Δοκιμή μεταχειρισμένου: Kymco Downtown 350

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Kymco Downtown 350

Το 2016, το Downtown απέκτησε μεγαλύτερο κινητήρα 350 κυβικών και αλλαγές παντού, συγκεντρώνοντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένα premium GT scooter για να πρωταγωνιστήσει στην καθημερινότητά σου.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Το Downtown 300 έκανε την εμφάνισή του το 2009 και είχε όλα τα στοιχεία για να διαγράψει μια πολύ καλή εμπορική πορεία: καλή ποιότητα κατασκευής, πολύ δυνατό κινητήρα, χαμηλή κατανάλωση, καλή συμπεριφορά, άπλετους χώρους για δύο και λογική τιμή απόκτησης. Αυτά τα στοιχεία, μαζεμένα σε όλα μαζί σε ένα πακέτο, οδήγησαν περισσότερους από 100.000 αναβάτες σε όλο τον κόσμο, στη σέλα ενός Downtown.  Το Downtown 350 είναι ένα έξυπνα τοποθετημένο GT scooter ανάμεσα στα μοντέλα των 300 και των 400 κυβικών. Προσφέρει επιδόσεις εφάμιλλες των μοντέλων 400 κ.εκ., αλλά και οικονομία στα επίπεδα των 300 κυβικών, προσελκύοντας αναβάτες και από τις δύο κατηγορίες. Το ποσό που καλείστε να καταβάλλετε για την απόκτηση ενός μεταχειρισμένου Downtown, κυμαίνεται κοντά στα 3.500 ευρώ για μοντέλο 5ετίας και θα καλύψει τις ανάγκες σας για καθημερινή μετακίνηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Σχεδίαση
Η ριζική, επιθετική σχεδιαστική ανανέωση του 2016 παραμένει ακόμα «φρέσκια», αποπνέοντας δυναμισμό και θυμίζοντας σπορ μοντέλο. Το Downtown σου βγάζει υποσυνείδητα έναν αέρα δυναμικής πολυτέλειας. Το εμπρός μέρος είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό με τους “angel eyes” προβολείς να ξεχωρίζουν, ενώ δυναμική και ξεχωριστή είναι η εμφάνιση και του πίσω μέρους με τα ρομβοειδή φωτιστικά σώματα να κλέβουν την παράσταση με την τρισδιάστατη σχεδίασή τους.
 
Εργονομία - ¶νεση
Μεγάλη η σέλα σε μήκος αλλά ιδιαίτερα σε πλάτος, τοποθετεί τον αναβάτη σε ένα συγκεκριμένο σημείο και τον κρατά εκεί θυμίζοντας κάθισμα αυτοκινήτου. Βρίσκεται σε καλή απόσταση από το έδαφος στα 810 χλστ. και δεν θα δυσκολέψει ούτε τους αναβάτες μέσου ύψους. Η σέλα του συνεπιβάτη φαντάζει ακόμη μεγαλύτερη, με τις χειρολαβές που τελειώνουν σε μια μικρή και πρακτική σχάρα να βρίσκονται σε καλό σημείο για τη σωστή στήριξή του. Κάτω από τη  σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο κράνη κλειστού τύπου και κάποια ακόμη μικροαντικείμενα λύνοντας τα χέρια του αναβάτη. Στην ποδιά υπάρχουν δύο ευρύχωρα ντουλαπάκια, που δεν κλειδώνουν, με το αριστερό να ενσωματώνει θύρα USB.
 
Κινητήρας
Ο G5 κινητήρας αποδίδει 29,7 ίππους στις 7.500σαλ και μέγιστη ροπή 3,2 kg-m στις 5.750σαλ., με έμφαση στην αυξημένη απόδοση στις χαμηλές στροφές αλλά και στην ακόμη πιο πολιτισμένη λειτουργία. Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην μείωση των κραδασμών, στην καλύτερη λίπανση αλλά και την πιο αποδοτική ψύξη. Η CVT μετάδοση έχει κατασκευαστεί από υλικά υψηλότερης αντοχής για ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία. Το μοτέρ παρουσιάζεται και αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου, με την μέση μικτή να ανέρχεται στα 3,8 λ./100χλμ..
 
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Οι σωλήνες κυκλικής διατομής είναι κατασκευασμένοι από ατσάλι υψηλής αντοχής φέρουν ενισχύσεις στα κατάλληλα σημεία. Την εικόνα συμπληρώνει το συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37 χλστ. και τα δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους σε πέντε θέσεις. Στα φρένα, το Downtown χρησιμοποιεί μπροστά τριπίστονη δαγκάνα που συνεργάζεται με δίσκο διαμέτρου 260 χλστ., ενώ εξοπλίζεται με δίσκο διαμέτρου 240 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων. Το σύστημα πέδησης ολοκληρώνεται από τη  στάνταρ σύγχρονη μονάδα ABS της Bosch 9.1Μ, η οποία ζυγίζει μόλις 700 γραμμάρια. 
 
Στο δρόμο
Το Downtown είναι ένα scooter που επιβάλλεται στο βλέμμα και δείχνει αμέσως τον όγκο και τις σεβαστές αλλά λογικότατες διαστάσεις του.  Παρόλα αυτά, ο αέρινος τρόπος, με τον οποίο αλλάζει κατεύθυνση το Downtown στην πραγματικότητα, είναι μια ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, η κατανομή του βάρους πετυχημένη, το τιμόνι που κόβει πολύ βρίσκεται στη σωστή θέση και όλα αυτά μαζί οδηγούν στην άριστη ευελιξία του scooter της KYMCO. Ο ισχυρός μονοκύλινδρος δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις δυνατότητές του. Από το πρώτο κιόλας άνοιγμα καταλαβαίνεις τη δύναμή του και το βλέπεις και στο ταχύμετρο που φτάνει με χαρακτηριστική ευκολία τα 120 χλμ./ώρα, ενώ δεν δυσκολεύεται να δείξει και τα 160 με τον κόφτη να μπαίνει λίγο μετά. Η προσφερόμενη άνεση που βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, σε συνδυασμό με το δυνατό μοτέρ κάνουν το Downtown ένα ιδανικό όχημα διαφυγής αφού ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του δεν δυσκολεύεται να κρατήσει τα 120-130 χλμ./ώρα στο κοντέρ. 
 
Συμπέρασμα
Το προηγούμενο Dowtown 300 ήταν ένα ιδιαίτερα ολοκληρωμένο scooter. Το Downtown 350 είναι ακόμη καλύτερο, αφού έχει κάνει βήματα προς τα εμπρός σε όλους τους σημαντικούς τομείς, όπως είναι η άνεση, η ποιότητα και η συμπεριφορά, ενώ καταφέρνει να κερδίσει με ακόμη μεγαλύτερη άνεση τις εντυπώσεις χάρη στη μοντέρνα και δυναμική του σχεδίαση.
 
Με 30 ίππους και τελική 160 χλμ./ώρα κάνει και ταξιδάκια
Οικονομικό με μόλις 3,8 λίτρα κατανάλωση
Χωράει 2 κράνη full face 
Γιατί να πάρεις 300αρι ενώ στα ίδια χρήματα παίρνεις 350αρι GT για όλες τις χρήσεις;