Burgman 200 Top Case: Ποιότητα στα 200 κυβικά
Το Suzuki Burgman 200 συνδυάζει τα θεωρητικά ασυμβίβαστα: τις μικρές διαστάσεις και την ευχρηστία ενός σκούτερ πόλης περιορισμένων κυβικών, μαζί με την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τους χώρους, την άνεση, και την ταξιδιάρικη διάθεση που έκανε διάσημα τα Burgman 400 και 650. Σε σύγκριση με τα κλασικά σκούτερ «πόλης», οι χώροι αποθήκευσης φαντάζουν άπειροι και σε συνδυασμό με την οικονομική κατανάλωση καυσίμων, το 200άρι Burgman μπορεί να κουβαλήσει την «προίκα» σας, εσάς και το πρόσωπο της επιλογής σας για να καλύψει τις ποικίλες εντός και εκτός πόλης δραστηριότητές σας γρήγορα και με ασφάλεια. Αν οι πρώτες εντυπώσεις είναι σημαντικές για εσάς, τότε θα χαρείτε με την ποιοτική κατασκευή του Burgman 200, με τη βαθιά βαφή, αλλά και με τα γερά πλαστικά, και την υποδειγματική συναρμογή που αυτά διαθέτουν.
Οι αποθηκευτικοί χώροι τώρα, είναι πολλοί και χορταστικοί!
Και μικρό ντουλαπάκι ιδανικό για τα απαραίτητα μικροπράγματα.
Και χώρος κάτω από το τιμόνι που κλειδώνει.
Και καλώδιο παροχής ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών!
Το Όσκαρ, βέβαια, απονέμεται στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που με ευκολία φιλοξενεί ένα full face και ένα jet κράνος ή οποιοδήποτε άλλο συνδυασμό πραγμάτων περνάει από το μυαλό και καλύπτει τις ανάγκες σας. Αξίζει να σημειωθεί πως –όπως κάθε σωστό πορτ μπαγκάζ- διαθέτει και φωτισμό. Σα να μην έφτανε αυτό, η Suzuki πρόσθεσε και μία extra μπαγκαζιέρα διευρύνοντας τους αποθηκευτικούς ορίζοντες του μικρομεσαίου Burgman 200 σε κορυφαία επίπεδα. Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας του Burgman 200 είναι δυνατός και ελαστικός στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές καθιστώντας ικανό το 200άρι να εκτοξεύεται πρώτο στα φανάρια και να προσπερνά με ευκολία κάθε αστικό εμπόδιο. Χωρίς κόπο, θα ελιχθείτε ανάμεσα στις σταματημένες ουρές των αυτοκινήτων, ενώ το γενναιόδωρο μεταξόνιο κάνει οποιαδήποτε μεγάλη διαδρομή με το Burgman μια άνετη και χαλαρή διαδικασία.
Τιμή: 4.395 ευρώ
Χρώματα: Λευκό, Μαύρο
(+) Κατανάλωση, χώροι
(-) Μικρή τελική ταχύτητα
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Y/Ψ
|
Κυβισμός (κ. εκ.) |
200
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
19/ 8000
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,7/ 6000
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
11
|
|
|
ΕΛΑΣΤΙΚΑ – ΤΡΟΧΟΙ | |
Ελαστικά μπροστά |
110/90 13
|
Ελαστικά πίσω |
130/70 12
|
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ
|
Κυβισμός (κ. εκ.) |
400
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
34/7.300
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,3/5.800
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5
|
|
|
ΕΛΑΣΤΙΚΑ – ΤΡΟΧΟΙ | |
Ελαστικά μπροστά |
120/80-14
|
Ελαστικά πίσω |
150/70-13
|
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
|
Κυβισμός (κ. εκ.) |
638
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
55/ 7000
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6.3/ 5000
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15
|
|
|
ΕΛΑΣΤΙΚΑ – ΤΡΟΧΟΙ | |
Ελαστικά μπροστά |
120/70R-15
|
Ελαστικά πίσω |
160/60R-14
|
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Suzuki GSX-S 1000GX - Υποψήφια για Best Moto by LS2
Suzuki GSX-8T και GSX-8TT: Νέες ρετρό μοτοσυκλέτες έσκασαν από τη Suzuki!
DR-Z4S & DR-Z4SM: Με την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη και 100% Ιαπωνική σφραγίδα!
5 Mega ADV (>1000cc) με την χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025