Μπορεί η CB 500X να έγινε NX500, αλλά οι ίδιες αξίες της Honda,παραμένουν και βελτιώνονται προς το καλύτερο με X-over διαθέσεις για να κινηθείς και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Με νέα οθόνη, νέα πλαστικά, νέο προβολέα LED, ελαφρύτερους τροχούς κατά 1,5 κιλό ένας και με μία κωδική ονομασία “NX” θα γυρίσεις όλον τον κόσμο απροβλημάτιστα.
+: Κινητήρας, κατανάλωση, φώτα, πλαίσιο -: Απουσία Cruise control
Πίσω στις δεκαετίες του 1980-1990 ακούγαμε και βλέπαμε στις μοτοσικλέτες της Honda, το όνομα NX Dominator, αρκετά συχνά. Τα χρόνια πέρασαν, ονόματα έρχονται και φεύγουν, αλλά κάποια επιστρέφουν στον στίβο «μάχης». Το CB 500X «φορέθηκε» για πρώτη φορά το 2013 μαζί με τις χαμηλές εκδόσεις, CB 500F και CBR500R, συνθέτοντας ένα τρίπτυχο επιτυχίας. Η ροπή του δικύλινδρου κινητήρα που τραβάει από τις χαμηλές στροφές και τα απροβλημάτιστα, οικονομικά χιλιόμετρα που θα διανύσει, ήταν το μυστικό που τις οδηγούσε στις πρώτες θέσεις. Το 2016 εξοπλίζεται με ψηλότερη ζελατίνα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και με το τηλεσκοπικό πιρούνι να φέρει ρύθμιση ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Το 2019 συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του με το αναβαθμισμένο πλαίσιο και με σημαντικές επεμβάσεις στον κινητήρα ως προς την επίτευξη να επέλθουν καλύτερα νούμερα επιδόσεων. Το 2022 έχει αρχίσει να παίρνει έναν άλλο δρόμο ανεβαίνοντας κοστολογικά, αλλά και να εξοπλίζεται με καλούδια όπως επιτάσσει η εποχή. Τη θέση του τηλεσκοπικού πιρουνιού πήρε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa SFF-BP, από μία δισκόπλακα μπροστά γίνανε δύο, το φανάρι που λειτουργούσε με αλογόνου λάμπες έδωσε τη θέση του στο LED προβολέα, πιο ελαφρύ ψαλίδι και μικρή βελτίωση φωτισμού των οργάνων. To 2024 πλέον οι ριζικές αλλαγές που γίνανε στο NX500, θα δώσουν νέο αέρα στο μεσαίο On-Off.