Φιλικό και ευχάριστο παντού παρουσιάζεται το Tracer.

    Οδηγώντας: Πληθωρικό, και πολλαπλών ρόλων

    Εύκολο στο χειρισμό, ακόμα και από μικρόσωμους αναβάτες, το Tracer δεν φοβίζει ούτε στις διαδικασίες ανέβα-κατέβα από το διπλό σταντ, ούτε στις επιτόπιες μανούβρες, αλλά ούτε και στο καβάλα-ξεκαβάλα. Το αισθάνεσαι μανιτζέβελο και διαχειρίσιμο, γιατί έτσι είναι. Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη είναι άνετες, με σωστή κλίση (μάλιστα στο πίσω μέρος του συνεπιβάτη έχει και κλίση προς τα πάνω, για να τον συγκρατεί σε επιταχύνσεις) και μπόλικο αφρώδες. 

    Για να αποκτήσεις πρόσβαση κάτω από τις σέλες, πρώτα ανοίγεις τη σέλα του συνεπιβάτη, από ξεχωριστή κλειδαριά, μετά ψαχουλεύεις στα τυφλά με το χέρι σε μία… τρύπα, και ανοίγεις με ένα μοχλό και τη σέλα αναβάτη για πρόσβαση στη μπαταρία. Κάτω από τις σέλες δεν υπάρχει χώρος για τίποτα άλλο εκτός από τα χαρτιά και τα εργαλεία. Προσοχή από τον αναβάτη θέλει η σχεδιαστική τσαχπινιά, όπου οι σέλες δεν εφάπτονται τελείως στα πλαστικά, αφήνοντας κενό μεταξύ τους. Αν πλύνετε με πίεση το Tracer, το νερό θα εισχωρήσει παντού, ενώ ακόμα και στη βροχή δεν είμαστε σίγουροι πως δεν θα βρει το δρόμο του κάτω από τη σέλα. Οι καθρέπτες είναι όμορφοι και λειτουργικοί, παρέχοντας καλή θέα προς τα πίσω. Το χοντρούλικο kill-switch ενσωματώνει και τη μίζα, και είναι ευχάριστο στη χρήση και την αφή. 

    Συνήθεια θέλουν τα 2 κουμπιά για την αλλαγή των ενδείξεων, καθώς βρίσκονται κοντά στο διακόπτη των φώτων, και στην αρχή θα κάνετε σινιάλο στους απέναντι, αντί να αλλάξετε ενδείξεις. Η ζελατίνα είναι πολύ καλή για χαμηλά αναστήματα, δεν εμποδίζει, και ρυθμίζεται εύκολα χωρίς εργαλεία -όχι όμως εν κινήσει. Οι ψηλότεροι και ταξιδιάρηδες, θα αναζητήσουν την ψηλότερη ζελατίνα που διατίθεται από τη Yamaha. 

    Κάτω από τα μαρσπιέ αναβάτη βρίσκονται τα μεγαλύτερα hero-blobs (οι βίδες που θα βρουν πρώτες στις στροφές) που έχουμε δει ποτέ, και ενοχλούν στο κατέβασμα του πλαϊνού σταντ αν είστε πάνω στη μοτοσικλέτα. 

    Το κιβώτιο είναι σκληρό, και θέλει ελαφρώς πιο μεγάλη προσπάθεια από το ιδανικό στις αλλαγές, ενώ η απόσταση μεταξύ λεβιέ ταχυτήτων και μαρσπιέ είναι μικρή, και οι αναβάτες με μεγάλα πόδια και χοντρές μπότες θα δυσκολευτούν λίγο στο να χώσουν τη μπότα ανάμεσα τους για να ανεβάσουν σχέση. Στις εκκινήσεις τώρα, και στους ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες, ο συμπλέκτης πιάνει ψηλά, ενώ αποδεικνύεται αρκετά ασαφής. Καταλήγεις έτσι να πατινάρεις ελαφρά για τον φόβο των Ιουδαίων (σκορτσάρισμα και σβήσιμο). Όμως και η γκαζιέρα έχει αρκετά μπόσικα μέχρι να «πιάσει». Το τιμόνι είναι πολύ φαρδύ (ίσως υπερβολικά), προσφέρει όμως καλές λαβές και άριστο έλεγχο. Οι χούφτες μπορεί να είναι άψογες σχεδιαστικά, δεν κάνουν όμως καλή δουλειά από πρακτικής άποψης, αφήνοντας τον αέρα να φτάσει στο πάνω μέρος των γαντιών. 

    Στη οδήγηση, το Tracer αποδεικνύεται άριστο τόσο σε ρυθμούς βόλτας, όπου όλα δουλεύουν άψογα και σε ηρεμούν σε υπέρτατο βαθμό, όσο και όταν ανεβάσεις ταχύτητα, όπου αποκαλύπτεται ο λυσσασμένος χαρακτήρας του κινητήρα, ο οποίος όμως τιθασεύεται από το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων, καταλήγοντας να προσφέρει συγκινήσεις που δεν συνάδουν με τα συνήθη στάνταρ της κατηγορίας! Το Traction Control είναι πραγματικά καλό, δίχως να γονατίζει το μοτέρ, εξομαλύνοντας καταστάσεις και διατηρώντας τη ροή στην οδήγηση -πραγματικά εντυπωσιακό! Αν αποφασίσετε να το απενεργοποιήσετε, τότε ετοιμαστείτε για απολαυστικά drift σε κάθε είσοδο στροφής στην πόλη, στον επαρχιακό, και σε σαθρά οδοστρώματα. Fun, fun, fun! 

    Υπευθυνότητα θέλει πάντως το άνοιγμα του γκαζιού στο τέρμα δίχως το Traction Control, καθώς στις 3 πρώτες ταχύτητες αυτό συνεπάγεται με βίαιες -απολαυστικές- επιταχύνσεις, σούζες χωρίς συμπλέκτη σε πρώτη και δευτέρα (και με 3η με συμπλέκτη), drift, και ελάφρωμα του μπροστινού. Μπορείτε επίσης να ντριφτάρετε και να σουζάρετε ταυτόχρονα, το Tracer δεν λέει όχι! Μικρό παράπονο το τίναγμα στο άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστό, που μπορεί να έχει βελτιωθεί από το γυμνό MT, δεν έχει όμως εξαλειφθεί. 

    Η τελική του βρίσκεται στα 224χλμ/ώρα, όμως με λίγη επιμονή σε μεγάλη κατηφόρα, είδαμε 230 και το κοντέρ ανέβαινε κι άλλο! Η μέση κατανάλωση εξαρτάται και από το στιλ οδήγησης σας, ενώ με τα δικά μας μέτρα και σταθμά έφτασε τα 6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, δίνοντας στο Tracer ενδεικτική αυτονομία 300 χιλιομέτρων, απόλυτα ικανοποιητική για τους στόχους του.

    • Babinho

      Εγω συμφωνω με το φιλο Μπαμπη, Στο ενα παιρνεις 2 τροχους ενα μοτερ και ενα καντραν Και στο αλλο παιρνεις 4 τροχους 1 κουβουκλιο που σε προστατευει καθως και μια ολοκληρη τεχνολογια μεσα κυριλλε. Ολα αυτα με τα ιδια λεφτα. Ναι ειναι διαφορετικα πραγματα. Οταν χιονιζει ομως που θα εχεις τη μουναρα σου στο tracer η στο δερματινο σαλονι;

       
    • traceratos

      τωρα που το σκευτομαι επρεπε να ειχα παρει αλφα 159 μαπα το τρασερ χαχα η ακομα καλυτερα κανενα renegade που κανει και edo

        3
    • Μπάμπης

      Χαμηλή τιμή τα 10 χιλιάρικα; Η απάτη των μηχανών καλά κρατεί. Και σεις την συντηρείτε! Βασίζονται κυρίως στους νέους που τα παίρνουν από τους μπαμπάδες και δεν τους νοιάζει το ύψος του τιμήματος. Με 10 χιλιάρικα αγοράζεις μια καλομεταχειρισμένη Alfa romeo 159 ή ένα καινούριο μικρό πετρελαιοκίνητο, αμνοί του κόσμου.

        8
      • Mototriti

        Απάντηση: Αγαπητέ Μπάμπη, φυσικά αντιλαμβάνεσαι και εσύ ότι αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα, είναι δύο οχήματα εντελώς διαφορετικά, σε όλα τα επίπεδα...

          29