Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
  • Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
  • Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
  • Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
  • Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
  • Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία
  • Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία

Aprilia RS 457: Πύραυλος «τσέπης» για την A2 κατηγορία

Μικρό Supersport έτοιμο για πίστα και καθημερινή χρήση
Εξαντλεί την Α2 κατηγορία με απόδοση 47,6 ίππων
Μεγάλος δίσκος 320 χλστ εμπρός και βάρος στα 175 κιλά πλήρες
Μοτοσυκλέτα με αγωνιστικό DNA από 7.199 ευρώ

APRILIA: Tuareg 660 Με 1000e όφελος κ από 181e/μήνα

Μικρό Supersport έτοιμο για πίστα και καθημερινή χρήση

Η νέα RS 457 της Aprilia αποτελεί μία από τις ιδανικές επιλογές για την εισαγωγή στην σπορ οδήγηση και θα βοηθήσει έναν νέο αναβάτη να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τις οδηγικές του ικανότητες, ενώ θα του επιτρέψει και να τις δοκιμάσει στην πίστα στα πλαίσια ενός track day. Η εμφάνισή της εντυπωσιακή και αναμφίβολα χαρακτηριστική της σειράς RS της Aprilia, με τον εμπρός προβολέα να χωρίζεται σε τρία τμήματα, όπως και στο πρώτο RSV4, του μεγάλου του αδελφού που κυκλοφόρησε το 2009, με νέα όμως σχεδιαστική φιλοσοφία και την προσθήκη των κομψών φώτων ημέρας. Η ουρά είναι επίσης πολύ περιποιημένη και λιτή και λαμβάνει στοιχεία από τις ουρές που συναντάμε στα RS μεγαλύτερου κυβισμού, ενώ τελειώνει πριν από την νοητή κάθετη με την άσφαλτο γραμμή, που δημιουργεί το άκρο του πίσω ελαστικού. Ο μικρός αλλά ισχυρός κινητήρας του, σε συνδυασμό με την θέση οδήγησης το καθιστούν επίσης ιδανικό και για καθημερινή χρήση σε αντίθεση με ένα supersport 1.000cc, αφού καίει λίγο και είναι ευέλικτο
 

Εξαντλεί την Α2 κατηγορία με απόδοση 47,6 ίππων

Στο ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο 2 δοκών του RS 457, που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για το μοντέλο, τοποθετείται ένας δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος κινητήρας 457cc, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που εξαντλεί τα όρια της Α2 κατηγορίας (48 άλογα), αφού έχει μέγιστη ισχύ 47,6 αλόγων στις 9.400 σαλ και ροπή 43,5 Nm στις 6.700 σαλ (αρκετά πιο χαμηλά στις στροφές από την μέγιστη ισχύ, στοιχείο πολύ θετικό για την καθημερινή οδήγηση). Η Aprilia αναφέρει μάλιστα, πως οι μηχανικοί της έχουν ρυθμίσει τον κινητήρα έτσι ώστε να αποδίδει το 82% της μέγιστης ροπής από της 3.000 σαλ μόλις, ενώ τα "κόκκινα" έρχονται στις 10.500 σαλ περίπου. Η αεροδυναμική έχει μελετηθεί διεξοδικά από την Aprilia, ώστε να μπορεί το μοντέλο να ξεπερνά τα 180χλμ/ω τελικής στο κοντέρ, σε συνδυασμό με το εξατάχυτο κιβώτιο, ενώ εξοπλίζεται και με συμπλέκτη ολίσθησης, που αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα με υψηλές στροφές. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρων και η αυτονομία του θα μπορεί σίγουρα να αγγίξει τα 300 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγάλος δίσκος 320 χλστ εμπρός και βάρος στα 175 κιλά πλήρες

Στο σύστημα πέδησης του Aprilia RS 457 τοποθετείται ένας μονός πλευστός δίσκος διαμέτρου 320 χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της ByBre και ένας δίσκος 220 χλστ πίσω με διπίστονη δαγκάνα. Η Aprilia δεν επέλεξε την εξόπλισή του με διπλό δίσκο ώστε να μειώσει το γυροσκοπικό φαινόμενο του εμπρός τροχού, ενώ το σύστημα που αποκτά, με τον μεγάλο μονό δίσκο, επιβραδύνει πολύ αποτελεσματικά το ελαφρύ σύνολο που αγγίζει τα 175 κιλά πλήρες υγρών. Η μονάδα ABS που εποπτεύεται το σύστημα πέδησης, δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει ανάμεσα στην λειτουργία 1 και 2, με την πρώτη να απενεργοποιεί την λειτουργία του στον πίσω τροχό και με την δεύτερη να επενεργεί και στους δύο. Παράλληλα, η γκαζιέρα τεχνολογίας Ride by Wire, επιτρέπει στην μοτοσυκλέτα να διαθέτει 3 διαφορετικά Riding Modes: Sport, Eco και Rain  με το τελευταίο να αποκτά την πιο ήπια απόκριση στο γκάζι, ενώ το επίπεδο παρεμβατικότητας του Traction Control μπορεί να ρυθμιστεί και όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται εν κινήσει ανάμεσα σε 3 επίπεδα (ATC1, ATC2 & ATC3) με το 1 να επεμβαίνει το λιγότερο δυνατό.

Μοτοσυκλέτα με αγωνιστικό DNA από 7.199 ευρώ

Οι αναρτήσεις του, αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ εμπρός με διαδρομή 120 χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 130 χλστ, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και έχουν ρυθμιστεί έτσι ώστε να προσδίδουν βελτιωμένη συμπεριφορά στην σπορ οδήγηση χωρίς να θυσιάζουν ιδιαίτερα την άνεση στην καθημερινή χρήση. Η εργονομία του RS 457 τοποθετεί τον αναβάτη σε ένα σπορ τρίγωνο, που όμως είναι αρκετά άνετο, αφού οι βάσεις του τιμονιού στην τιμονόπλακα, το τοποθετούν πιο ψηλά από το πιρούνι σε αντίθεση με clip-ons που σε φέρνουν σε μία πιο επιθετική και αγωνιστική θέση. Στον πίνακα οργάνων, υπάρχει μία έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών, με interface παρμένο από τα μεγαλύτερα RS, που διαθέτει και αγωνιστική λειτουργία με χρονόμετρο. Οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 110/70-17 εμπρός και 150/60-17 πίσω και το ύψος της σέλας έρχεται στα 800 χλστ. Η τιμή της Aprilia RS 457 ξεκινάει από τα 7.199 ευρώ και αποτελεί αυτή την στιγμή την πιο δυνατή επιλογή από μεριάς ισχύος, στην κατηγορία του.