net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSR 750
Κινητήρας
Βασιλιάς ελαστικότητας
Τι είναι το GSR 750; Μια σύγχρονη γυμνή μοτοσικλέτα, ικανή να εκπληρώσει άριστα μια πλειάδα ρόλων. Και cafeteria bike, και sport δίκυκλο ψυχικής ανάτασης, και ικανό μεταφορικό μέσο για δύο. Οι τεχνολογικές λύσεις πάνω του είναι εμφανώς low budget, όμως λειτουργούν πολύ καλύτερα από ό,τι περιμένεις, δημιουργώντας μια
Κινητήρας που προέρχεται από GSX-R 750 προηγούμενης γενιάς, με βελτιώσεις για καλύτερη απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Και εδώ, η Suzuki έπαιξε συντηρητικά. Αφού είχε τον κινητήρα του GSX-R 750 από προηγούμενες γενιές, όπου η ροπή και η ελαστικότητα δεν είχαν ακόμα δώσει τη θέση τους στην τρελαμένη απόδοση στις υπερύψηλες στροφές, γιατί να σχεδιάσει καινούργιο; Πήρε το συγκεκριμένο μοτέρ, το βελτίωσε ακόμα περισσότερο με έμφαση τις χαμηλομεσαίες στροφές και… βουαλά! Εδώ, οι λέξεις κλειδιά είναι "ροπή" και "ελαστικότητα". Αυτοί ήταν οι στόχοι της Suzuki και με τον αυξημένο κυβισμό κατάφερε να τους πετύχει. 
Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 749 κ.εκ. διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, ψεκασμό με διπλές πεταλούδες και συμπίεση 12.3:1, με μπουζί ιριδίου και ψηφιακή ανάφλεξη. 
Στα χαρτιά είναι δυνατότερος από εκείνον του GSR 600 κατά 8 ίππους, τους οποίους αποδίδει και 2.000 σ.α.λ. χαμηλότερα, στις 10.000 σ.α.λ. Ταυτόχρονα, και η ροπή πήρε αύξηση κατά 1,5 κιλό, 600 σ.α.λ. χαμηλότερα, στις 9.000 σ.α.λ. Ο ψεκασμός αποδεικνύεται άψογος στην πράξη, προσφέροντας όσο γκάζι θέλεις, όταν το θέλεις. Μάλιστα, η Suzuki υποστηρίζει ότι ο κινητήρας του 750 είναι 10% πιο οικονομικός από τον κινητήρα του 600! 
Στην πράξη τώρα, η αίσθηση χαμηλά είναι σχετικά κούφια και πρέπει να ξεπεράσει κανείς τις πρώτες δυο-τρεις χιλιάδες στροφές για να αρχίσει να αλλάζει χροιά ο ήχος και να νιώσει τη μοτοσικλέτα να αρχίζει τη… διαδικασία εκτόξευσης. Και μπορεί οι 100 ίπποι στα χαρτιά να ακούγονται λίγοι, όμως όχι, το GSR 750 είναι πραγματικά δυνατό σε μεσαίες και ψηλές στροφές, καταφέρνοντας μάλιστα να στείλει εύκολα τις ενδείξεις του κοντέρ πάνω από τα 230 χλμ./ώρα! Ταυτόχρονα, η ελαστικότητα αυτού του κινητήρα μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως… απίστευτη. Με 5η στο κιβώτιο, με δεύτερο άτομο στη σέλα, σε ανηφόρα και με 2.000 σ.α.λ., το GSR τράβαγε σαν ηλεκτρικό. Ούτε σκορτσάρισμα ούτε δυσανασχέτηση. Να ´ναι καλά και το SET (Suzuki Exhaust Tuning), η βαλβίδα στην εξάτμιση που βελτιώνει την απόδοση ανάλογα με τις στροφές που κινείσαι. Έτσι, η όποια έλλειψη κτηνώδους δύναμης χαμηλά αντισταθμίζεται άνετα από αυτή τη φοβερή ελαστικότητα, που του δίνει αμέτρητους πόντους στη χρηστικότητα. Τέλος, η λειτουργία του μοτέρ είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη, χωρίς τραχύτητες, χωρίς τρύπες, χωρίς παραξενιές. Ηλεκτρικό, με ευχάριστο, απόλυτα ελεγχόμενο ξέσπασμα ψηλά και με βαρύ, μεστό ήχο από το τελικό.

 
 Πετυχημένος ακροβάτης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ