Μετά από τον υπερκυβισμό στα 560 κυβικά, που έγινε το 2020, το TMAX 560 πέρασε στην 8η γενιά του για το 2022 με μεγάλες εμφανισιακές αλλαγές που το εισάγουν σε μια νέα εποχή. Ήδη από το εμπρόσθιο μέρος καταλαβαίνεις τις μεγάλες αλλαγές στην εμφάνιση του, όμως ο χαρακτήρας του διατηρείται στο ακέραιο. Οι δυο LED προβολείς με τα ενσωματωμένα φλάς και τις εισαγωγές αέρα ακριβώς από κάτω θυμίζουν supersport κατασκευές. Το πίσω μέρος έγινε πιο φουτουριστικό με μια γραμμή LED να αρκεί για να το ξεχωρίζεις ακόμη και το βράδυ, ενώ συνολικά το νέο μοντέλο δείχνει πιο μαζεμένο αλλά και ακόμη πιο πολυτελές. Το TMAX ανέκαθεν έπαιζε στο δικό του ποιοτικό επίπεδο και στο νέο μοντέλο, η Yamaha έδωσε τον καλύτερό της εαυτό, καθώς τίποτα λιγότερο δεν θα κάλυπτε τις απαιτήσεις για το κορυφαίο scooter της εταιρίας στον τομέα της ποιότητας κατασκευής.
Με οθόνη TFT 7 ιντσών και keyless σύστημα εκκίνησης
Τα αναλογικά όργανα είναι παρελθόν για το TMAX, καθώς το νέο μοντέλο του 2022 εξοπλίζεται με μία μεγάλη TFT οθόνη7 ιντσών. Η νέα οθόνη δεν είναι μόνο εντυπωσιακή αλλά και ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες με εύκολη περιήγηση στο μενού χάρη στο joystick 5 αξόνων. Σε αυτήν θα δεις οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεσαι, αφού προβάλλει ακόμη και χάρτη για την πλοήγηση καταλαμβάνοντας την πλειοψηφία της επιφάνειας της. Φυσικά η νέα TFT οθόνη προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας και με κινητό τηλέφωνο, ενώ μέσω ενός νέου joystick 5 κατευθύνσεων γίνεται ο χειρισμός των ενδείξεων.
Το TMAX αποκτά ακόμα και σύστημα keyless εκκίνησης χωρίς παραδοσιακό κλειδί: Με έναν ασύρματο πομπό που μπορεί να βρίσκεται συνεχώς στην τσέπη, ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει το μοντέλο αλλά και να ανοίξει το ρεζερβουάρ.
Κινητήρας 47,6 ίππων και 2 riding modes
Ο δικύλινδρος εν σειράκινητήρας με στροφαλοφόρο 360 μοιρών, αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο του μοντέλου και μένει χωρίς αλλαγές. Συνεχίζει να αποδίδει 47,6 ίππους, ενώ ο δικός του, χαρακτηριστικός ήχος, κάνει το TMAX να ξεχωρίζει ακόμη και χωρίς να το βλέπεις. Η κατανάλωση παραμένει στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο μοντέλο, δηλαδή από 5,1 μέχρι 5,5 λτ/100χλμ. σε μέσο κύκλο. Υπάρχουν δύο riding modes (sport, touring) με διαφορετική απόδοση, ενώ το σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιούY-CCT φέρει αισθητήρα θέσης γκαζιού απευθείας στο γκριπ (APSG) για καλύτερη προσομοίωση αίσθησης της συμβατικής γκαζιέρας. Η τελική μετάδοση με ιμάντα παραμένει, ενώ το traction control αποτρέπει τις απώλειες πρόσφυσης σε ολισθηρά οδοστρώματα.
Συμπεριφορά που ξεφεύγει από τα δεδομένα των scooters
O εθιστικός ήχος του TMAX στρώνει τον δρόμο της οδηγικής απόλαυσης, ενώ από την αρχή της διαδρομής, το πολύ καλό ζύγισμα του μοντέλου ξεχωρίζει. Μέσα στην πόλη, σε βοηθάει το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και ο πρόθυμος κινητήρας, ενώ βγαίνοντας από τα αστικά τείχη, το TMAX επιδεικνύει το μεγάλο του ατού: Την οδηγική συμπεριφορά που ξεφεύγει από τα άλλα scooters. Στον αυτοκινητόδρομο, εμπνέει παροιμιώδη επίπεδα εμπιστοσύνης, ενώ στις στροφές το κράτημα θυμίζει μοτοσυκλέτα. Οι αναρτήσεις του νέου μοντέλου έχουν νέες ρυθμίσεις για μια πιο σπορ συμπεριφορά, ενώ τα φρένα είναι απόλυτα κατάλληλα για τις δυνατότητες του μοντέλου, με μεγάλη δύναμη και υψηλά επίπεδα αίσθησης.
Με ολική ανανέωση στην σχεδίαση
TFT οθόνη 7 ιντσών με σύστημα πλοήγησης
Σύστημα keyless εκκίνησης χωρίς παραδοσιακό κλειδί
Συμπεριφορά που ξεφεύγει από τα δεδομένα των scooters
Θα έπαιρνες mega scooter ή προτιμάς μοτοσυκλέτα;