Από την παιδική ηλικία οι περισσότεροι αναβάτες θαυμάζουν τις εξωτικές μοτοσυκλέτες, όμως δυστυχώς για τους κοινούς θνητούς αυτές έχουν θέση μόνο στα όνειρά και όχι στο γκαράζ τους. Εφόσον όμως η πρωτοχρονιά πλησιάζει και ο Αγιος Βασίλης παραμονεύει, κάναμε τη δική μας λίστα με 5 ξεχωριστές μοτοσυκλέτες που θα θέλαμε να δούμε μπροστά από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Aprilia Tuono V4 X
H περιορισμένης παραγωγής Tuono V4 X είναι κατασκευασμένη με τα πιο εξειδικευμένα υλικά που ήταν διαθέσιμα στην Aprilia, με στόχο μια δραστική μείωση βάρους, αφού ζυγίζει μόλις 166 κιλά άνευ υγρών. Εκτεταμένη χρήση έγινε στα ανθρακονήματα, με ελαφρύτερο ρεζερβουάρ, η πλεξούδα του ηλεκτρικού συστήματος να είναι απλοποιημένη και οι ζάντες σφυρήλατες, από την πασίγνωστη Marchesini. Μεγάλη διαφορά κάνει ο κινητήρας, ο οποίος προέρχεται από την RSV4 1100 Factory και για την περίσταση αποδίδει 221 ίππους. Εκτός απο το πλούσιο ηλεκτρονικό πακέτο η Tuono V4X, διαθέτει εξάτμιση τιτανίου από την Akrapovic με τελικό carbon, φίλτρο αέρα που προέρχεται απευθείας από τα MotoGP, ενώ τα φρένα είναι επίσης αγωνιστικά, με την χρήση δύο δαγκανών GP4-MS και μιας ακτινικής τρόμπας 19x16. Τις αναρτήσεις υπογράφει η Ohlins, με το σύστημα ημιενεργητικών Smart EC 2.0. Στο εμπρός μέρος διακρίνεται εύκολα η μεγάλη «πτέρυγα», η οποία σύμφωνα με την Aprilia, προέρχεται σχεδιαστικά απευθείας από την RS-GP και είναι η πρώτη εφαρμογή ανάλογου συστήματος, σε naked μοτοσυκλέτα. Φυσικά πολλά ακόμα αγωνιστικά «καλούδια» εξοπλίζουν την μοτοσυκλέτα: Προστατευτικά καπακιών κινητήρα, billet τάπα ρεζερβουάρ, μαρσπιέ, προστατευτικό μανέτας και μανέτες και χειριστήρια αγωνιστικού τύπου στο τιμόνι.
BMW M 1000 RR
Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της S 1000 RR που χρησιμοποιεί το λογότυπο «M» της BMW, γυρίζοντας σελίδα στην ιστορία του μοντέλου και της εταιρείας, αφήνοντας πίσω τις «HP» ονοματοδοσίες. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (έτοιμης για χρήση) ανέρχεται μόλις στα 192 κιλά, ενώ ο τετρακύλινδρος κινητήρας αγγίζει τους 212 ίππους στις 14.500 στροφές. Η BMW ανακοινώνει ότι το μοτέρ είναι ισχυρότερο από την S1000RRστην περιοχή μεταξύ 6.000 και 15.100 στροφών, για ιδανική απόδοση στην πίστα. Το μοντέλο αποκτά επίσης πτερύγια αεροδυναμικής υποβοήθησης στο εμπρός μέρος, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για τον καλύτερο συνδυασμό κάθετης δύναμης-τελικής ταχύτητας, ενώ η ζελατίνα είναι ψηλότερη συμβάλλονταςστην καλύτερη αεροδυναμική προστασία. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο με αυτό του S 1000 RR, ωστόσο το πιρούνι έχει μικρές αλλαγές και το αμορτισέρ φέρει νέο ελατήριο. Τα φρένα της M 1000 RR φέρουν την «Μ» ονοματοδοσία και είναι η πρώτη φορά που εξοπλίζουν μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Είναι κατασκευασμένα με την εμπειρία του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad και οι δαγκάνες έχουν μπλε ανοδιωμένο χρώμα. Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα.
Ducati Superleggera V4
Η Ducati Superleggera V4, είναι η κορυφαία εκ των Panigale η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 κομμάτια. Το ανθρακόνημα έχει για μια ακόμη φορά την τιμητική του στην κατασκευή της, αφού τα fairing, τα αεροδυναμικά πτερύγια, το πλαίσιο και το υποπλαίσιο, το ψαλίδι αλλά και οι τροχοί είναι κατασκευασμένα από το εξωτικό υλικό, ενώ έχει γίνει και εκτεταμένη χρήση τιτανίου και billet αλουμινίου ώστε το κενό της βάρος να ανέρχεται μόλις στα 159 κιλά Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στην Superleggera είναι αυτός των 998 κ.εκ. που χρησιμοποιείται και στην V4R. Η απόδοση του ανέρχεται στα 224 άλογα μια επίδοση που σπάει ρεκόρ όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες παραγωγής, ενώ τα μοναδικά για την περίσταση πτερύγια που χρησιμοποιήθηκαν παράγουν 50 κιλά κάθετης δύναμης στα 270 χλμ/ώρα. Φυσικά το επίπεδο εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας είναι κορυφαίο: Το πιρούνι 43 χιλιοστών είναι της Ohlins και συγκεκριμένα το NPX25/30 με υπό πίεση μπουκάλες, ενώ το αμορτισέρ είναι το Ohlins TTX36 με ελατήριο από τιτάνιο. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και μιλάμε για τις δαγκάνες Stylema R και μία τρόμπα MCS 19.21 εμπρός, ενώ τα ηλεκτρονικά της Superleggera V4 όπως πάντα ζαλίζουν αφού περιλαμβάνουν ακόμη και σύστημα χρονομέτρησης γύρων με GPS, περιοριστή ταχύτητας στα pits και σύστημα τηλεμετρίας DDA-Ducati Data Analyzer.
Honda Gold Wing
Η κορυφαία τουριστική μοτοσυκλέτα της Hondaδεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα, αφού είναι το απόλυτο όνειρο κάθε χιλιομετροφάγου. Ο boxer 6κύλινδρος κινητήρας των 1833 κυβικών εκατοστών διαθέτει τετραβάλβιδες κεφαλές, αποδίδει 126 ίππους και 17,2 κιλά ροπής με την τροφοδοσία του να γίνεται με ride-by-wire, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων χαρτογραφήσεων. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και συνεργάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι κι ένα καινοτόμο σύστημα εμπρός ανάρτησης, με τις αποσβέσεις και την προφόρτιση να ρυθμίζονται ηλεκτρονικά τόσο εμπρός, όσο και πίσω.Η νέα Gold Wing έχει μικρότερες διαστάσεις και βάρος από το μοντέλο που αντικαθιστά, κάτι που την κάνει πιο ευκίνητη και ιδανική για περισσότερους αναβάτες. Εκτός από την βασική έκδοση υπάρχει και η «Tour» με περισσότερο εξοπλισμό και φυσικά με το αυτόματο κιβώτιο DCTτο οποίο κάνει τις διαδρομές ακόμη πιο ξέγνοιαστες. Οι τέσσερις χαρτογραφήσεις Tour, Sport, Econ και Rain διαφοροποιούν τη λειτουργία των αναρτήσεων, την απόκριση του κινητήρα αλλά και του συνδυασμένου συστήματος πέδησης και φυσικά η λίστα των ηλεκτρονικών συνεχίζεται με Τraction Control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και Hill Start Assist για να μην τσουλάει η μοτοσυκλέτα προς τα πίσω κατά την εκκίνηση σε ανηφόρες.
Kawasaki H2R
Ποιος δεν θα ήθελε να είχε στο γκαράζ του την υπερτροφοδοτούμενη Η2R; Αυτό το θαύμα της μηχανικής αποδίδει περισσότερους από 300 ίππους και θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στο βιβλίο της μοτοσυκλετιστικής ιστορίας. Μπορεί να μην κυκλοφορεί νόμιμα σε δημόσιο δρόμο, αλλά ποιος νοιάστηκε; HNinja H2R είναι εξοπλισμένη με τεχνολογίες που σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτήν όπως το κιβώτιο τύπου dogring, το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποίησης των πεταλούδων γκαζιού ή το σύστημα Ram Air που εξασφαλίζει την ιδανική ποσότητα αέρα, που χρειάζεται για να επιτευχθεί η ισχύς άνω των 300 PS. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βοηθούν ώστε η δύναμη να περάσει με ασφάλεια στο δρόμο, ενώ για την σταθερότητα υπεύθυνο είναι το πλαίσιο από αστάλινο χωροδικτύωμα στο κλασικό χρώμα της Kawasaki. Ακόμα και η βαφή της μοτοσυκλέτας είναι ξεχωριστή αφού διαθέτει μια ειδική επικάλυψη που επιτρέπει την αυτόματη αποκατάσταση γρατζουνιών, εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα φινιρίσματος στο χρώμα.