Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
  • Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
  • Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
  • Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
  • Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
  • Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
  • Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100
  • Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100

Zontes M310: Το πιο γρήγορο 300άρι στα 0-100

- Δύο χαρτογραφήσεις με 33,3 ίππους.
- Keyless & ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
- Μαζεμένες διαστάσεις με δικάναλο ABS.
- Με DRL LED φώτα & θύρα USB.

Δύο χαρτογραφήσεις με 33,3 ίππους

Με το που ανεβαίνεις πάνω στο Zontes Μ310 και πατάς μίζα, ακούς το γουργουρητό του υγρόψυκτου, τετραβάλβιδου, μονοκύλινδρου κινητήρα των 309κ.εκ αποδίδοντας 33,3 ίππους στις 7.500σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 32Nm στις 5.500 στροφές ανά λεπτό. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch, όπου βελτιστοποιεί τη λειτουργία του βεντιλατέρ ψυγείου,  διοχετεύοντας τη ζωηρά και ομαλά ανοίγοντας το γκριπόγκαζο μεγάλης διαδρομής. Ο αθόρυβος κινητήρας του, χωρίς να μεταφέρει κραδασμούς, είναι ο πιο γρήγορος στην κατηγορία των 300κ.εκ Scooter, επιτυγχάνοντας να κάνει τα 0-100 χιλιόμετρα την ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα. Σε ένα αξιοπρεπέστατο νούμερο θα κυμανθεί η μέτρηση των 0-50χλμ/ώρα με 2,7 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ των 50 χιλιομέτρων έως τα 100 να έρχονται σε 5,8 δευτερόλεπτα. H καθημερινή μετακίνηση γίνεται σε χαλαρούς ρυθμούς, με το mode να είναι στην Eco επιλογή, λειτουργώντας η απόκριση του γκαζιού ως πιο ήπια, αλλά και πηγαίνοντας αυτόματα στο Sport mode όταν ξεπερνά τις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Οι διαφορές στην κατανάλωση ανάμεσα στις δύο χαρτογραφήσεις, έχουν μικρή απόκλιση με την ECO να κυμαίνεται στα 3,4λτ/100χλμ και την Sport στα 3,6λτ/100χλμ, διανύοντας με ένα γέμισμα κοντά στα 350 χιλιόμετρα, με το 12 λίτρων ρεζερβουάρ.

Keyless & ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Ερχόμενο από μελλοντικές σχεδιαστικές γραμμές, οι ηλεκτρονικές παροχές που διαθέτει θα προσθέσουν πόντους στο M310. Η ηλεκτρική ζελατίνα που με ένα πάτημα του κομβίον, το οποίο βρίσκεται στους φωτιζόμενους διακόπτες του αριστερού γκρίπ, ανεβαίνει και κατεβαίνει άμεσα ανά πάσα στιγμή. Πλέον η ψιχάλα που μπορεί να συναντήσεις δεν αποτελεί πρόβλημα μιας και η ρύθμιση στο ψηλό σημείο μας καλύπτει πέραν του δέοντος. Η τεχνολογία του Keyless κλειδιού που φέρει είναι κρυπτογραφημένη, αναγνωρίζοντας το από απόσταση 1,5 μέτρου, καθώς ο ενσωματωμένος σένσορας που διαθέτει, λειτουργεί ακόμη και αν έχοντας φτάσει η στάθμη της μπαταρίας σε χαμηλά επίπεδα. Νότα ευχαρίστησης προσφέρει η έγχρωμη TFT οθόνη με 4 interfaces να στολίζουν ευχάριστα τους οφθαλμούς, επιλέγοντας το επιθυμητό. Οι πληροφορίες που απεικονίζονται είναι ολικός-μερικός χιλιομετρητής, ρολόι, μέση ταχύτητα, μέση κατανάλωση, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, εναπομείναντα χιλιόμετρα διανυθέντων χιλιομέτρων, ταχύμετρο, στροφόμετρο και πίεση-θερμοκρασία ελαστικών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μαζεμένες διαστάσεις με δικάναλο ABS

Στο κοίταγμα του αποτελεί πόλο έλξης, αλλά και στις διηθήσεις ανάμεσα από άλλα οχήματα νοιώθεις ότι βρίσκεσαι πάνω σε ένα Scooter μικρότερων κυβικών, μιας και οι διαστάσεις του είναι μαζεμένες, χωρίς να στερείται ο αναβάτης από άνεση κινήσεων. Ως αριθμοί, μεταφράζεται το μήκος σε 2.010χλστ, το πλάτος σε 770χλστ και το ύψος της σέλας από το έδαφος να είναι στα 760 χιλιοστά. Η κύλιση που μας μεταφέρουν στα γκρίπ οι τροχοί των 14 ιντσών με διαστάσεις 110/80 μπροστά και 140/70 πίσω, είναι και ένα κομμάτι για το οποίο το καθιστά ως best seller με το που εμφανίστηκε. Για το φιλτράρισμα των ελληνικών δρόμων, υπεύθυνο είναι ένα μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών και διαδρομής 110 χιλιοστών. Πίσω συναντάμε δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε 5 θέσεις, ως την προφόρτιση ελατηρίου. Ως γνωστόν, τα ξαφνικά φρένα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στους οδηγούς δίκυκλων, για αυτό και είναι εξοπλισμένο με δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, αποφεύγοντας ανεπιθύμητες καταστάσεις. Την έγκαιρη ακινητοποίηση αναλαμβάνουν οι δισκόπλακες των 265 χιλιοστών, όπου μπροστά ασκείτε πίεση από μία 2-έμβολη και πίσω από μία μονοέμβολη δαγκάνα. Ικανές να σταματήσουν το συνολικό βάρος των 188 κιλών (πλήρες υγρών) του M310, σε φρένα πανικού σε 49,9 μέτρα από τα 100 χιλιόμετρα στα 0.

Με DRL LED φώτα & θύρα USB

Σαν από ταινία Transformers είναι τα LED φωτιστικά σώματα, με έναν δυνατό προβολέα και φώτα θέσης θυμίζοντας αγριεμένο Ντισέπτικον. Πίσω συναντάμε ένα αιχμηρό φανάρι με ενσωματωμένες χειρολαβές δίνοντας στον συνεπιβάτη λαβή κρατήματος σε απότομες επιταχύνσεις. Σε κανονικές διαστάσεις είναι οι θέσεις τοποθέτησης ποδιών καθώς υπάρχουν και foot rest ως επιπλέον θέσεις, ενώ ο συνεπιβάτης θα πατήσει στα αναδιπλούμενα μαρσπιέ, που στο κλείσιμο τους γίνονται ένα με τα πλαστικά. Στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς θα βρούμε δύο ντουλαπάκια, δίνοντας δυνατότητα τοποθέτησης μικροαντικειμένων και με το αριστερό να αποτελεί πηγή φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών, φέροντας 2 θύρες USB QC3.0 με έξοδο ισχύος 18W. Οι λειτουργικές ευκολίες δεν σταματάνε, καθώς ηλεκτρικά ανοίγει η σέλα και η τάπα του δοχείου καυσίμου. Η DRL λειτουργία των φώτων θα μαγνητίσει τα «αδιάκριτα» βλέμματα καθώς εμείς θα απολαμβάνουμε στην TFT οθόνη, την αυτόματη φωτομέτρηση της.  
 
Η τιμή του είναι στα 4.345,00 ευρώ.