Στο μπροστινό σύστημα συναντάμε κορυφαίες λύσεις για την κατηγορία.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα

    Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο του CB125R όπως αντίστοιχα και στο 300, αποτελείται από έναν συνδυασμό σωληνωτών και πρεσαριστών τμημάτων από ατσάλι, που συνεργάζεται με ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι, πετυχαίνοντας έτσι την απαραίτητη ακαμψία. Σε αυτή την κατηγορία όμως σημαντικό ρόλο παίζει και η ευελιξία, η οποία επιτυγχάνεται χάρη στην σωστή κατανομή των μόλις 125,8 κιλών (πλήρης) 49,6 μπροστά - 50,4 πίσω, αλλά και το κοντό μεταξόνιο των 1345χιλ.
    Η Honda δεν έκανε εκπτώσεις πουθενά και αυτό φαίνεται τόσο στον τομέα των αναρτήσεων, όπου συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα μονό αμορτισέρ με 5 θέσεις ρύθμισης προφόρτισης, όσο και στο πακέτο των φρένων. Εξόπλισε το μικρότερο CB με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Nissin εμπρός με δίσκο 296χιλ, και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220χιλ πίσω που συνεργάζονται με δικάναλο σύστημα ABS και μονάδα IMU, αποδεικνύοντας  ότι το Ιαπωνικό εργοστάσιο προσφέρει την τεχνολογία μεγαλύτερων κατηγοριών και στους νέους αναβάτες.