Το «κόλπο» των διανομέων με το NMAX

Το «κόλπο» των διανομέων με το NMAX

- Το χρησιμοποιούν καθώς είναι αξιόπιστο, γρήγορο και οικονομικό στο Delivery.
- To πουλάνε ακριβά λίγο πριν κλείσει 2 χρόνια, χάρη στην καλή μεταπωλητική του αξία.
- Ξαναγοράζουν NMAX με λίγα παραπάνω λεφτά και έχουν πάλι καινούριο.
- Γλιτώνουν το μεγάλο Service και την αλλαγή ιμάντα.

Το χρησιμοποιούν καθώς είναι αξιόπιστο, γρήγορο και οικονομικό στο Delivery

Μπορεί τα σκούτερ να έχουν αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό τα παπιά σαν οχήματα των επαγγελματιών, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι βασικές αξίες που πρέπει να έχει ένα επαγγελματικό όχημα άλλαξαν. Η οικονομία και η αξιοπιστία είναι σε πρώτο πλάνο, καθώς πρόκειται για ένα όχημα το οποίο πρέπει να μπορεί να σου επιφέρει χρήματα καθημερινά, επομένως λίγο το όνομα Yamaha, λίγο η χαμηλή κατανάλωση που έχει το έχουν κάνει να χρησιμοποιείται και από τους επαγγελματίες. Αυτοί είναι 2 βασικοί λόγοι που το NMAX της Yamaha, που αν και πιο ακριβό από το μέσο όρο της κατηγορίας, έχει καταφέρει να μπει δυνατά στην λίστα των επαγγελματιών. Είτε στην έκδοση 125cc, που αφορά και κατόχους με δίπλωμα αυτοκινήτου, από όπου εισροή είναι πολύ μεγάλη τα τελευταία 2 χρόνια, είτε στην έκδοση των 155cc που πρέπει να έχεις δίπλωμα Α2 τα έχει καταφέρει εξαιρετικά. Όμως υπάρχει και ένα κοινό μυστικό για όσους κάνουν αυτή τη δουλειά επαγγλεματικά.

To πουλάνε ακριβά λίγο πριν κλείσει 2 χρόνια, χάρη στην καλή μεταπωλητική του αξία

Η μεταπωλητική αξία του ΝMAX επιτρέπει στους διανομείς να κάνουν αυτό που θα ονομάσουμε ως «κόλπο» σε αυτό το άρθρο. Λίγο πριν κλείσουν τη διετία, πολλοί από αυτούς επιλέγουν να πουλήσουν το NMAX τους, χωρίς να χάσουν πολλά χρήματα, εκμεταλλευόμενοι το δυνατό όνομα της Yamaha γενικά αλλά και του συγκεκριμένου μοντέλου ειδικά. Έτσι, πριν τα δύο χρόνια, το NMAX δεν έχει χάσει αξία και πωλείται κοντά στην τιμή του καινούριου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ξαναγοράζουν NMAX με λίγα παραπάνω λεφτά και έχουν πάλι καινούριο

Στη συνέχεια, οι διανομείς που εφαρμόζουν αυτή την τακτική αγοράζουν και πάλι NMAX, βάζοντας λίγα παραπάνω χρήματα και έχουν πάλι καινούριο μηχανάκι, έτοιμο να ακολουθήσει την ίδια πρακτική. Aλλωστε ένα όχημα ντελίβερι γράφει πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα, κάτι που σημαίνει ότι τα εξαρτήματά του έχουν υποστεί μεγαλύτερη φθορά σε 2 χρόνια από ότι έχει υποστεί το ίδιο σκούτερ που δεν χρησιμοποιείται για επαγγελματικούς σκοπούς. Και αυτή ακριβώς η πρόταση μας φέρνει στο όλο ζουμί του άρθρου. Γιατί να κάνουν όλη αυτή τη διαδικασία;

Γλιτώνουν το μεγάλο Service και την αλλαγή ιμάντα

Πραγματικά, εκ πρώτης όψεως φαίνεται παράλογο. Γιατί κάποιος να πουλάει το σκούτερ του πριν κλείσει διετία και να παίρνει ακριβώς το ίδιο, δίνοντας και παραπάνω χρήματα; Η απάντηση είναι απλή. Έτσι γλιτώνουν το μεγάλο Service και την αλλαγή ιμάντα, δηλαδή θα λέγαμε το «κοστοβόρο» service και πάνω κάτω με αυτά τα παραπάνω χρήματα παίρνουν το καινούριο NMAX. Είναι λοιπόν μια τακτική που τους αφήνει μόνιμα με ένα καινούριο μηχανάκι για τη δουλειά τους, χωρίς να τους κοστίζει πάρα πολύ σε χρήματα. Η ίδια πρακτική ακολουθείται και με άλλα μοντέλα, όπως το PCX της Honda, άλλο ένα de facto όχημα των διανομέων.