Είσαι σίγουρος ότι θυμάσαι όλα όσα ορίζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας; Αν όχι, διάβασε εδώ.
Ξεσκονίσαμε το βιβλίο θεωρητικής εκπαίδευσης υποψήφιων οδηγών μοτοσυκλέτας και παρουσιάζουμε μερικές από τις λεπτομέρειες που μπορεί να μη θυμάσαι πια. Από τις πληροφορίες που δίνει το βιβλίο κάποια είναι απολύτως λογικές, άλλες είναι αυτονόητες και άλλες έχουν μείνει μερικές δεκαετίες πίσω. Διάβασε εδώ κάποια από τα πράγματα που πρέπει να θυμάσαι όταν οδηγείς μοτοσυκλέτα.
1. Τα ρούχα με ανακλαστικά βοηθούν τους άλλους οδηγούς να σας βλέπουν όχι μόνο τη νύχτα, αλλά και τη μέρα.
2. Τα φώτα πορείας της μοτοσυκλέτας πρέπει να φωτίζουν επαρκώς τη νύχτα τουλάχιστον 100 μέτρα μπροστά από τη μοτοσυκλέτα.
3. Το πέλμα των ελαστικών της μοτοσυκλέτας πρέπει να έχει βάθος τουλάχιστον 1 χιλιοστό, ενώ αν έχουν σαμπρέλες, πρέπει αυτές να αλλάζονται μαζί με τα ελαστικά.
4. Μια φθαρμένη ή κομμένη εξάτμιση αλλάζει απρόβλεπτα την ιπποδύναμη, αυξάνοντας το θόρυβο και μειώνοντας τη μακροβιότητα του κινητήρα.
5. Πριν από κάθε χρήση πρέπει να ελέγχεις τη στάθμη λαδιού του κινητήρα.
6. Κατά την οδήγηση σε ομάδα μαζί με άλλες μοτοσυκλέτες, αυτή που μπορεί να αναπτύξει τη μεγαλύτερη ταχύτητα παίρνει την τελευταία θέση.
7. Το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο για μοτοσυκλέτα με κινητήρα 200 κυβικών που κινείται σε επαρχιακό οδικό δίκτυο είναι τα 90 χλμ. / ώρα.
8. Οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα σας δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείς ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητό ραδιόφωνο ή μαγνητόφωνο.
9. Αν μεταφέρεις κάποιο μεγάλο αντικείμενο, αυτό δεν πρέπει να προεξέχει περισσότερο από μισό μέτρο από τις πλευρές της μοτοσυκλέτας ή του εμπρός ή του πίσω ακραίου σημείου.
10. Όταν κινήστε προς μια διάβαση πεζών και πεζοί περιμένουν να περάσουν απέναντι, επιβραδύνεις και ετοιμάζεσαι να σταματήσεις.
Αυτά λοιπόν είναι κάποια από τα πράγματα που θα συναντήσει κάποιος, όταν ετοιμάζεται να δώσει εξετάσεις για δίπλωμα μοτοσυκλέτας.