Κινητήρας

    Κινητήρας

    Ο νέος δικύλινδρος DOHC κινητήρας έχει αυξημένη χωρητικότητα κατά 23 κ. εκ. φθάνοντας τα 494 και αποδίδει 47.6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή τα 44.5 Nm στις 7.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη ολίσθησης που σημαίνει ότι οι αλλαγές γίνονται με ομαλό τρόπο, κάτι που είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό στην αυξημένη κίνηση των αστικών δρόμων. Η μέση κατανάλωση που σημειώθηκε είναι 4.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, έτσι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Υπεύθυνος για τα νούμερα αυτά είναι o ηλεκτρονικός ψεκασμός από τηνBosch που συνεργάζεται πολύ καλά με τον κινητήρα χωρίς κομπιάσματα. Η απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων και διαφορετικών χαρτογραφήσεων δεν ήταν κάτι που αναζητήσαμε κατά την δοκιμή μιας και η χαμηλή κατανάλωση βρίσκεται έτσι κι αλλιώς στα στάνταρ χαρακτηριστικά του, ενώ η απόκριση της απόδοσής του είναι φιλική εξαρχής. Το Traction Control θα μπορούσε να φάνει χρήσιμο σε περιπτώσεις με ακραία ολισθηρότητα της ασφάλτου, όμως μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια αυτό καλύπτεται από τον συμπλέκτη ολίσθησης και την απόδοση της γραμμικής του ροπής.

    Επιδόσεις
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,6
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 5,8
    60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 5,7
    100 - 0 (μέτρα) 40,2
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,2

    Σελίδα 1Voge AC525X – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά