Όπως με κάθε Arai, το Quantic δημιουργήθηκε εστιάζοντας στην προστασία! Κατασκευασμένο με το χέρι, το εξωτερικό κέλυφος διατηρεί την αντοχή του πυρήνα αλλά με σημαντική μείωση βάρους.
Προσφέρει μια νέα επιλογή για τους αναβάτες που θέλουν την καλύτερη απόδοση από ένα κράνος – όσον αφορά την προστασία, την άνεση και την ευκολία στην εφαρμογή – με μηδενικό συμβιβασμό. Το ομαλό, στρογγυλό σχήμα είναι η βασική υπογραφή της Arai και έχει σχεδιαστεί κατά κύριο λόγο για να διανέμει τις δυνάμεις πρόσκρουσης. Χρησιμοποιώντας τις αεροδυναμικές και προστατευτικές ικανότητες των αγωνιστικών κρανών της Arai και όλη την εμπειρία και την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει πάνω από εκατομμύρια οδικά χιλιόμετρα, το νέο Quantic γλιστράει στον αέρα προστατεύοντας πλήρως τον αναβάτη.
Το Quantic διαθέτει 5 mm γύρω από τη βάση, ενώ το κάλυμμα όρασης VAS MAX έρχεται με ένθετο Pinlock έτοιμο για χρήση. Το premium εσωτερικό του είναι αφαιρούμενο και διαθέτει Facial Contour System (FCS). Διαθέτει επίσης Σύστημα Έκδοσης Έκτακτης Ανάγκης (ERS). Το μοντέλο Quantic έχει εγκριθεί επίσημα και πιστοποιηθεί σύμφωνα με το πρότυπο ECE R22-06.
PB e-cLc (Περιφερειακή κατασκευή Laminate e-Complex) – Ο σχεδιασμός εξωτερικού κελύφους PB e-cLc σκιαγραφεί ένα κομψό, οργανικό σχήμα και χρησιμοποιεί ένα Περιμετρικά Belted e-Complex Laminate Construction για ελαφριά αντοχή. Νέα υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί για να αντικαταστήσουν το στρώμα AR ως μεσαίο στρώμα, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση βάρους διατηρώντας ταυτόχρονα την ίδια αντοχή με την κατασκευή PB-cLc. Σύστημα μεταβλητού άξονα (VAS) – Με το VAS, η θέση στερέωσης του γείσου μειώνεται, αποδίδοντας κατά μέσο όρο επιπλέον 24 χιλιοστά και στις δύο περιοχές του ναού, επιδιώκοντας το ιδανικό πιο ομαλό σχήμα που αυξάνει την ικανότητα απομάκρυνσης της ενέργειας. Ως αποτέλεσμα, αυτό κατέστησε δυνατό το μεγαλύτερο μέρος του κελύφους να είναι πιο ομαλό κατά μήκος και πάνω από τη γραμμή δοκιμής του προτύπου Snell. Δακτύλιος διπλού D Εγκρίθηκε το ECE R22-06
Εξαερισμός
Ο πλήρης και ελεγχόμενος αερισμός βασίζεται σε περίπου 12 θύρες εξαερισμού: 6 εισόδου, 6 εξάτμιση. Το λογότυπο 3D Arai τροφοδοτεί τον αέρα ψύξης σε δύο κεντρικά σημεία εισαγωγής και λειτουργεί καλά σε χαμηλή ταχύτητα, παράλληλα με διπλές εισόδους δακρυϊκού αγωγού που προέρχονται από F1, διπλούς αεραγωγούς και διπλό 2 θέσεων, φιλτραρισμένο αεραγωγό. Ο ζεστός αέρας εξάγεται αποτελεσματικά μέσω της μονοδιάστατης πίσω εξάτμισης / σπόιλερ 3 κατευθύνσεων, των διπλών πλευρικών (με αφρώδη φράγματα για τη μείωση του θορύβου) και της εξάτμισης του λαιμού.
Κεντρικός αεραγωγός
Αμέσως αισθητός, ο νέος αγωγός λογότυπου 3D Arai (φτιαγμένος όσο το δυνατόν πιο λεπτός, μόλις 3,5 mm σε βάθος) τροφοδοτεί δύο κεντρικές θύρες εισαγωγής 10 mm. Αυτό είναι το πρώτο σε ένα Arai, και οφείλεται εξ ολοκλήρου στη δύναμη του PB e-cLc και στην κατασκευή του κελύφους. Λειτουργεί επίσης πολύ καλά σε χαμηλή ταχύτητα και με όρθια θέση οδήγησης. στα 50km / h διοχετεύει επιπλέον 40% ροή αέρα, στα 120km / h 7%. Μπορεί επίσης να ανοίξει, ή να κλείσει, εύκολα με γάντια του καλοκαιριού ή του χειμώνα, μέσω ενός μοχλού βραχείας διαδρομής που βρίσκεται στην κορυφή. αν ο αναβάτης δεν μπορεί να δει το μοχλό και το λογότυπο είναι στην κανονική του θέση, ο αγωγός είναι ανοιχτός. Ο αγωγός λογότυπου Arai έχει σχεδιαστεί για να αποσυνδέεται σε περίπτωση πρόσκρουσης. Air-scoop chin vent – Επίσης καινούργιο είναι το 3-θέση (ανοιχτό, μεσαίο και κλειστό) ολισθαίνον αεριωθούμενο πηγούνι αέρα που ρέει μεγαλύτερο όγκο εισαγωγής αέρα και έχει ένα αντικαταστάσιμο φίλτρο. Ο μηχανισμός ενεργοποίησης είναι παχύτερος και εύχρηστος με γάντια.
Σπόιλερ
Η μονοκόμματη εξάτμιση / σπόιλερ, που λειτουργεί με διακόπτη 3 κατευθύνσεων, εμπνέεται από το DX-2 του RX-7V Racing, αλλά επανασχεδιάστηκε για χρήση σε touring συνθήκες – ωστόσο, δοκιμάστηκε έως και πάνω από 300km / h στη Suzuka. Κάθεται λίγο πιο μπροστά στο κέλυφος και τροφοδοτείται από 3 θύρες στο κέλυφος. Ως μέρος του ολοκληρωμένου συστήματος εξαερισμού του Quantic, αντλεί αποτελεσματικά αέρα αλλά επίσης εξομαλύνει τη ροή αέρα πάνω (και από το πλάι) του κράνους, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και μειώνοντας τον κραδασμό, ειδικά κατά την προσπέραση σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Το αποτέλεσμα είναι πολύ λιγότερη κόπωση του αναβάτη. Κατασκευασμένο όσο το δυνατόν πιο λεπτό και ελαφρύ, έχει σχεδιαστεί για να συνθλίβει ή να σπάει κατά την πρόσκρουση, επομένως δεν επηρεάζει την προστατευτική απόδοση.