Ευτυχώς τα όνειρα δεν κοστίζουν, οπότε μπορούμε να ονειρευόμαστε άφοβα. Αυτές είναι οι 5 μοτοσυκλέτες που θα βάζαμε στο γκαράζ των ονείρων μας, αν δεν υπήρχε ο παράγοντας του κόστους.
BMW HP4 Race
Μπορεί η HP4 Race να μην μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο και ο κινητήρας την να χρειάζεται αντικατάσταση κάθε 5000 χιλιόμετρα, αλλά θα είναι το ιδανικό παιχνίδι για track days. Με την αιχμηρή σχεδίαση και το carbon πλαίσιο είναι απλά χάρμα οφθαλμών.
Ducati 1299 Superleggera
Η συγκεκριμένη Panigale είναι το αποκορύφωμα της εξέλιξης των V2 κινητήρων της Ιταλικής εταιρείας, αφού από εδώ και πέρα το ενδιαφέρον της Ducati στρέφεται στους V4. Με πλαίσιο και τροχούς από ανθρακονήματα κι έναν κινητήρα με 215 ίππους θα περάσει στην ιστορία ως μια από τις πιο εξωτικές και ικανές μοτοσυκλέτες όλων των εποχών.
Honda RC213V-S
Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει τις ρίζες της βαθιά στα τα MotoGP και μάλιστα έχει κατασκευαστεί από τους ίδιους ανθρώπους που έφτιαξαν την RC213V GP. Αφού τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα, δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα μιας και είναι ότι πιο κοντινό σε μοτοσυκλέτα MotoGP μπορεί να αποκτήσει ένας κοινός θνητός.
Kawasaki H2R
Ποιος δεν θα ήθελε να είχε στο γκαράζ του την υπερτροφοδοτούμενη Η2R; Αυτό το θαύμα της μηχανικής αποδίδει περισσότερους από 300 ίππους και θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στο βιβλίο της μοτοσυκλετιστικής ιστορίας. Μπορεί να μην κυκλοφορεί νόμιμα σε δημόσιο δρόμο, αλλά ποιος νοιάστηκε;
Yamaha R7
Μπορεί να μην εντυπωσιάζει σε εμφάνιση κι επιδόσεις τόσο όσο οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του γκαράζ των ονείρων μας, αλλά πρόκειται για μια περιορισμένης έκδοσης και απόλυτα συλλεκτική μοτοσυκλέτα, η τιμή της οποίας μάλλον θα πηγαίνει μόνο προς τα πάνω.