H Goldwing έχει υπάρξει μια πλατφόρμα για τεχνολογικές δοκιμές εδώ και δεκαετίες και τώρα η Honda συνεχίζει στην ίδια νόρμα, δουλεύοντας πάνω σε μια αυτορυθμιζόμενη ζελατίνα.
Ίσως φαντάζει περιττό να ασχοληθεί κανείς σε τέτοιο βαθμό (που θα απαιτεί κάμερες ώστε να ρυθμίζει σωστά ανάλογα με τη θέση οδήγησης του αναβάτη τη ζελατίνα) με το συγκεκριμένο θέμα, όμως η Hondaδουλεύει πάνω σε πολλά συστήματα που ενεργοποιούνται με ηχητική εντολή για τις μελλοντικές εκδόσεις της Goldwing και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει η φωνή του αναβάτη να είναι καθαρή και όσο το δυνατόν περισσότερο να μην αλλοιώνεται από τον αέρα.
Η αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η Honda δείχνει ένα μικρόφωνο συνδεδεμένο στο κράνος του αναβάτη (αν και άλλες πατέντες δείχνουν ένα μικρόφωνο στο ντεπόζιτο για τον χειρισμό των συστημάτων) και ένα ζευγάρι κάμερες πάνω στους καθρέπτες, οι οποίες αντικρίζουν το πρόσωπο του αναβάτη.
Αυτές, μαζί με έναν αισθητήρα πάνω στο τιμόνι δίνουν πληροφορίες στην ECU που ελέγχει τη ζελατίνα μέσω του ίδιου ηλεκτρονικού συστήματος που πρωτοείδαμε στην Goldwing του 2018.
Στην πιο απλή μορφή του, το μικρόφωνο πιάνει το θόρυβο του αέρα και το σύστημα, σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που έχει για την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, ανεβάζει ή κατεβάζει τη ζελατίνα για να μειώσει το θόρυβο.
Αυτός ο αυτοματισμός φέρνει και την ανάγκη για κάμερες, καθώς μπορεί το αυτόματο σύστημα να φέρει τη ζελατίνα σε ένα σημείο που να εμποδίζει τον αναβάτη (για παράδειγμα η πάνω άκρη της να παρεμβαίνει στο πεδίο ορατότητάς του).
Οι κάμερες λοιπόν, όπως εξηγεί η πατέντα, είναι εστιασμένες στα μάτια του αναβάτη και έτσι απαγορεύουν στη ζελατίνα να σταματήσει σε συγκεκριμένα σημεία που θα εμπόδιζαν το οπτικό πεδίο και αντΆ αυτού στέλνουν τη ζελατίνα στο επόμενο ιδεατό σημείο που δεν δημιουργεί πρόβλημα.
Εκτός από αυτά, το νέο σύστημα θα έχει και δύο διαφορετικές «χαρτογραφήσεις» που θα δίνουν την προτεραιότητα είτε στην προστασία από τον αέρα είτε στο πεδίο ορατότητας του αναβάτη, κάτι που θα μπορεί να επιλεγεί από τα κουμπιά που βρίσκονται στο τιμόνι.