Honda CBR 650R E-Clutch - Test

Honda CBR 650R E-Clutch - Test
5 Φωτογραφίες »

Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής
Αγωνιστική εμφάνιση με DNA απο το Fireblade
Σπορ διαθέσεις με αναρτήσεις Showa και φρένα Nissin

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

Τιμή: 10.490 ευρώ
Θετικά: Εμφάνιση, Ευκολία χρήσης, Κατανάλωση
Αρνητικά: Επεμβατικότητα Traction Control

Η Honda είναι μία εταιρεία που δίνει μεγάλη βαρύτητα στην καινοτομία, επιδιώκοντας να αναπτύσσει συνεχώς νέες τεχνολογίες και συστήματα που όχι μόνο αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση του αναβάτη, αλλά κάνουν τους δύο τροχούς πιο προσιτούς για όλους. Αυτό άλλωστε αντικατοπτρίζεται και από το γεγονός ότι ήταν η πρώτη, που έφερε στην αγορά αυτόματες μοτοσυκλέτες με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT), με το οποίο εξοπλίζει επιτυχημένα Touring και Adventure μοντέλα της. Συνεχίζοντας λοιπόν στο μονοπάτι της καινοτομίας, παρουσιάζει το σύστημα E-Clutch, το οποίο δοκιμάσαμε στο νέο CBR 650R και μετατρέπει ουσιαστικά την μοτοσυκλέτα σε ένα «παπί», αφού σου δίνει την δυνατότητα να μην χρησιμοποιείς καθόλου τον συμπλέκτη. Η Honda, σαν ένας επίδοξος εξερευνητής που ψάχνει νέες διαδρομές για τις Ασίες αναζητώντας τα πολύτιμα μπαχαρικά και τα μετάξια της, φέρνει το δικό της πολύτιμο "αγαθό" στον κόσμο των δύο τροχών, επιχειρώντας να αλλάξει τα δεδομένα.
Η πολυετής εμπειρία της Honda στον χώρο της μοτοσυκλέτας, την τοποθετεί επάξια ανάμεσα στις πρώτες θέσεις των εταιρειών που εμπιστεύονται αναβάτες από όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Με την υπόσχεση της συνεχούς εξέλιξης, εξοπλίζει 2 από τα μοντέλα της με το νέο σύστημα E-Clutch, το οποίο κάνει την οδήγηση μεγάλης μοτοσυκλέτας παιχνιδάκι χωρίς να στερεί από τον αναβάτη την δυνατότητα οδήγησής της με την χρήση του συμπλέκτη. Το CBR 650R εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 649cc που αποδίδει 95 άλογα και με την προσθήκη του E-Clutch κοστίζει 10.490 ευρώ, 500 ευρώ περισσότερα δηλαδή από την απλή έκδοση, με το σύστημα να ζυγίζει 2 μόλις κιλά και να μπορεί κυριολεκτικά να σου «λύσει τα χέρια».
 

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά