Η σέλα μέτριας σκληρότητας είναι αρκετά ευρύχωρη για δύο άτομα.

Τυπικοί Honda διακόπτες, δεξιά και αριστερά στο τιμόνι.

Τυπικοί Honda διακόπτες, δεξιά και αριστερά στο τιμόνι.

Η LCD οθόνη ζυγίζει μόλις 230γρ. και διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Τα μεγάλα ψηφία του ταχύμετρου το κάνουν αρκετά πιο ευανάγνωστο από το στροφόμετρο.

Στον χώρο από κάτω μπορούν να τοποθετηθούν έγγραφα ή μικροαντικείμενα.

Aνεση – Εργονομία

Οι ομοιότητες με το 300αρι συνεχίζουν και εδώ, πράγμα που σημαίνει ότι πάνω του θα βολευτούν χωρίς δυσκολία όλα τα αναστήματα. Η μόνη περίπτωση να εντοπίσεις διαφορές μεταξύ τους είναι αν έχεις μεταβεί κατευθείαν από την μια μοτοσυκλέτα στην άλλη. Έτσι η γνωστή εργονομία της Honda είναι παρούσα και εδώ με όρθια στάση σώματος και σωστή θέση τιμονιού και χειριστηρίων που σε βοηθά να προσαρμόζεσαι γρήγορα. Προς έκπληξή μας διαπιστώσαμε ότι το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 816χιλ (17χιλ  ψηλότερα σε σχέση με το 300), όμως και εδώ το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας δεν εμποδίζει τα πόδια να πατήσουν στο έδαφος, τηρώντας μια από τις βασικές προϋποθέσεις για πολλούς νέους αναβάτες. Είναι αρκετά ευρύχωρη για τα δεδομένα της κατηγορίας ώστε να φιλοξενεί δύο άτομα στις καθημερινές διαδρομές, ακόμα και αν το αφρώδες δεν είναι από τα μαλακότερα που έχουμε συναντήσει.
Χωρίς διαφορές και η LCD οθόνη του πίνακα οργάνων (ζυγίζει μόλις 230γρ.),ταιριάζει με την minimal αισθητική της μοτοσυκλέτας, διαθέτοντας μεγάλα ψηφία ώστε να πληροφορεί τον αναβάτη με τις απαραίτητες ενδείξεις όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο (δεν είναι τόσο ευανάγνωστο), ολικό και μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη επιλεγμένης ταχύτητας, κατανάλωση καυσίμου, ρολόι και ενδεικτικές λυχνίες στο επάνω μέρος.