Ως γνήσιος δικύλινδρος, ο κινητήρας αρέσκεται στο να δουλεύει ψηλά, αφού για να δείξει τα δόντια του το στροφόμετρο πρέπει να ξεπεράσει τις 7.000 σ.α.λ.

Ως γνήσιος δικύλινδρος, ο κινητήρας αρέσκεται στο να δουλεύει ψηλά, αφού για να δείξει τα δόντια του το στροφόμετρο πρέπει να ξεπεράσει τις 7.000 σ.α.λ.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε ένα εύρος 60 χιλιοστά.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε ένα εύρος 60 χιλιοστά.

Η οθόνη προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες φωτισμού και έχει δυο τρόπους απεικόνισης των πληροφοριών, sport και touring.

Η οθόνη προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες φωτισμού και έχει δυο τρόπους απεικόνισης των πληροφοριών, sport και touring.

  • Ως γνήσιος δικύλινδρος, ο κινητήρας αρέσκεται στο να δουλεύει ψηλά, αφού για να δείξει τα δόντια του το στροφόμετρο πρέπει να ξεπεράσει τις 7.000 σ.α.λ.
  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε ένα εύρος 60 χιλιοστά.
  • Η οθόνη προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες φωτισμού και έχει δυο τρόπους απεικόνισης των πληροφοριών, sport και touring.

Η άποψή μας

Το 400GT είναι μια πλούσια εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα για όλες τις δουλειές, καθώς θα σε μεταφέρει άνετα και οικονομικά στις καθημερινές σου διαδρομές, ενώ μαζί του θα ταξιδέψεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Ο πολυδιάστατος χαρακτήρας, η μοναδικότητα και η υψηλή ποιότητα, όμως έχουν και το ανάλογο τίμημα που εδώ μεταφράζεται σε 5.990 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι είναι ελάχιστα φθηνότερο από το μεγαλύτερο 650 ΜΤ της CF Moto, το οποίο όμως δεν μπορεί να οδηγηθεί με Α2 δίπλωμα.    


Κινητήρας  
Τύπος 4T, 2K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 400.4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)68.4 Χ 54.5
Συμπίεση (:1)11:01
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 40,12 / 9.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,26 / 7.750
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)4,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock, ΠΕ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Φρένα Ε (χλστ.)2Δ / 300, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)Δ / 220, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά  
Ελαστικό Ε120/70-17
Ελαστικό Π160/60-17
Διαστάσεις / Βάρος  
Μήκος (χλστ.)2114
Πλάτος (χλστ.)757
Μεταξόνιο (χλστ.)1415
΄Ύψος σέλας (χλστ.)815
Βάρος (κιλά) 206 (στεγνό)
Εξοπλισμός  
ABS / Ρυθμ.Ν/Ο
Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο
ΣτροφόμετροΝ
Immobilizer Ο
Yπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΝ/Ο
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν
Μετρήσεις 
0 - 50 (δευτερόλεπτα)1,75
0 - 100 (δευτερόλεπτα)5,1
60 - 120  (δευτερόλεπτα) 4η σχέση5,95
0 - 120  (δευτερόλεπτα)7,2
100 - 0  (μέτρα)42,9

Η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε ένα εύρος 60 χιλιοστά.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε ένα εύρος 60 χιλιοστά.

Σελίδα 1 CFMoto 400GT: Υποψήφιο για Best Commuter 2021
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 5Οδηγώντας
Σελίδα 6Η άποψή μας