Test LS2 MX702 PIONEER II: Αναβαθμίστηκε και έμεινε στην ίδια τιμή

Κέλυφος από το πατενταρισμένο μίγμα KPA της LS2
Στα 1.600±50 γραμμάρια σε μέγεθος Medium
Προδιαγραφών ECE 22.06 και εσωτερική φιμέ ζελατίνα
Έτοιμο να υποδεχθεί ενδοεπικοινωνία

Κέλυφος από το πατενταρισμένο μίγμα KPA της LS2

Η συνεχώς αυξανόμενη δημοτικότητα του Adventure Lifestyle έχει οδηγήσει στη διεύρυνση των επιλογών όχι μόνο στις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας, αλλά και στα είδη ένδυσης, είτε αυτά είναι προστατευτικός εξοπλισμός είτε αξεσουάρ ρουχισμού. Τα Adventure κράνη συνδυάζουν την ξεχωριστή εμφάνιση των κρανών Motocross με την προσθήκη γείσου που προστατεύει από τα στοιχεία της φύσης, με τα χαρακτηριστικά κρανών τουρισμού ώστε να διευκολύνουν τον αναβάτη και στο ταξίδι. Στην γκάμα της LS2, υπάρχει ποικιλία κρανών Adventure σε ένα μεγάλο εύρος τιμών με το νέο ΜΧ 702 Pioneer II να αποτελεί ένα από τα πιο οικονομικά στην τιμή των 159 ευρώ. Αποτελεί τον αντικαταστάτη του Pioneer I και αποκτά μία σειρά από καινούρια χαρακτηριστικά, με την τιμή του να παραμένει ίδια. Είναι κατασκευασμένο από το ειδικά πατενταρισμένο από τους ερευνητές της LS2, KPA (Kinetic Polymer Alloy), το οποίο είναι ένα μίγμα τελευταίας τεχνολογίας θερμοπλαστικού και ινών αραμιδίου. Η εσωτερική στρώση στο κέλυφος αποκτά υλικό πολλαπλής πυκνότητας EPS (Expanded Polystyrene), παρέχοντας αυξημένη προστασία κατά την κρούση.
 

Στα 1.650±50 γραμμάρια σε μέγεθος Medium

Το κέλυφος του κράνους έρχεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη που δίνουν 7 νούμερα από XS έως και 3XL όπως και τα περισσότερα κράνη της εταιρείας, ενώ σε Medium μέγεθος μετρήσαμε το βάρος του με ζυγαριά ακριβείας στα 1.676 γραμμάρια. Η LS2 είναι μία από τις λίγες εταιρείες που κατασκευάζουν τρία διαφορετικά κελύφη για τα νούμερα των κρανών της, κάτι που διασφαλίζει και την σωστή εφαρμογή στο εκάστοτε κεφάλι αλλά και την ασφάλεια του αναβάτη. Το βάρος του είναι σε ένα αρκετά καλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ έχει αυξηθεί λίγο από το προηγούμενο μοντέλο λόγω των προδιαγραφών ECE 22.06 που ανάγκασαν τις εταιρείες να ενισχύσουν τα κράνη σε σημεία. Στην εκτός δρόμου οδήγηση, το γείσο προστατεύει το πρόσωπο του αναβάτη από κλαδιά και φύλλα που μπορεί να βρεθούν στο ύψος του κεφαλιού του, ενώ με την αφαίρεσή του μετατρέπεται σε παραδοσιακό Full Face κράνος με βελτιωμένη αεροδυναμική για το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, χάρη στην νέα σχεδίασή του. Ακόμα και με το γείσο πάραυτα, η αεροδυναμική του είναι αρκετά καλή ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ω, ενώ όπως είναι απολύτως λογικό με το σήκωμα του κεφαλιού θα νιώσεις ένα μικρό "τράβηγμα" προς τα πίσω. Για να το αφαιρέσεις δεν έχεις παρά μόνο να ξεβιδώσεις με το χέρι τις δύο πλαστικές βίδες στο πάνω μέρος από τις οποίες μάλιστα μπορεί να ρυθμιστεί πόσο χαμηλά ή ψηλά έρχεται το γείσο, και δύο ακόμα βίδες στα πλαϊνά με ένα μικρό άλεν.
 

Προδιαγραφών ECE 22.06 και εσωτερική φιμέ ζελατίνα

Η LS2 έχει ανανεώσει όλη της την γκάμα ώστε να πληροί πλέον τις αναθεωρημένες προδιαγραφές ασφαλείας ECE 22.06, ενώ το Pioneer 2 αποκτά και μία εσωτερική φιμέ ζελατίνα η οποία κατεβαίνει εύκολα τραβώντας προς τα πίσω ένα μικρό μοχλό χαμηλά στο αριστερό "μάγουλο" του αναβάτη εκεί που ενώνεται το μαξιλαράκι με το κέλυφος. Η ζελατίνα του κράνους αποκτά μία μεγάλη καμπύλη προφέροντας υψηλή ορατότητα στον αναβάτη, ενώ διαθέτει παράλληλα προστασία από τις ακτίνες UV του ηλίου με την επιφάνειά του να έχει αντιχαρακτικές ιδιότητες. Με το κλείσιμό της υπάρχει μπροστά ένα λαμάκι με ελατήριο που την "κλειδώνει" στη κλειστή θέση παρέχοντας αυξημένη ασφάλεια. Αυτό είναι ένα στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο για τα adventure κράνη, όπου οι αναπηδήσεις από τα κακοτράχαλα εδάφη μπορεί να προκαλέσουν το άνοιγμα της ζελατίνας. Διαθέτει επίσης αναμονές για αντιθαμβωτική ζελατίνα Pinlock στο εσωτερικό, η οποία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη κατά τους χειμερινούς μήνες, όπου η ζεστή ανάσα του αναβάτη σε συνδυασμό με το κρύο περιβάλλον έξω από την ζελατίνα, δημιουργούν υδρατμούς μειώνοντας την ορατότητά του. Το κράνος είναι "αναπνέον" αφού διαθέτει τρεις αεραγωγούς στο πάνω μέρος που ανοιγοκλείνουν και έναν μεγάλο εμπρός στο "πιγούνι", αλλά και 4 εξαγωγές αέρα ώστε αυτός να ανανεώνεται. Ο εξαερισμός του κράνος είναι ένα ακόμα από τα σημεία στα οποία "έπεσε" αρκετή μελέτη, ώστε να είναι πιο αποτελεσματικός και να βοηθάει τον αναβάτη να αναπνέει στην εκτός δρόμου οδήγηση όπου μπορεί να υπάρχει πολλή σκόνη και χώμα στην ατμόσφαιρα.
 

Έτοιμο να υποδεχθεί ενδοεπικοινωνία

Η εσωτερική στρώση του κράνους είναι "κομμένη" με την χρήση Laser για μέγιστη ακρίβεια στο σχήμα ενώ όπως σε όλα τα κράνη της LS2, γίνεται χρήση ινών ασημιού στο εσωτερικό που προσδίδουν στο κράνος αντιβακτηριδιακή προστασία. Τα μαξιλαράκια έχουν αρκετό πάχος και αφρώδες υλικό με επιφάνεια που διευκολύνει στο "βάλε-βγάλε" του κράνους χωρίς να σου γραντζουνάει τα μάγουλα. Για την αύξηση της άνεσης στο ταξίδι είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε να δέχεται πολύ εύκολα την προσθήκη ενδοεπικοινωνίας, ενώ στα μαξιλαράκια υπάρχουν υποδοχές ώστε να φοράς τα γυαλιά οράσεώς σου, ή και ηλίου, τα οποία βέβαια δεν είναι απαραίτητα αφού μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φιμέ ζελατίνα. Η εμφάνισή του χαρακτηρίζεται από έντονες γωνίες και έρχεται σε 8 διαφορετικούς χρωματισμούς.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Μάθετε περισσότερα >>>
Α. Κιούπης και Σια ΟΕ
Μαραθώνος 38, 10436, ΑΘΗΝΑ