Όμορφη σχεδιαστική λεπτομέρεια, το μπλε ελατήριο του ρυθμιζόμενου πίσω αμορτισέρ.

Όμορφη σχεδιαστική λεπτομέρεια, το μπλε ελατήριο του ρυθμιζόμενου πίσω αμορτισέρ.

Οι δυο 300άριδες δίσκοι είναι όμορφοι στο μάτι, αλλά και αποτελεσματικοί.

Οι δυο 300άριδες δίσκοι είναι όμορφοι στο μάτι, αλλά και αποτελεσματικοί.

  • Όμορφη σχεδιαστική λεπτομέρεια, το μπλε ελατήριο του ρυθμιζόμενου πίσω αμορτισέρ.
  • Οι δυο 300άριδες δίσκοι είναι όμορφοι στο μάτι, αλλά και αποτελεσματικοί.

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Η μοτοσυκλέτα είναι «κτισμένη» γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο υψηλής στρεπτικής ακαμψίας, αλλά πολύ μικρό κομμάτι του είναι εκτεθειμένο, καθώς τα πλαστικά το καλύπτουν επιμελώς. Αυτό συνεργάζεται με συμβατικό πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Το τελευταίο μάλιστα είναι παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας και το γαλάζιο ελατήριο ταιριάζει με τις ίδιου χρώματος λεπτομέρειες, ενώ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτισή του. Την πέδηση του 400GT έχουν αναλάβει δυο πλευστοί δίσκοι 300 χιλιοστών τύπου «μαργαρίτα» με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλιοστών, ίδιας σχεδίασης, με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Το ABS δεν θα μπορούσε να απουσιάζει. Φέρει την υπογραφή της Continental και αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών, χωρίς έντονη ανάδραση στα χειριστήρια. 


Οι δυο 300άριδες δίσκοι είναι όμορφοι στο μάτι, αλλά και αποτελεσματικοί.

Οι δυο 300άριδες δίσκοι είναι όμορφοι στο μάτι, αλλά και αποτελεσματικοί.

 

Σελίδα 1 CFMoto 400GT: Υποψήφιο για Best Commuter 2021
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 5Οδηγώντας
Σελίδα 6Η άποψή μας