Voge 660RR: Πλησιάζει το μεσαίο Supersport της εταιρείας
Η εταιρεία φαίνεται να έχει στα πλάνα και 1.000αρι
Με πάνω από 100 άλογα ο πρώτος τετρακύλινδρος της Voge
Τα 100 χλμ/ω έρχονται στην πρώτη σχέση
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Η εταιρεία φαίνεται να έχει στα πλάνα και 1.000αρι
Η Voge παρουσίασε πρόσφατα στην Κίνα τα νέα της μοντέλα για το 2024 και κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτά διέρρευσαν από τα συνέδριά της σχετικά με τα πλάνα της για το μέλλον. Οι πληροφορίες αυτές αποκαλύπτουν πως η ανερχόμενη εταιρεία, σκοπεύει να αναπτύξει μία supersport μοτοσυκλέτα 1.000cc με επιδόσεις αντίστοιχες του S1000RR της BMW. Η Voge ανακοίνωσε επίσης τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του μεσαίου σπορ RR 660 S που εφοδιάζεται με τον πρώτο τετρακύλινδρο κινητήρα της εταιρείας αφού μέχρι τώρα οι μοτοσυκλέτες της είχαν μέχρι 2 κυλίνδρους. Στην αποστολή μας στην Κίνα μάλιστα το είδαμε από κοντά, το ακούσαμε και το φωτογραφίσαμε.
Με πάνω από 100 άλογα ο πρώτος τετρακύλινδρος της Voge
Εκτός από πρώτος τετρακύλινδρος της εταιρείας, αποτελεί και τον πρώτο πάνω από τα 650cc, ενώ ακολούθησε και αυτός του DS900X στα 895cc. Είναι ένας σύγχρονος υδρόψυκτος κινητήρας με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Αποδίδει πάνω από 100 άλογα, ενώ στροφάρει μέχρι και τις 13.000 σαλ. Το βάρος που έχει ανακοινώσει η εταιρεία για την RR 660 S ανέρχεται στα 215 κιλά γεμάτη και το μεταξόνιό της είναι 1.450 χλστ. Όσον αφορά τις επιδόσεις, αναφέρεται πως χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ/ω από στάση, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ/ω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τα 100 χλμ/ω έρχονται στην πρώτη σχέση
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο που αναφέρει η Voge είναι πως η μοτοσυκλέτα πιάνει τα 100 χλμ/ω με την πρώτη σχέση στο κιβώτιο. Στο πλαίσιό της τοποθετούνται αναρτήσεις της KYB με ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης συναντάμε εξαρτήματα της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες στους μπροστινούς δίσκους. Στον πίσω δίσκο τοποθετείται μία δαγκάνα της Nissin. Τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας επιβλέπουν τα πάντα και κάνουν χρήση αδρανειακής μονάδας IMU, ώστε να αποκτά cornering ABS και Traction Control.
Φωτογραφία που τράβηξε ο δημοσιογράφος μας στην Κίνα