Η Yamaha μπορεί να διατήρησε τη -δυνατή- βάση του γυμνού ΜΤ (κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα), όμως δεν έκανε καμία (μα καμία όμως!) παραχώρηση όσον αφορά στη μεγαλύτερη άνεση, στον εξοπλισμό, και στην εργονομία που θα έπρεπε να έχει μια μοτοσικλέτα της Adventure κατηγορίας. Έτσι το Tracer διαθέτει ένα φέρινγκ με ρυθμιζόμενη (χωρίς εργαλεία) ζελατίνα, φαρδιά και εργονομική σέλα 2 επιπέδων για αναβάτη (ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις) και συνεπιβάτη, χειρολαβές για τον τελευταίο, έξοδο ρεύματος, εύκολη ρύθμιση δίχως εργαλεία για ύψος προβολέων, υποδοχές για πλαινές βαλίτσες / τσάντες (όχι όμως και για top-box -τουλάχιστον δεν βρήκαμε κάποια τέτοια πληροφορία στο press kit), και μια εκτενή σειρά επίσημων έξτρα αξεσουάρ για άνεση και ταξίδι -και όχι μόνο.
Παράλληλα, η τρικύλινδρη Adventure μοτοσικλέτα διαθέτει τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS (που δεν απενεργοποιείται), προηγμένο Traction Control (που απενεργοποιείται αν θέλετε), τρεις νέους χάρτες ανάφλεξης ειδικά σχεδιασμένους για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά και πιο γλυκιά απόκριση στο γκάζι -σε σχέση με το γυμνό ΜΤ.
Τα όργανα είναι νέα, και αποτελούνται από δύο ευμεγέθεις ψηφιακές οθόνες, με πληθώρα πληροφοριών. Κοντέρ, στροφόμετρο, δείκτης ταχύτητας κιβωτίου, δείκτης καυσίμου, ολικός και 2 μερικοί χιλιομετρητές, ρολόι, μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, χρόνος βόλτας / ταξιδιού, κλπ.
Έξτρα πόντους παίρνει το Tracer από το γεγονός πως οι ενδείξεις της οθόνης με τις πληροφορίες ταξιδιού αλλάζουν από δύο κουμπιά στο αριστερό γκριπ. Η μοτοσικλέτα διαθέτει τόσο μονό, όσο και διπλό σταντ, ενώ στο τελευταίο ανεβαίνει πανεύκολα, ακόμα και από αναβάτη κατηγορίας φτερού. Η θέση οδήγησης είναι όρθια, η σέλα έχει λεπτό μπροστινό μέρος, ώστε να πατάτε άνετα κάτω, ενώ πάνω στο Tracer θα βολευτούν όλα τα μεγέθη. Οι κοντύτεροι με ελαφρώς τεντωμένα χέρια (όχι όμως υπερβολικά), και οι ψηλότεροι ακόμα πιο χαλαρά. Μην ξεχάσουμε και τα full-LED φώτα του Tracer, που δίνουν άλλο αέρα στη μοτοσικλέτα, και δυνατό φωτισμό το βράδυ.
Εγω συμφωνω με το φιλο Μπαμπη,
Στο ενα παιρνεις 2 τροχους ενα μοτερ και ενα καντραν
Και στο αλλο παιρνεις 4 τροχους 1 κουβουκλιο που σε προστατευει καθως και μια ολοκληρη τεχνολογια μεσα κυριλλε.
Ολα αυτα με τα ιδια λεφτα.
Ναι ειναι διαφορετικα πραγματα. Οταν χιονιζει ομως που θα εχεις τη μουναρα σου στο tracer η στο δερματινο σαλονι;
Χαμηλή τιμή τα 10 χιλιάρικα; Η απάτη των μηχανών καλά κρατεί. Και σεις την συντηρείτε! Βασίζονται κυρίως στους νέους που τα παίρνουν από τους μπαμπάδες και δεν τους νοιάζει το ύψος του τιμήματος. Με 10 χιλιάρικα αγοράζεις μια καλομεταχειρισμένη Alfa romeo 159 ή ένα καινούριο μικρό πετρελαιοκίνητο, αμνοί του κόσμου.
Εγω συμφωνω με το φιλο Μπαμπη, Στο ενα παιρνεις 2 τροχους ενα μοτερ και ενα καντραν Και στο αλλο παιρνεις 4 τροχους 1 κουβουκλιο που σε προστατευει καθως και μια ολοκληρη τεχνολογια μεσα κυριλλε. Ολα αυτα με τα ιδια λεφτα. Ναι ειναι διαφορετικα πραγματα. Οταν χιονιζει ομως που θα εχεις τη μουναρα σου στο tracer η στο δερματινο σαλονι;
τωρα που το σκευτομαι επρεπε να ειχα παρει αλφα 159 μαπα το τρασερ χαχα η ακομα καλυτερα κανενα renegade που κανει και edo
Χαμηλή τιμή τα 10 χιλιάρικα; Η απάτη των μηχανών καλά κρατεί. Και σεις την συντηρείτε! Βασίζονται κυρίως στους νέους που τα παίρνουν από τους μπαμπάδες και δεν τους νοιάζει το ύψος του τιμήματος. Με 10 χιλιάρικα αγοράζεις μια καλομεταχειρισμένη Alfa romeo 159 ή ένα καινούριο μικρό πετρελαιοκίνητο, αμνοί του κόσμου.
Απάντηση: Αγαπητέ Μπάμπη, φυσικά αντιλαμβάνεσαι και εσύ ότι αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα, είναι δύο οχήματα εντελώς διαφορετικά, σε όλα τα επίπεδα...