Το αγωνιστικό DNA είναι εμφανές, τονίζοντας τη δυναμικότητα του μοντέλου από όποιο σημείο και να το κοιτάξεις. Ταυτόχρονα, το TMAX δείχνει και όσο κομψό χρειάζεται, ώστε να μπορείς να είσαι πάνω στη σέλα του ακόμη και με κοστούμι. Η θέση οδήγησης είναι επικεντρωμένη στο σπορ χαρακτήρα, και τοποθετεί το σώμα πάνω και όχι μέσα στο scooter, προδιαθέτοντας τον αναβάτη να κινείται σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ είναι όσο άνετο χρειάζεσαι ώστε να απολαμβάνεις τη βόλτα στην πόλη ή στο ταξίδι χωρίς να πιάνεσαι. Η σέλα είναι άνετη τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Χάρη στην νέα σχεδίαση, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από αυτήν, είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο κράνη τύπου jet ή ένα full face και διάφορα μικροαντικείμενα. Οι ευκολίες δεν σταματούν εδώ, αφού εκτός από το σύστημα Smart Key, έχεις και τη δυνατότητα σύνδεσης του smartphone με το scooter. Ο κυβισμός του δικύλινδρου κινητήρα παραμένει στα 530 κ.εκ με απόδοση 45 ίππων στις 6.750 σ.α.λ. και 5.4 kg ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Εφοδιάζεται, επίσης με traction control αλλά και δύο διαφορετικούς χάρτες απόδοσης (sport και touring). Στο απότομα άνοιγμα του γκαζιού, επιταχύνει δυνατά και γραμμικά και τα πρώτα 100 χλμ / ώρα έρχονται αμέσως. Η ελαφριά αίσθηση λόγω του σωστού ζυγίσματος παρέχει ευελιξία, που σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνει το TMAX να περνά με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές, αν δεν είχε την αυτόματη μετάδοση θα ορκιζόσουν ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα, αφού είναι ακλόνητο ακόμα και σε καμπές με πολλά χλμ.