Με εμφάνιση που δύσκολα θα σε αφήσει αδιάφορο και κατανάλωση «στα τάρταρα» το XSR125, θα δώσει στιλ στην καθημερινή σου μετακίνηση κρατώντας χαμηλά το κόστος.
Η XSR125 ανήκει στην οικογένεια Sport Heritage της Yamaha και χαρακτηρίζεται από το ιδιαίτερο ρετρό στυλ της σειράς, με ισχυρά στοιχεία ταυτότητας στο στρογγυλό εμπρός φανάρι, την μακριά επίπεδη σέλα και το μοναδικού σχήματος ρεζερβουάρ. Ο εμπρός LED προβολέας έχει στο εσωτερικό του το λογότυπο “XSR” και είναι φυσικά στρογγυλός για να ταιριάζει με το υπόλοιπο σύνολο. Επίσης LED και ίδιου σχήματος είναι το φωτιστικό σώμα που βρίσκεται πάνω στο πίσω φτερό. Φυσικά δεν λείπουν οι στιλάτες λεπτομέρειες όπως τα αλουμινένια στηρίγματα του προβολέα και του εμπρός φτερού, η πλαστική καρίνα και το κάλυμμα της εξάτμισης.
Το μικρό XSR είναι το πρώτο της οικογένειας που μπήκε στον χορό των προδιαγραφών Euro5, αφού ο κινητήρας του βασίζεται σε αυτόν του ΜΤ-125. To υγρόψυκτο σύνολο των 125 κυβικών αποδίδει 14,8 ίππους στις 10.000 σ.α.λ, δηλαδή τη μέγιστη επιτρεπόμενη ισχύ για το δίπλωμα Α1. Συναντάμε αρκετά τεχνολογικά καλούδια που δεν συνηθίζονται στην κατηγορία, με σημαντικότερο φυσικά το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVA). Από τα δύο έκκεντρα που βρίσκονται στον εκκεντροφόρο, το ένα είναι «ήπιο» και το άλλο «άγριο» ώστε η λειτουργία των 4 βαλβίδων να μεταβάλλεται σε δύο διαφορετικά προφίλ. Η αλλαγή από το ένα προφίλ στο άλλο γίνεται με ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό στις 7.400 σ.α.λ για ελαστικότητα και ροπή στο χαμηλομεσαίο φάσμα αλλά και μέγιστη ισχύ στα ψηλά. Ο κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό για τη διαχείριση του καυσίμου, με τις απαραίτητες αλλαγές στην χαρτογράφηση και την εξάτμιση για τον περιορισμό των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης η οποία περιορίζεται στα 2,3 λίτρα. Σε συνδυασμόμε το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων η αυτονομία ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη ολίσθησης, με σκοπό και στο θέμα της τεχνολογίας να μην ζηλεύει τίποτα από τα μεγαλύτερα αδέλφια του.
Αναρτήσεις ΚΥΒ με ανεστραμμένο πιρούνι και δικάναλο ABS
Στο πλαίσιο συναντάμε ένα ατσάλινο Deltabox δύο δοκών, με ατσάλινο υποπλαίσιο και ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ υπεύθυνος για την πέδηση είναι ένας δίσκος 267χιλ με διπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό, ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος και φυσικά το ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17 ιντσών, διαθέτουν 10 ακτίνες και εφοδιάζονται με ελαστικά τύπου block Pattern της IRC ώστε να ταιριάζουν και αισθητικά με το υπόλοιπο σύνολο.
Το Yamaha XSR125 κοστίζει 4.650 ευρώ
Γνήσιο Sport Heritage τέκνο
Με 15 ίππους και κατανάλωση 2,3 λ./100χλμ.
Αναρτήσεις ΚΥΒ με ανεστραμμένο πιρούνι και δικάναλο ABS
Το οδηγείς και με δίπλωμα αυτοκινήτου
Εσυ επιλέγεις scooter ή μοτοσυκλέτα στα 125 κυβικά;