοτοσυκλέτα να τα κάνει όλα και πολύ καλά, έχουν οδηγήσει στην εξέλιξη πολλών μοντέλων με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, στην κατηγορία. Κινητήρες με τερατώδη ισχύ, στήσιμο σε κορυφαία επίπεδα, άνεση και τεχνολογία στο έπακρο και δυνατότητες κίνησης σε κάθε τερέν, με αξιώσεις.
Στο σημερινό μας αφιέρωμα, θα δούμε 6 μοτοσυκλέτες on-off, άνω των 1.000 κυβικών εκατοστών, σχεδιασμένες να προσφέρουν τα πάντα, στον απαιτητικό αναβάτη που θέλει μια μοτοσυκλέτα, ικανή και έτοιμη για όλα.
Το πρώτο μας μοντέλο για σήμερα έρχεται από την Aprilia, στο «πρόσωπο» του Caponord 1200. To μοντέλο κινείται από έναν δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V, με απόδοση 123 ίππων και 11,5 kgm ροπής. Στα φρένα του μοντέλου θα συναντήσουμε δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης. Οι αναρτήσεις της Caponord αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο εμπρός πηρούνι και ένα αμαορτισέρ πίσω, με ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις ισχύος του κινητήρα, Traction Control σε 3 επίπεδα, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμη με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Η πρόταση της Ducati στο σημερινό αφιέρωμα είναι η Multistrada 1200. To μοντέλο φέρει δικύλινδρο σε V κινητήρα, με απόδοση 160 ίππων και 13,6 kgm ροπής. Τις αναρτήσεις του μοντέλου αποτελούν ένα ανεστραμμένο πηρούνι εμπρός και ένα αμορτισέρ της Sachs πίσω, με πλήρεις ρυθμίσεις και στις δύο περιπτώσεις. Για την πέδηση του μοντέλου φροντίζουν δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω, ενώ η Multistrada έχει cornering ABS στον στάνταρ εξοπλισμό της. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης τέσσερα προγράμματα οδήγησης, προηγμένο σύστημα traction control και wheelie control, ενώ φέρει και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
H Africa Twin είναι η πρόταση της Honda για το σημερινό best buy. Η μοτοσυκλέτα φέρει δικύλινδρο κινητήρα κυβισμου 998 κ.εκ., ο οποίος έχει απόδοση 94 ίππων και 10 kgm ροπής. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa 45 χιλιοστών και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με πλήρεις ρυθμίσεις. Για την πέδηση φροντίζουν δύο δίσκοι 310 χιλιοστών εμπρός και ένας 256 χιλιοστών πίσω, ενώ η μοτοσυκλέτα φέρει ρυθμιζόμενο ABS. Το Africa Twin μπορεί να αποκτηθεί με η χωρίς το ημιαυτόματο κιβώτιο DCT, ενώ φέρει και traction control 3 επιπέδων.
Το μεγάλο on-off της KTM αποτελεί και την πρόταση της εταιρείας στο σημερινό μας αφιέρωμα. Το μοντέλο φέρει κινητήρα κυβισμού 1.301 κυβικών, με απόδοση 160 ίππων και 14,3 kgm ροπής. Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την WP και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πηρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ είναι ημιενεργητικές και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες. Στα φρένα θα συναντήσουμε δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω, ενώ υπάρχει και cornering ABS. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις ισχύος και traction control, το οποίο περιορίζει την ολίσθηση του πίσω τροχού ηλεκτρονικά.
Το V-Strom 1000 της Suzuki είναι η πρόταση της εταιρείας για το αφιέρωμα μας. Το μεγάλο Ιαπωνικό on-off κινείται από έναν δικύλινδρο V κινητήρα με απόδοση 100 ίππων και 10,5 kgm ροπής. Στα φρένα της μοτοσυκλέτας θα συναντήσουμε δυο δίσκους εμπρός και έναν πίσω, που συνεργάζονται με ένα σύστημα ABS. Οι αναρτήσεις του μεγάλου V-Strom αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο εμπρός πηρούνι από την Kayaba και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης Traction Control δύο επιπέδων, το οποίο έχει δυνατότητα απενεργοποίησης.
Η Yamaha και το Super Tenere 1200 αποτελούν και την τελευταία πρόταση για το σημερινό αφιέρωμα. Το μοντέλο της εταιρείας φέρει δικύλινδρο κινητήρα, κυβισμού 1.199 κ.εκ., ο οποίος έχει απόδοση 112 ίππων και 11,9 kgm ροπής. Στα φρένα θα συναντήσουμε δύο δισκόφρενα 310 χιλιοστών εμπρός και έναν δίσκο 282 χιλιοστών πίσω, ενώ υπάρχει συνδυασμένο σύστημα ABS. Οι αναρτήσεις του Super Tenere αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι 43 χιλιοστών και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση. Η μοτοσυκλέτα είναι επίσης εξοπλισμένη με σύστημα Traction Control 3 επιπέδων.
BMW R1200GS?
Ότι λέει ο κύριος petran...στα supersport μου μου αρέσουν ανυπέρβλητα, η bmw είναι σε άλλο επίπεδο και από yamaha, ducati, honda, κ.τ.λ.
BMW GS 1200??