LIVE: κίνηση στους δρόμους
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc

CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc

Με υδρόψυκτο κινητήρα απόδοσης 27 ίππων
Τροχοί 16 και 15 ιντσών εμπρός και πίσω
Δεν γνωρίζουμε αν θα έρθει στην Ευρώπη

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Η Voge παρουσίασε στην ασιατική αγορά το νέο CU 250 για το 2025, ένα μικρό Bobber με κινητήρα διάταξης V. Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του βρίσκεται ένας V2 250cc, υδρόψυκτος κινητήρας με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και σχέση συμπίεσης 12:1 που αποδίδει 27 άλογα στις 9.000 σαλ και 23 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Σύμφωνα με την εταιρεία το βάρος της ανέρχεται στα 172 κιλά, χωρίς να διευκρινίζεται εάν αυτό είναι πλήρες ή άνευ υγρών, ενώ το μοντέλο μπορεί να φτάσει την ταχύτητα των 128 χλμ/ω στην 6η.
 
Με τροχούς 16 και 15 ιντσών εμπρός και πίσω, οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 120/80 και 150/80 αντίστοιχα, ενώ η τελική μετάδοση αποκτά οδοντωτό ιμάντα έναντι αλυσίδας. Στο σύστημα πέδησης, συναντάμε έναν δίσκο εμπρός με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα και έναν πλευστό δίσκο πίσω που συνεργάζονται με μονάδα ABS. Δεν γνωρίζουμε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τις αναρτήσεις αλλά στις φωτογραφίες βλέπουμε ξεκάθαρα ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω. Το μοντέλο φαίνεται πως έχει σχεδιαστεί για την αγορά της Ασίας κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα να μην το δούμε να έρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά.