Η πιο εξελιγμένη έκδοση του Yamaha Tenere 700 είναι η World Raid, αφού διαθέτει δυο ρεζερβουάρ, νέα οθόνη, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, σταμπιλιζατέρ τιμονιού και άλλα αξεσουάρ για τους πιο απαιτητικούς.
World Raid: Η κορυφαία έκδοση του Yamaha Tenere 700
Η Yamaha δεν ακολουθεί απλά τις τάσεις, αλλά τις δημιουργεί και βλέποντας την απήχηση των adventure μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, αποφάσισε να πάει την κατηγορία ένα βήμα παραπέρα εστιάζοντας στις εκτός δρόμου δυνατότητες και την ευκολία χειρισμών. Παρουσίασε λοιπόν το Tenere 700, το οποίο με όπλα του τον εξαιρετικό CP2 κινητήρα, ποιοτικές αναρτήσεις της ΚΥΒ και εμφάνιση βγαλμένη από το Dakar, σημείωσε άμεσα εμπορική επιτυχία.
Η Yamaha όμως δεν έμεινε με τα χέρια σταυρωμένα και βρήκε τρόπο να κάνει το καλό ακόμα καλύτερο. Έτσι, παρουσίασε πρόσφατα την έκδοση World Raid που απευθύνεται στους πιο απαιτητικούς αναβάτες που εστιάζουν στην χωμάτινη οδήγηση. Η σημαντικότερη διαφοροποίηση της έκδοσης έχει να κάνει με το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο είναι διπλό με συνολική χωρητικότητα 23 λίτρα, που προσφέρει αυτονομία της τάξεως των 500 χιλιομέτρων. Μάλιστα το σχήμα των ρεζερβουάρ και η τοποθέτηση της αντλίας καυσίμου φέρνουν πιο χαμηλά το κέντρο βάρους με όφελος στη συμπεριφορά και την ευκολία χειρισμών.
Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.
Ακόμα μια σημαντική αλλαγή που διευρύνει τους off road ορίζοντες του μοντέλου είναι οι νέες, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB με μεγαλύτερες διαδρομές ( 230 χιλ. και 220 χιλ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα αντί για 210 χιλ. και 200 χιλ. των άλλων εκδόσεων), ενώ υπάρχει και σταμπιλιζατέρ τιμονιού της Ohlins. Το ABS έχει 3 modes λειτουργίας και δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω ή και στους δύο τροχούς.
Εξοπλισμένο κατάλληλα για εκτός δρόμου περιπέτειες.
Η επανασχεδιασμένη οθόνη 5 ιντσών κάθετου προσανατολισμού, δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone και φυσικά υπάρχει θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Η νέα επίπεδη σέλα θυμίζει enduro μοτοσυκλέτα, ενώ χωρίζεται σε δυο τμήματα με το πίσω να αφαιρείται εύκολα ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σχάρα, ενώ ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ακόμα ψηλότερη κατά 15 χιλιοστά ζελατινα, με αφαιρούμενους πλευρικούς εκτροπείς αέρα, αλουμινένια ποδιά 3 τμημάτων και πιο φαρδιά μαρσπιέ.
Με 73,5 ίππους και στρόφαλο crossplane
Στον τομέα του κινητήρα δεν συναντάμε αλλαγές, αφού όπως και οι άλλες εκδόσεις του Tenere 700, το World Raid εφοδιάζεται με το δικύλινδρο διαμάντι 689 κυβικών της Yamaha που ακούει στο όνομα CP2, διαθέτει crossplane στρόφαλο και αποδίδει 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Τον συγκεκριμένο κινητήρα τον γνωρίσαμε αρχικά στη σειρά MT-07 όμως αποδείχτηκε ότι με κάποιες μικροαλλαγές (φιλτροκούτι, ψεκασμός, τελική μετάδοση, σύστημα ψύξης) ταιριάζει γάντι και στο Tenere έχοντας ως πλεονεκτήματα την γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και την απλότητά του, καθώς απουσιάζουν ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control, αφού η διαχείριση γίνεται αποκλειστικά από τον αναβάτη.
Το Yamaha Tenere 700 World Raid κοστίζει 13.900 ευρώ.
Λες και βγήκε από το Dakar!
Διπλό ρεζερβουάρ 23 λίτρων για αυτονομία 500 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα
Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.
Επίπεδη σέλα, φαρδιά μαρσπιέ και μεγαλύτερη ζελατίνα για πιο άνετη οδήγηση.
Μπαίνεις χώμα ή έχεις το adventure μόνο για πουλ μουρ;