Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 68.516 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/03/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » Σχολίασέ το, στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 494 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 68 Χ 68 Συμπίεση (:1) 11,5 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47,6/8.500 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,53/7.000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,2 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι KYB Διαδρομή (χλστ.) 151 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΚΥΒ/Ν Διαδρομή (χλστ.) 140 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/Nissin, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/Nissin Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19 Ελαστικό Π 150/70-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2150 Πλάτος (χλστ.) Δ.Α. Μεταξόνιο (χλστ.) 1450 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 820 Βάρος (κιλά) 190 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ο Στροφόμετρο Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ο Πλάγιο σταντ Ν Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Voge AC525X – TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Aνεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Οδηγώντας Σελίδα 7Η άποψή μας Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά