Το 2018 αποτέλεσε χρονιά ριζικών αλλαγών για το CB1000R, καθώς οι μηχανικοί της Honda επαναπροσδιόρισαν τα βασικά streetfighter χαρακτηριστικά του προηγούμενου μοντέλου και τα συνδύασαν με σύγχρονα και δυναμικά ρετρό στοιχεία. Το επονομαζόμενο και ως Neo Sports Café αποτέλεσε μια εμπνευσμένη μίξη από τον κόσμο των γυμνών μοντέλων και των θρυλικών Café Racer. Για το 2021, το CB1000R ανανεώνεται με σημαντικές αλλαγές, τόσο σε ότι αφορά το στυλ του, όσο και την εμπλοκή του αναβάτη στην οδήγηση.
Οπτικά, η σχεδίαση του 2021 CB1000R είναι πιο επιθετική με νέες λεπτομέρειες, όπως το εκτεθειμένο πλήρως επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο αλουμινίου, τα αλουμινένια καλύμματα του ψυγείου, τα καλύμματα από το φιλτροκούτι. Το εμπρός φανάρι έχει επίσης επανασχεδιαστεί ενώ η τοποθέτηση του έχει πλέον μια ελαφριά κλίση προς τα πίσω. Οι νέας σχεδίασης χυτές ζάντες αλουμινίου συμπληρώνουν την δυναμική εικόνα του μοντέλου.
Στη θέση του πίνακα οργάνων συναντάμε πλέον μια TFT έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών με υψηλή ευκρίνεια και τέσσερις τύπους απεικόνισης ανάλογα με την προτίμηση του αναβάτη. Η διαχείριση γίνεται από ένα διακόπτη στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Η οθόνη ενσωματώνει το νέο σύστημα συνδεσιμότητας Honda Smartphone Voice Control (HSVC), το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη, μέσω Bluetooth, να αλληλοεπιδρά με του κινητού του σε λειτουργίες όπως φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, email, μουσικής και πλοήγηση. Επίσης, κάτω από τη σέλα υπάρχει διαθέσιμη μια θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών.
Το νέο CB1000R 2021 φέρει σύστημα έκτακτης πέδησης Emergency Stop Signal (ESS), το οποίο αναβοσβήνει συνεχώς τα φλας κάτω από συνθήκες απότομου φρεναρίσματος ΅ώστε να προειδοποιήσει τους άλλους χρήστες του δρόμου. Επίσης, τα φλας έχουν αυτόματη ακύρωση, όχι με τη βοήθεια χρονομέτρου, αλλά μέσω συστήματος που συγκρίνει τη διαφορά ταχύτητας εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει πότε πρέπει να ακυρωθεί η ένδειξη σε σχέση με την κατάσταση.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1000 κυβικών φέρει βελτιωμένες ρυθμίσεις για πιο ομαλή παροχή ισχύος και καλύτερη απόκριση του γκαζιού, ενώ ταυτόχρονα έχει συμμορφωθεί με τους κανονισμούς Euro5. Η απόδοση του ανέρχεται στους 145 ίππους στις 10.500 σ.α.λ και στα 10,6 kg-m ροπής στις 8.250 σ.α.λ., με τον κόφτη να επεμβαίνει στις 12.000 σ.α.λ. Το ride-by-wire γκάζι επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του κινητήρα από τον αναβάτη μέσω 3 προεπιλεγμένων mode οδήγησης και 1 USER για custom ρυθμίσεις. Υπάρχουν 3 επίπεδα ισχύος κινητήρα (P), Engine Brake (EB) και Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Τα mode οδήγησης προσφέρουν διαφορετικούς συνδυασμούς κάθε παραμέτρου.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο παρέμεινε αμετάβλητο για το 2021, σε αντίθεση με το πλήρως επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο αλουμινίου. Το βάρος ανέρχεται στα 212 κιλά πλήρης υγρών. Το εμπρός ρυθμιζόμενο πιρούνι είναι το γνωστό μας Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP), ενώ πίσω συναντάμε ένα αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με ρυθμίσεις για προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Μπροστά, οι δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων με τους πλευστούς δίσκους 310 χιλιοστών και πίσω, η διπίστονη δαγκάνα με το δίσκο των 256 χιλιοστών συνεργάζονται με το δικάναλο ABS.
Το 2021 CB1000R θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές Candy Chromosphere Red, Mat Ballistic Black Metallic, Matt Beta Silver Metallic. Εκτός της βασικής, η Honda θα προσφέρει την έκδοση Black, με πιο επιλεγμένη εμφάνιση και μερικά επιπλέον αξεσουάρ. Έτσι, εκτός από τις λεπτομέρειες αλουμινίου στις ακτίνες των τροχών, τις πλάκες ψαλιδιού, τα καλύμματα κινητήρα και τα αντίβαρα του τιμονιού, όλη η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη μαύρη.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς