net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSR 750
Οδηγώντας
Για δες ικανότητες!
Τι είναι το GSR 750; Μια σύγχρονη γυμνή μοτοσικλέτα, ικανή να εκπληρώσει άριστα μια πλειάδα ρόλων. Και cafeteria bike, και sport δίκυκλο ψυχικής ανάτασης, και ικανό μεταφορικό μέσο για δύο. Οι τεχνολογικές λύσεις πάνω του είναι εμφανώς low budget, όμως λειτουργούν πολύ καλύτερα από ό,τι περιμένεις, δημιουργώντας μια
¶ριστο τόσο στην πόλη όσο και σε επαρχιακό δρόμο, θα προσφέρει διασκέδαση στον αναβάτη του.
Μιζιά και φύγαμε. Το αυτόματο τσοκ αναλαμβάνει το ζέσταμα και το GSR 750 αρχίζει να μας εκπλήσσει με το καλημέρα. Ποιο βάρος; Εξαφανίζεται μόλις ξεκινήσεις. ¶ριστη αίσθηση από το μαλακό συμπλέκτη, σφιχτό αλλά θετικό κιβώτιο και τέλεια αίσθηση ισορροπίας, σου επιτρέπουν να διαπρέψεις στους ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες. Μαζί με το καλό κόψιμο του τιμονιού και τη σχετικά μικρή ακτίνα στροφής, συνδυάζονται για να φτιάξουν μια μοτοσικλέτα που χώνεται παντού, γρήγορα και εύκολα, παίζοντας με το μποτιλιάρισμα και χαρίζοντας ηρεμία πνεύματος στον αναβάτη της.
Τι είναι το GSR 750; Μια σύγχρονη γυμνή μοτοσικλέτα, ικανή να εκπληρώσει άριστα μια πλειάδα ρόλων. Και cafeteria bike, και sport δίκυκλο ψυχικής ανάτασης, και ικανό μεταφορικό μέσο για δύο. Οι τεχνολογικές λύσεις πάνω του είναι εμφανώς low budget, όμως λειτουργούν πολύ καλύτερα από ό,τι περιμένεις, δημιουργώντας μια
Σε ασκήσεις ακριβείας το Suzuki δε θα πει όχι, καθώς και σούζες θα κάνει και endo, αλλά και rolling burnouts.
Τα φρένα μπορεί να φαίνονται "λίγα" στα χαρτιά, όμως στο δρόμο αποδεικνύονται υπερεπαρκή, με άριστη αίσθηση και μεγάλη δύναμη. Η ευελιξία του GSR είναι μαγική και μετά από λίγο αρχίζεις να χαίρεσαι σαν παιδάκι που του δώσανε ένα νέο, καταπληκτικό παιχνίδι.
Η έλλειψη δύναμης χαμηλά δε θα σου επιτρέψει να διώξεις εύκολα τον πίσω τροχό, βάζοντας αντίθετα τα άλογα κάτω και επιταχύνοντας ηλεκτρικά παντού. Σε μεσαίες και ψηλές στροφές, η δύναμη του GSR είναι απολαυστική, ενώ η τελική των 240 χλμ./ώρα κρίνεται ιδιαίτερα μεγάλη, μιας και χωρίς προστασία από τον αέρα, δε θα αντέξεις για πολύ με αυτές τις ταχύτητες. Οι μεταφορικές τώρα δυνατότητες του GSR είναι αξιοπρόσεκτες. Η μετάδοση, ο ψεκασμός και η απόδοση γίνονται ιδιαίτερα γλυκά, χωρίς μεταλλικούς θορύβους, χωρίς μπόσικα, χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς αγριάδες.
Οι αναρτήσεις, παρά την απουσία ρυθμίσεων, δουλεύουν υποδειγματικά ως σύνολο, δίνουν εμπιστοσύνη στον αναβάτη και είναι σφιχτές με sport -αλλά όχι supersport- αίσθηση χωρίς να παρουσιάζουν ταλαντώσεις, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες κοντά στην τελική. Κραδασμοί δεν ενοχλούν, ενώ μόνο λίγοι στις υψηλές στροφές θα περάσουν στις πατούσες, χωρίς όμως να προκαλούν μυρμήγκιασμα ή μούδιασμα. Και όταν αποφασίσεις να αρχίσεις τις καγκουριές, το GSR αποδεικνύεται ικανό και άξιο όπλο.
Σούζα μόνο με πρώτη θα σηκωθεί, αλλά μετά ισορροπεί άριστα και πηγαίνει είτε γρήγορα, "χιλιομετράτα", είτε αργά, ψηλά, με φρένο. Και endo θα κάνεις και rolling burnouts, με μικρό μόνο παράπονο από τα κατεβάσματα, όπου δεν μπορεί κανείς να επιτύχει γλυκιά πλαγιολίσθηση διαρκείας. Ε, μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας.

 
 Πετυχημένος ακροβάτης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ