Ηλεκτροκίνηση: Σύμμαχος αστικών μετακινήσεων
Με τιμές από τα 2.380 ευρώ και με επιπλέον επιδότηση
Εξαιρετική οικονομία με μηδαμινό κόστος χρήσης
Με μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως LCD οθόνες
ESF: Νέες επιλογές για αστική e-μετακίνηση
EMW: Ο ορισμός του Μοτοποδήλατου
Με την ηλεκτροκίνηση να έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, η μετάβαση από ένα βενζινοκίνητο δίκυκλο σε ένα ηλεκτρικό για τις καθημερινές μετακινήσεις, αποτελεί μία κίνηση όχι μόνο πιο φιλική προς το περιβάλλον, αλλά και πιο οικονομική για τον χρήστη. Οι επιλογές στα ηλεκτρικά δίτροχα είναι πλέον πολυπληθείς και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του εκάστοτε αναβάτη, είτε δίνει προτεραιότητα στην μεγάλη αυτονομία, την μεγάλη ισχύ, την άνεση, την γρήγορη φόρτιση ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί. Περιττό να πούμε πως, εφόσον η αλλαγή σε ηλεκτρικό δίκυκλο γίνει από αυτοκίνητο, όχι μόνο θα συρρικνωθεί το κόστος των καθημερινών μετακινήσεων, αλλά ο χρήστης καταλαμβάνει και πολύ λιγότερο χώρο στην άσφαλτο συνδράμοντας στην άμβλυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος.
H αποσπώμενη μπαταρία του Zeeho φορτίζεται πολύ εύκολα
Μάρκα | Τιμή | Watt | Μέγιστη Ταχύτητα | Μπαταρίες | Αποσπώμενες μπαταρίες |
---|---|---|---|---|---|
KEEWAY BLUESHARK R80 LITE | 3000 | 80 | 2 | ΝΑΙ | |
EMOOV LK03 | 3000 | 80 | 1 | ΝΑΙ | |
ESF EFUN LIPO | 3000 | 90 | 1 | ΝΑΙ | |
DAYTONA E-VIBALL 125 | 3000 | 75 | 1 | ΝΑΙ | |
SUNRA ROBO S | 3000 | 80 | 2 | ΝΑΙ | |
EMW DF ONE BATTERY | 4800 | 80 | 1 | ΝΑΙ | |
HORWIN SK3 DS | 6300 | 90 | 1 | ΝΑΙ | |
ZEEHO AE6+ ONE BATTERY | 5500 | 80 | 1 | ΝΑΙ | |
VMOTO CPX 4000 W | 4000 | 90 | 1 | ΝΑΙ | |
ECOOTER E5 STD | 8000 | 80 | 2 | ΝΑΙ |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με την κατανάλωση των ηλεκτρικών αυτών δικύκλων να κυμαίνεται στις 3-6 kWh, το κόστος χρήσης τους υπολογίζεται στα 0,6 με 1,2 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύουν, ενώ αν ο χρήστης τα φορτίζει σε κοινόχρηστες πρίζες, όπως στον χώρο εργασίας του το κόστος μηδενίζεται. Φυσικά υπάρχουν διακυμάνσεις στο ρεύμα που καταναλώνει το κάθε μοντέλο και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο οδήγησής τους. Όλα τα scooter διαθέτουν αποσπώμενες μπαταρίες κάνοντας την φόρτισή τους εύκολη υπόθεση, αφού μπορείς να τις φορτίσεις στο σπίτι σου. Οι αυτονομίες τους ξεκινούν από τα 50 χιλιόμετρα και φτάνουν μέχρι και τα 150 σύμφωνα με τις εταιρείες. Τα νούμερα αυτά μπορεί να ανταποκρίνονται βέβαια σε οδήγηση με πολύ χαμηλές ταχύτητες, αλλά ακόμα και μία αυτονομία 120 χιλιομέτρων για ένα ηλεκτρικό scooter είναι άκρως ικανοποιητική για το καθημερινό Commuting.
Η ευανάγνωστη LCD οθόνη του Ecooter
Στοιχεία που ενισχύουν την άνεση πολλών από αυτών των scooter αλλά και την ασφάλειά τους, είναι οι χώροι και τα μοντέρνα συστήματα που αποκτούν σντίστοιχα. Κάποια από αυτά όπως το Horwin, το Sunra και το Zeeho εξοπλίζονται με σύστημα CBS, συνδυασμένη πέδηση, ώστε να φρενάρουν με περισσότερη ασφάλεια και πιο αποτελεσματικά, ενώ όλα διαθέτουν δισκόφρενα. Μοντέλα όπως το Robo S διαθέτουν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, 24 λίτρα στην συγκεκριμένη περίπτωση, διευκολύνοντας την καθημερινότητα, ενώ πολλά από αυτά έχουν επίσης επίπεδο και γάντζο για την ανάρτηση αντικειμένων. Οδηγούνται με δίπλωμα Α1 εφόσον ξεπερνούν τα 45χλμ/ω, ενώ η ροπή τους είναι πολλαπλάσια σε σχέση με αυτή των βενζινοκίνητων δικύκλων στα 125cc χάρη στην λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων τους. Το Daytona E-Viball 125 έχει ροπή 44 Nm, ενώ σε μοντέλα όπως το Ecooter και το Horwin φτάνει τα εντυπωσιακά 195 Nm. Η επιτάχυνσή τους είναι άμεση και θα είσαι πρώτος στην εκκίνηση από τα φανάρια με το Zeeho AE6+ για παράδειγμα να φτάνει τα 50χλμ/ω από στάση σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα. Keyless κλείδωμα, μεγάλες, έγχρωμες LCD οθόνες και LED φωτισμός είναι στοιχείο που συναντάμε στον στάνταρ εξοπλισμό πολλών από αυτά τα scooter, ενώ το βάρος τους είναι πολύ χαμηλό, από τα 96 μόλις κιλά για το Zeeho (άνευ μπαταρίας), κάτι που τα καθιστά εύκολα στον χειρισμό και προσβάσιμα για κάθε ηλικία ανεξαρτήτου οδηγικής εμπειρίας.
Με σύστημα συνδυασμένης πέδησης εξοπλίζεται το Sunra Robo S