Ducati Multistrada RS: Με αγωνιστικό DNA και κινητήρα Stradale
- Με κορυφαία περιφερειακά της Brembo, Pirelli & Ohlins.
- Κινητήρας Desmosedici βγαλμένος από τις πίστες.
- Πλήθος Ηλεκτρονικών βοηθημάτων & VHS.
- Special γραφικά αριθμημένης έκδοσης.
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Με κορυφαία περιφερειακά της Brembo, Pirelli & Ohlins
Το νέο αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, προσφέροντας μικρό βάρος, αντοχή και ακαμψία στο σύνολο της, συνεργάζεται άψογα με το μονόμπρατσο αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι. Στην ίδια λογική σχεδιασμού έχει δημιουργηθεί και το υποπλαίσιο τιτανίου καθιστώντας το πιο ελαφρύ και ανθεκτικό. Παραμένει πίστη στην παράδοση στον συνδυασμό φρένων της Brembo και ελαστικών της Pirelli, καθώς οι αποδόσεις που φέρουν, έχουν ταιριάξει γάντι με τη φιλοσοφία των μοντέλων της Ducati, εδώ και αρκετά χρόνια. Μπροστά συναντάμε 2 δισκόπλακες των 330 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema και πίσω μία δισκόπλακα των 265 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα αντιστοίχως. Τα πάρα πολύ καλά ελαστικά, Diablo Rosso IV Corsa της Pirelli, είναι τοποθετημένα σε τροχούς των 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο της Ιταλικής Marchesini, με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω. Τον καμβά της πέδησης ολοκληρώνουν οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins, με ένα πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 48 χιλιοστών και πίσω μία monoshock ανάρτηση πλήρως ρυθμιζόμενη, επίσης της Ohlins, με την γνωστή σειρά TTX36.
Κινητήρας Desmosedici βγαλμένος από τις πίστες
Στην πολυπόθητη κατηγορία των On-Off όπου στην χώρα μας μεσουρανεί, η Ducati μας ρίχνει άλλη μία πρόταση στο τραπέζι και ο λόγος γίνεται για την Multistrada V4 RS των 1.103 κυβικών εκατοστών. Μία μοτοσικλέτα με έντονο ταμπεραμέντο, καθώς είναι εξοπλισμένη με τον υγρόψυκτο Desmosedici Stradale, V4 κινητήρα 90 μοιρών, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδοντας 180 ίππους στις 12.250 στροφές ανά λεπτό και ροπή 118Nm στις 9.500 στροφές ανά λεπτό. Αξίζει να αναφερθεί, ότι έχουν αυξηθεί χιλιομετρικά τα διαστήματα αλλαγής λαδιών και συντήρησης, τα οποία ανέρχονται στα 15.000 χιλιόμετρα και αντίστοιχα στα 30.000χλμ για ρύθμιση βαλβίδων. Η δύναμη που μεταφέρει στις παλάμες μας ταράζει το «σύστημα επικοινωνίας» με τον γύρω κόσμο, καθώς ένα τέτοιο ζωηρό σύνολο θα περίμενες να έχει σημαντική κατανάλωση, αλλά καταφέρνει να κυμανθεί σε μεικτό κύκλο στα 7,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, όπως είναι η ανακοινώσιμη τιμή της εταιρείας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πλήθος Ηλεκτρονικών βοηθημάτων & VHS
Όταν πηγαίνεις να δεις μία Ducati ξέρεις ότι θα έχει όμορφες σχεδιαστικές γραμμές, περιφερειακά επιδόσεων και πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Όλες οι πληροφορίες που περιμένεις να δεις, απεικονίζονται σε μία έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών. Η σύνθεση ξεκινάει με τα προγράμματα οδήγησης (Riding modes), συνεχίζοντας με τα προγράμματα διαχείρισης κινητήρα (Power modes), σύστημα αντιανύψωσης του μπροστινού τροχού (Ducati Wheelie Control), τα φώτα ημέρας (Daytime Running Light), φρένο κινητήρα (Engine Brake Control), αυτόματο σβήσιμο φλας (Self canceling turn indicators), σύστημα αντιολίσθησης πίσω τροχού (Ducati Traction Control), σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (Anti-lock braking system), σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών μέσα στη στροφή (Cornering Anti-lock Braking System), έλεγχος συγκράτησης οχήματος (Vehicle Hold Control – VHC) ένδειξη στάθμης καυσίμου, ρολόι, ταχύμετρο, στροφόμετρο, επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασίας κινητήρα, ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικοί χιλιομετρητές, μετρητής εναπομεινάντων χιλιομέτρων και μενού ρυθμίσεων. Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει η μερική απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, για πιο έντονα συναισθήματα οδηγικής ευχαρίστησης, όπως και η επιλογή του αυτόματου πιλότου Cruise control για πιο ξεκούραστα ατελείωτα χιλιόμετρα και καλύτερη κατανάλωση καυσίμου σε συνθήκες ταξιδίου, λόγω σταθερής επιλογής ταχύτητας, χωρίς αυξομειώσεις του δεξί γκριπ.
Special γραφικά αριθμημένης έκδοσης
Αυτό που την ξεχωρίζει αδιαμφισβήτητα είναι τα αγωνιστικά γραφικά της, με σχεδίασή όπως ταιριάζει σε μια αριθμημένη έκδοση. Οι μπροστινοί διπλοί προβολείς τεχνολογίας LED, οι οποίοι φέρουν και λειτουργία φώτων ημέρας DRL, το πίσω φωτιστικό σώμα που αναβοσβήνει πιο γρήγορα σε κατάσταση απότομου φρεναρίσματος (Ducati Brake Light) για να επιστήσει την προσοχή των οχημάτων που ακολουθούν, θα συμβάλουν σημαντικά στην ορατότητα κατά τις νυχτερινές ώρες οδήγησης, αλλά και της ημέρας. Η δυνατότητα των 4 προγραμμάτων οδήγησης θα μας δώσει την επιλογή να κινηθούμε με αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό μας στυλ. Τα ήδη γνωστά προγράμματα είναι το Sport, Urban, Touring και το Race, το οποίο θα ταιριάξει στους πιο απαιτητικούς αναβάτες, έχοντας μεγαλύτερη εμπειρία. Καθώς, φέρει τα ίδια προγράμματα διαχείρισης του κινητήρα Full, High, Medium και Low. Το σταμπιλιζατέρ θα χρησιμέψει στην αποφυγή του κοσκινίσματος του τιμονιού με τη γωνία κάστερ να ανέρχεται στις 25,75 ο. Η παιχνιδιάρα Multistrada V4RS με τη λεπτή σιλουέτα και τα καρχαριοειδή πλαϊνά πλαστικά, έχει ένα ρεζερβουάρ των 22 λίτρων θα μας δώσει μια αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα. Τέλος, αυτό το κομψοτέχνημα της φινετσάτης εταιρείας στην κατηγόρια των ψηλών Street On-Off, είναι εξοπλισμένο με διάφορα extras που δεν την αφήνουν να περάσει απαρατήρητη και βολεύοντας ένα πλήθος αναβατών, καθώς η απόσταση από τη ρυθμιζόμενη σέλα ως το έδαφος βρίσκεται στα 840-860 χιλιοστά με την κανονική, ενώ αν τοποθετηθεί η έξτρα χαμηλή σέλα είναι στα 810-830 χιλιοστά.
Η τιμή της είναι στα 42.500 ευρώ.