Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
  • Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;

Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;

Μετάδοση με οδοντωτό ιμάντα ή αλυσίδα
Δικύλινδρος παράλληλος κινητήρας απόδοσης 48 ή 54 ίππων
Φρένα της J.Juan και βάρος στα 178 κιλά
Traction Control, TFT οθόνη και διπλό τελικό εξάτμισης

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Μετάδοση με οδοντωτό ιμάντα ή αλυσίδα

Στην γκάμα της Voge για την Ασία έχει ήδη προστεθεί στο μοντέρνο Bobber CU 525 και ένα Cruiser με την ίδια πλατφόρμα το οποίο αποκτά έναν πιο κλασικό σχεδιασμό, με τον στρογγυλό προβολέα εμπρός και τα πιο φαρδιά μαρσπιέ τοποθετημένα πιο μπροστά. Φαρδύτερη είναι επίσης η σέλα αλλά και το κάλυμμα του πίσω τροχού. Υπάρχει μάλιστα μαξιλαράκι στήριξης του συνεπιβάτη, ένα νέο φέρινγκ και καινούρια καλύμματα κινητήρα. Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, η τρίτη παραλλαγή του CU 525 δεν θα διαφέρει, ενώ θα διατίθεται πιθανότατα με την επιλογή οδοντωτού ιμάντα ή αλυσίδας για την τελική μετάδοση.

Δικύλινδρος παράλληλος κινητήρας απόδοσης 48 ή 54 ίππων

Ο κινητήρας του νέου μοντέλου θα είναι εκείνος που κατασκευάζεται από την Loncin και έχει την κωδική ονομασία LX-500-3. Είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας στα 494cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα μοντέλα της Voge που εξοπλίζονται με αυτόν αποκαλούνται "525" για λόγους marketing ενώ η απόδοση του αγγίζει τα 48 άλογα στις 8.500 σαλ και 44,5 Nm ροπής στις 7.000 σαλ για την Ευρώπη όμως. Στην πραγματικότητα, ο κινητήρας αποδίδει 54 άλογα στις 8.250 σαλ και 50,5 Nm ροπής στις 7.000 σαλ, όταν δεν είναι "φιμωμένος" ώστε να βρίσκεται εντός του πλαισίου ισχύος για την Α2 κατηγορία. Εάν το νέο μοντέλο έρθει βέβαια στην Ευρώπη, θα αποδίδει κατά πάσα πιθανότητα 48 άλογα και πάλι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φρένα της J.Juan και βάρος στα 178 κιλά

Όπως φαίνεται θα υπάρχουν δύο εκδόσεις του μοντέλου με την μοναδική διαφορά να αφορά την τελική μετάδοση, με το ένα μοντέλο να χρησιμοποιεί οδοντωτό ιμάντα και το άλλο αλυσίδα. Το πλαίσιο παραμένει το ίδιο με του CU 525, ένα κλασικό ατσάλινο σωληνωτό με δύο αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση, ενώ εμπρός συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι. Το μεταξόνιό της είναι στα 1.480 χλστ και οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 130/90 εμπρός και 150/80 πίσω, σε τροχούς 16 ιντσών. Για το σύστημα πέδησης έχει φροντίσει η J.Juan, θυγατρική εταιρεία της Brembo, και αυτό αποτελείται από δύο δισκόφρενα και μονάδα ABS. Φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ελαφριά για την κατηγορία στην οποία ανήκει αφού η Voge ανακοινώνει το βάρος της στα 178 κιλά, εάν γνωρίζουμε βέβαια εάν σε αυτό το νούμερο περιλαμβάνεται το ρεζερβουάρ 15 λίτρων γεμάτο ή άδειο. Όπως και να έχει όμως ακόμα και αν ζυγίζει 178 κιλά άδεια παραμένει ελαφριά για την κατηγορία της. Το ύψος της σέλας είναι πολύ φιλικό προς νέους αναβάτες, όπως επίσης και η ισχύς της μοτοσυκλέτας, και έρχεται στα 710 χλστ.

Traction Control, TFT οθόνη και διπλό τελικό εξάτμισης

Συνάμα με το ABS η νέα παραλλαγή της CU 525, αποκτά και Traction Control, έναν στρογγυλό προβολέα και έγχρωμη TFT οθόνη (επίσης στρογγυλή). Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες η σέλα οδηγού και συνεπιβάτη χωρίζεται σε δύο κομμάτια, η βάση της πινακίδας είναι τοποθετημένη στο αριστερό μπράτσο του ψαλιδιού και το τιμόνι είναι σωληνωτό και φαρδύ με τους καθρέπτες να τοποθετούνται στις απολήξεις του. Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED και το τελικό της εξάτμισης έχει δύο κάθετα τοποθετημένες απολήξεις και κομψό σχεδιασμό. Η τιμή του παρόμοιου CU 525 στην Κίνα, είναι στα 26.666 yuan (περίπου 3.400 ευρώ), ενώ δεν γνωρίζουμε ποιά θα είναι η τιμή του εάν έρθει στην Ελλάδα.