Sport η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη. ¶νετος ο αναβάτης, λιγότερο άνετος ο συνεπιβάτης, που δεν έχει και
χειρολαβές.
Το Suzuki GSR 750 αποτελεί μια ελαφρώς περίεργη συνέχεια στην κληρονομιά που άφησε το GSR 600. Και λέμε περίεργη, γιατί, λόγω της οικονομικής κρίσης, ο απόγονος 750 μπορεί να διαθέτει νέα και πιο σύγχρονη εμφάνιση, αλλά και μεγαλύτερο σε χωρητικότητα και πιο ψωμωμένο κινητήρα, μπορεί το ανάποδο πιρούνι να αποτελεί εξέλιξη του συμβατικού πιρουνιού του 600, ωστόσο, σε ορισμένα περιφερειακά μπορούμε να πούμε πως κάνει ένα βήμα πίσω. Έχετε υπ´ όψιν ότι αυτό το βήμα είχε ως σκοπό τη συγκράτηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα, ώστε να προβληθεί ακόμα περισσότερο η χρηστική αξία της μοτοσικλέτας. Έτσι, αντίο μας είπε το όμορφο, κτηνώδες και γλυπτό αλουμινένιο πλαίσιο του GSR 600, για να αντικατασταθεί από ένα πιο λεπτό και ίσιο, ατσάλινο.
Όμορφο το τελικό της εξάτμισης, το οποίο διαθέτει και σύστημα εκμετάλλευσης των αερίων για βελτίωση της απόδοσης.
Βέβαια, η Suzuki αντιτείνει το πλεονέκτημα της πιο λεπτής κατασκευής του νέου GSR, γεγονός που επετράπη από αυτό ακριβώς το λεπτότερο, ατσάλινο πλαίσιο. Αντίο μας είπε και το σεβαστών διαστάσεων αλουμινένιο ψαλίδι με την ενισχυτική γέφυρα, δίνοντας τη θέση του σε ένα λεπτό, ίσιο, ατσάλινο. Ταυτόχρονα, στα φρένα, μπροστά βρίσκουμε, όπως και στο GSR 600, διπίστονες δαγκάνες με γλίστρα. Όμορφη λεπτομέρεια αποτελεί το τελικό της μοτοσικλέτας, που είναι σχετικά μαζεμένο σε διαστάσεις, ενώ οι εναλλαγές μαύρου και μεταλλικών λεπτομερειών μειώνουν ακόμα περισσότερο οπτικά τον όγκο του.
Ευανάγνωστα τα όργανα, με την ψηφιακή οθόνη να δίνει όλες τις πληροφορίες που επιθυμεί ο αναβάτης.
Τα όργανα στο GSR αποτελούνται από ένα αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρο σε μαύρο φόντο και από μία ψηφιακή οθόνη -το βράδυ φωτίζεται από ένα υπέροχο ψυχρό λευκό χρώμα- με πολλές ενδείξεις. Ευανάγνωστα και λειτουργικά, προσφέρουν ενδείξεις κοντέρ, ολικού και 2 μερικών χιλιομετρητών, στάθμης καυσίμου, θερμοκρασίας, κατανάλωσης, ρολογιού, αλλά ακόμα και την ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου! Επιπλέον ασφάλεια και ηρεμία πνεύματος δίνει το στάνταρ immobilizer.
Αυτοί που ίσως δε θα χαρούν με τις αλλαγές στο νέο μοντέλο, είναι οι συνεπιβάτες, καθώς η μεγάλη ενιαία σέλα του GSR 600 αντικαταστάθηκε από μία πιο sport διπλή σέλα στο 750. Ταυτόχρονα, χάθηκε και η χειρολαβή του 600. Τουλάχιστον, αμφότερες οι σέλες είναι άνετες. Του αναβάτη είναι σχετικά χαμηλή στα 815 χλστ., ενώ και οι γωνίες που τοποθετούνται τα μέλη του είναι φυσικές, με αποτέλεσμα πάνω στο GSR να βολευτούν όλα τα ύψη. Μάλιστα, σε σχέση με το 600, η στάση του αναβάτη είναι ελαφρώς πιο επιθετική. Λεπτομέρεια: στη στάνταρ έκδοση περιλαμβάνεται και hugger (λασπωτήρας) πίσω, για να κρατάει το αμορτισέρ καθαρό -και να δίνει λίγους ακόμα πόντους στο στιλ.