Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test

Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
6 Φωτογραφίες »

- Μονοκύλινδρος κινητήρας με 77,5 ίππους και τέσσερα riding modes.
- Cornering ABS με τέσσερα επίπεδα ευαισθησίας και δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό.
- Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει Wheelie Control, Traction Control, Engine Brake Control και Launch Control.
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Brembo εμπρός.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Τιμή 15.600 ευρώ

Η κολόνια του μοντέλου Hypermotard κρατάει πολλά χρόνια έχοντας παραχθεί σε αρκετές εκδόσεις στη διάρκεια των χρόνων που κυκλοφορεί. Από τα 796κ.εκ που αποτελεί το μικρό βέλος της οικογενείας, όπου πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009 μέχρι και τα 1100 που ήτανε τα ανήσυχα πνεύματα και κυκλοφορήσανε το 2007. Βέβαια από το παιχνίδι δεν λείπουν οι σειρές των άκρως «πολεμικών» 821 με κυκλοφορία το 2013 και της 950 η οποία εμφανίστηκε το 2019, οι οποίες θέτουνε τον αναβάτη σε γερές δόσεις έντονης αδρεναλίνης με τις επιδόσεις τους και το στήσιμο που φέρουνε. Οπότε από τη στιγμή που η συνταγή επιτυχίας ήταν δοκιμασμένη, το μόνο που έμενε, είναι να αρχίσουν να δίνονται τέτοιου είδους λύσεις και στα μικρότερα κυβικά εκατοστά με λιγότερους κυλίνδρους. Από τις δικύλινδρες έντονες παρουσίες, ήρθε η ώρα να δούμε μία ακόμη πιο πολεμική έκδοση. Ο λόγος γίνεται για τη μονοκύλινδρη ηδονή που ακούει στο όνομα 698 Mono RVE! Ναι ναι καλά διαβάζετε, η Ducati ήρθε να αναστατώσει το περιβάλλον του μοταρντίσιου κόσμου, με μία έκδοση που αποδίδει 77,5 ίππους μόνο με έναν κύλινδρο. Με φρένα από άλλον πλανήτη, ροπάρα, ηλεκτρονικά βοηθήματα που απενεργοποιούνται και βάρος πουπουλένιο θα ανακατέψει το νευρικό μας σύστημα.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά