Yamaha NMAX 155: Start & Stop με 128χλμ τελική ταχύτητα
- Σύστημα αντιολίσθησης TCS και Start & Stop.
- LCD οθόνη με δυνατότητα διασύνδεσης.
- Τεχνολογία Keyless και LED φωτιστικά σώματα.
- Φρένα πανικού από τα 80-0χλμ σε 28,85 μέτρα.
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Σύστημα αντιολίσθησης TCS και Start & Stop
Η πετυχημένη συνταγή του μικροκαμωμένου Yamaha NMAX 155 ξανά έρχεται στο προσκήνιο θέτοντας νέα στάνταρ. Η Sport εμφάνιση που το ξεχωρίζει είναι και ο λόγος που οι διαθέσεις του μονοκύλινδρου, τετράχρονου, υγρόψυκτου, τετραβάλβιδου, Blue Core κινητήρα EURO5 των 155κ.εκ αποδίδοντας 15,1 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λεπτό και ροπή που ανέρχεται στα 14Nm στις 6.500σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό, είναι ισχυρότερες και οικονομικότερες ταυτόχρονα, με κύριο υπαίτιο το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVA). Εξοπλισμένο με το σύστημα Start & Stop, όπου ο κινητήρας σβήνει όταν ακινητοποιείται κλείνοντας το γκάζι και με το ξεκίνημα ενεργοποιείται πάλι, καθώς συμβάλλει στη μείωση της αστικής ρύπανσης πετυχαίνοντας και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Μπορεί τα νούμερα επιδόσεων να ανέβηκαν, αλλά τα νούμερα κατανάλωσης μένουν σε καλά επίπεδα, μιας και ο μεικτός κύκλος βρίσκεται στα 3,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που με ένα γέμισμα στο ρεζερβουάρ των 7,1 λίτρων μας προσφέρουν κοντά στα 210 χιλιόμετρα αυτονομίας. H καθημερινή μετακίνηση γίνεται οικονομικά και με ευκολία, σε σημείο που μας προκαλεί να δούμε σε πόσο θα κάνει τα 0-50 χιλιόμετρα, όπου έρχονται σε 4,22 δευτερόλεπτα, τα 0-80 σε 10,73 δευτερόλεπτα και με υπομονή να δούμε τα 118 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας. Επίσης, το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS, παραμονεύει ανά πάσα στιγμή να επέμβει σε απότομο άνοιγμα του δεξί γκρίπ, όπου όταν καταλάβει να υπάρχει υπερστροφή της ρόδας χωρίς καλή πρόσφυση, κόβει παρεχόμενη ισχύ.
LCD οθόνη με δυνατότητα διασύνδεσης
Το χαρισματικό NMAX είναι εξοπλισμένο με μία LCD οθόνη απεικονίζοντας τις πληροφορίες του Scooter με φόντο λευκό και μαύρα γραφικά. Ανά πάσα στιγμή και αν κοιτάξουμε την οθόνη, θα διακρίνουμε εύκολα την όποια πληροφορία θέλουμε να δούμε. Οι ευανάγνωστες ψηφιακές ενδείξεις απαρτίζονται από ένδειξη ώρας, ταχύμετρο, ημερήσιο καταμετρητή χιλιομέτρων, θερμοκρασία κινητήρα, ένδειξη καυσίμου και άλλα. Το μικρό Scooter έχει εξοπλιστεί με τη βασική μονάδα CCU της Yamaha, η οποία συνδέει το πάνελ οργάνων με το Smartphone, μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide. Με Pop-up φωτεινές ενδείξεις θα ενημερωνόμαστε για τις εισερχόμενες κλήσεις, τα μηνύματα SMS, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο E-mail και το ποσοστό της μπαταρίας που υπάρχει στο κινητό μας τηλέφωνο. Αυτό που θα εντυπωσιάσει από την εφαρμογή MyRide, είναι ότι μπορούμε να εντοπίσουμε το NMAX που το έχουμε σταθμεύσει, από την χρήση της τελευταίας σύνδεσης έχοντας πραγματοποίηση με την κινητή μας συσκευή και όχι με GPS.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τεχνολογία Keyless και LED φωτιστικά σώματα
Σίγουρα το NMAX ανήκει στα Scooter πόλης και οι εργονομικές ανέσεις που προσφέρει είναι αναπόσπαστο κομμάτι του, για αυτό και δεν θα χρειαστεί να ψάχνεις να βρεις το κλειδί για να ενεργοποιηθεί, μιας και διαθέτει σύστημα τεχνολογίας Keyless. Τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει συνθέτουν έναν καμβά αεροδυναμικής αρτιότητας, με τον μπροστινό προβολέα να φέρει και φώτα ημέρας DRL. Πρακτικότητα στο έπακρο με λειτουργικές θέσεις αποθήκευσης, καθώς ο κουβάς των 23 λίτρων που βρίσκεται κάτω από τη σέλα, χωράει ένα Full face κράνος και άλλα μικροπράγματα. Η ανάγκη να αφήσεις κάτι πρόχειρα χωρίς να χρειάζεται το ανοίξεις το κάθισμα, οδηγεί σε χρηστικές λύσεις, όπως οι χώροι που δημιουργήθηκαν στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς, που υπάρχει ένα ντουλαπάκι (χωρίς να κλειδώνει) το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει το Smartphone, το χειριστήριο και διάφορα αντικείμενα μικρών διαστάσεων. Στο κέντρο κάτω από το τιμόνι, συναντάμε τον διακόπτη ενεργοποίησης με 2 ηλεκτρικά κομβία, για το άνοιγμα της σέλας και της τάπας του δοχείου καυσίμου. Εκ των αριστερών θα αντικρύσουμε μία παροχή ισχύος DC 12V, με ανοικτό χώρο για τοποθέτηση κάποιων χρηστικών καθημερινών πραγμάτων. Η απόσταση που υπάρχει από το έδαφος μέχρι το σημείο που καθόμαστε, είναι στα 765 χιλιοστά, κάτι που θα βολέψει και το πιο χαμηλά αναστήματα. Οι θέσεις του πατώματος οι οποίες είναι κεκλιμένης γωνίας, βοηθάνε στην εναλλαγή τοποθέτησης των ποδιών, συμβάλλοντας στην άνεση.
Φρένα πανικού από τα 80-0χλμ σε 28,85 μέτρα
Το μπροστινό μέρος απαρτίζεται από ένα καλλίγραμμο αγριεμένο μούτρο με κοντό ανεμοθώρακα και από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, διαδρομής 100 χιλιοστών, με έναν δίσκο των 230 χιλιοστών και μονοπίστονη δαγκάνα. Πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ διαδρομής 85 χιλιοστών, με έναν δίσκο των 230 χιλιοστών και μιας μονοπίστονης δαγκάνας. Μέσα από το «κουστούμι» έχει ως βασική ραχοκοκαλιά ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σχεδιασμένο με τέτοιον τρόπο, να κρατάει το κέντρο της μάζας χαμηλά. Οι τροχοί των 13 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 110/70 μπροστά και 130/70 πίσω θα συμβάλουν στο «έργο» της έγκυρης ακινητοποίησης του σε φρένα πανικού, από τα 80 χιλιόμετρα στα 0, σε 28,85 μέτρα. Ο δικάναλος «υπεύθυνος ασφαλείας» του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS θα λειτουργήσει υποδειγματικά για το εύρυθμο φρενάρισμα δίνοντας το παρόν του, όποτε κριθεί αναγκαίο. Οι μαζεμένες διαστάσεις του NMAX 155, είναι ισχυρό «χαρτί» για τους ελιγμούς μέσα στο κλεινόν άστυ, εδώ συναντάμε μήκος στα 1.935χλστ, πλάτος στα 740χλστ, συνολικό ύψος στα 1.160χλστ, μεταξόνιο στα 1.340χλστ και η απόσταση από το έδαφος να είναι στα 125 χιλιοστά. Το συνολικό του βάρος να ανέρχεται στα 131 κιλά (πλήρες υγρών) μπαίνοντας στις καρδιές όλων των φύλλων και ηλικιών.
Η τιμή είναι στα 4.100,00 ευρώ.