Ανεβαίνοντας στη σέλα όλα μοιάζουν οικεία και θα βολευτείς αμέσως. Η μικρή απόστασή της από το έδαφος (815 χλστ.) επιτρέπει στα πόδια να πατούν με ασφάλεια στο έδαφος εμπνέοντας εμπιστοσύνη και κάνοντας εύκολες της μανούβρες. Μέσα στην κίνηση της πόλης απολαμβάνεις τη γραμμικότητα και την πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, η οποία χαρακτηρίζεται από την απουσία ενοχλητικών κραδασμών. Ο δικύλινδρος αρέσκεται να δουλεύει ψηλά, αφού «ξυπνάει» μετά τις 7.000 σ.α.λ, ενώ ο απολαυστικός ήχος από το φιλτροκούτι συνοδεύει κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Η επιτάχυνση από χαμηλές στροφές, δεν εντυπωσιάζει και για αυτό ευθύνεται κυρίως το αυξημένο βάρος του 400GT καθώς ζυγίζει 206 κιλά στεγνό και αν σε αυτά προσθέσουμε τα 17 λίτρα που χωρά το ρεζερβουάρ και τα υπόλοιπα υγρά και λάδια, ξεπερνά τα 225 κιλά. Αυτή μας την εντύπωση επιβεβαιώνουν και τα νούμερα των μετρήσεων καθώς τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 6,75 δευτερόλεπτα, ενώ για το 60 – 120 με 4η χρειάστηκε 9,73. Οι απόλυτες επιδόσεις όμως δεν είναι στις προτεραιότητες κάποιου που επιλέγει μια τουριστική μοτοσυκλέτα 400 κυβικών.
Το φυσικό περιβάλλον μιας sport – touring είναι ο ανοιχτός δρόμος και δεν χάσαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε μαζί του, προκειμένου να διαπιστώσουμε ότι το 400GT πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Η ζελατίνα καλύπτει αποτελεσματικά από τον αέρα και η μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να διατηρεί ταχύτητες της τάξης των 140 – 150 χιλιόμετρων την ώρα, έχοντας ακόμα αποθέματα δύναμης, ενώ αν οι συνθήκες το επιτρέπουν το κοντέρ θα δείξει 175 χιλιόμετρα. Εντυπωσιακό είναι ότι παραμένει σταθερό και ακλόνητο σε αυτά τα χιλιόμετρα, χωρίς να εμφανίζεται κάποιο «κοσκίνισμα» στο τιμόνι. Σε επαρχιακό δρόμο ανακαλύπτεις και τη σπορ πλευρά του με τις αναρτήσεις να είναι όσο σκληρές πρέπει, ενώ παρέχουν πολύ καλή πληροφόρηση για το τι κάνουν οι τροχοί και εμπνέουν εμπιστοσύνη που σου επιτρέπει να εξαντλήσεις το πλάτος του ελαστικού στις στροφές. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα και χρειάζεται αποφασιστικό πάτημα προκειμένου να δείξουν τη δύναμή τους, ενώ η αποτελεσματικότητά τους επιβεβαιώνεται και από το V-Box, το οποίο έδειξε ότι χρειάζονται 43 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το 400GT από τα 100 χλμ. / ώρα.