Ducati Multistrada V4 Rally: Η πιο εξελιγμένη adventure μοτοσυκλέτα

Ducati Multistrada V4 Rally: Η πιο εξελιγμένη adventure μοτοσυκλέτα

Η Multistrada V4 ακονίζει τα δόντια της με την έκδοση Rally, η οποία είναι σχεδιασμένη για ατελείωτα χιλιόμετρα, με ένα ή δύο άτομα και επίπεδο εξοπλισμού που προκαλεί παράκρουση.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Η πρώτη μοτοσυκλέτα με σύστημα «εκτεταμένης απενεργοποίησης κυλίνδρων»

Η Multistrada V4 Rally είναι, σύμφωνα με την Ducati, η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που εξοπλίζεται με πρόγραμμα εκτεταμένης απενεργοποίησης κυλίνδρων του κινητήρα. Το σύστημα συμπληρώνει την δυνατότητα αυτή, που είναι ήδη διαθέσιμη από την Multistrada V4, απενεργοποιώντας τους δύο πίσω κυλίνδρους του κινητήρα όχι μόνο στο ρελαντί, αλλά και σε συγκεκριμένες συνθήκες κίνησης, ενεργοποιώντας τους άμεσα όταν χρειαστεί η επιπλέον ισχύς.

Ρεζερβουάρ 30 λίτρων και αλλαγές στις ημιενεργητικές αναρτήσεις

Η Ducati Multistrada V4 Rally φέρει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου που αγγίζει τα 30 λίτρα, αυξάνοντας περαιτέρω τις αποστάσεις μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό. Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες τελευταίας τεχνολογίας, αφού πέρα από την δυνατότητα ρύθμισης και αντίδρασης τους σε πραγματικό χρόνο, με την χρήση των πλήκτρων της μοτοσυκλέτας, προσφέρουν και δυνατότητα Autoleveling, που κρατά την μοτοσυκλέτα σε σταθερό υπόβαθρο συμπεριφοράς, ανάλογα με την κατάσταση φόρτωσης στην οποία βρίσκεται η μοτοσυκλέτα ανά πάσα στιγμή. Οι διαδρομές των αναρτήσεων αγγίζουν τα 200 χιλιοστά, έχουν αλλαγές στην χαρτογράφηση του συστήματος ελέγχου Skyhook DSS EVO. Παράλληλα, προσφέρουν λειτουργίες αυτόματου χαμηλώματος, για ευκολότερη πρόσβαση στην μοτοσυκλέτα, αλλά και Easy Lift για πιο εύκολο σήκωμα της τελευταίας από το σταντ!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ραντάρ εμπρός και πίσω και νέες ρυθμίσεις Riding Modes

Η Multistrada V4 Rally επωφελείται από την χρήση ραντάρ εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με συστήματα Adaptive Cruise Control (ACC) και ανίχνευσης τυφλού σημείου Blind Spot Detection (BSD), ενώ στα Riding Modes περιλαμβάνεται μια μετεξέλιξη της Enduro Mode, η οποία πλέον περιορίζει την ισχύ του κινητήρα στα 114 άλογα και ρυθμίζει κατάλληλα όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της Multistrada V4 Rally, κατά την οδήγηση εκτός δρόμου.

Σχεδιασμένο για ταξίδια με δύο άτομα

Η Ducati τονίζει ιδιαίτερα, ότι η Multistrada V4 Rally έχει σχεδιαστεί για ταξίδια με δύο άτομα. Ως εκ τούτου, η ζελατίνα είναι φαρδύτερη και ψηλότερη (20 και 40 χιλιοστά αντίστοιχα), η ουρά της μοτοσυκλέτας είναι πιο μακριά και οι βάσεις για τις βαλίτσες βρίσκονται πιο πίσω, για πιο άνετη φιλοξενία του συνεπιβάτη. Και τα 4 μαρσπιέ φέρουν ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ του αναβάτη είναι και πιο φαρδιά πλέον. Παράλληλα, θα υπάρχουν επιλογές για διαφορετικά ύψη σέλας, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη.

Ducati Multistrada V4 Rally τιμή: Από 30.700 ευρώ

Ότι πιο εξελιγμένο κυκλοφορεί σε adventure!
Ρεζερβουάρ 30 λίτρων για μεγαλύτερες αποστάσεις
Ημιενεργητικές αναρτήσεις με αυτόματο χαμήλωμα
Με σύστημα ραντάρ και ανίχνευση τυφλού σημείου
Είναι απαραίτητη όλη αυτή η τεχνολογία; Μήπως στερεί από τον αναβάτη την ουσία της οδήγησης;