Δώρο το Quickshifter στα 390 Duke και τα πλαϊνά κάγκελα στα 390 Adventure του `23
- Μονοκύλινδρη δύναμη 44 ίππων στα 390κ.εκ..
- Εξοπλισμένο με δικάναλο Cornering ABS της Bosch.
- Led προβολέας, TFT οθόνη και συνδεσιμότητα με κινητό.
- Adventure με 158 κιλά και χαλύβδινο χωροδικτύωμα.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Μονοκύλινδρη δύναμη 44 ίππων στα 390κ.εκ
Σε μία κατηγορία των 400κ.εκ όπου οι προτάσεις έχουν αρχίσει να πέφτουν «βροχή», η KTM 390 Duke και Adventure με την καρδία του υγρόψυκτου, τετράχρονου, μονοκύλινδρου κινητήρα των 373κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους, τροφοδοτούμενου με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, βρίσκεται να αποτελεί το μήλο της έριδος στα μικρά Νaked και On-Off δίκυκλα σύνολα. Ο τρόπος που αποδίδει τους 44 ίππους στις 9.000σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 37Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό, είναι άκρως εθιστικός στα εσώψυχα μιας «Ινδιάνικης ψυχής». Ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, κάνει τις αλλαγές του 6-τάχυτου κιβωτίου με λιγότερη πίεση της μανέτας συμβάλλοντας σημαντικά στην ευκολία χρήσης της καθημερινής μετακίνησης. Συνδυαζόμενο κιόλας με δώρο το Quick Shifter, για την Duke MY23, τα ανεβοκατεβάσματα στον λεβιέ ταχυτήτων γίνονται χωρίς την χρήση συμπλέκτη, συνθέτοντας έναν πίνακα άμεσων επιταχύνσεων και γρήγορων κατεβασμάτων. Το ρεζερβουάρ των 13,4 λίτρων (Duke) και 14,5 (Adventure) μας υπόσχεται καταναλώσεις από τα 4λτ/100χλμ έως 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και με ένα γεμάτο ντεπόζιτο μπορούμε να διανύσουμε μέχρι και 400 χιλιόμετρα.
Εξοπλισμένο με δικάναλο Cornering ABS της Bosch
Ένα τέτοιο σπιρτόζικο «μοτοσικλετάκι» χρειάζεται ένα σύστημα πέδησης ικανό να το συντροφέψει σε όλες τις παιχνιδιάρικες του διαθέσεις. Το ρυθμιζόμενο μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι Apex της WP των 43 χιλιοστών με διαδρομή 142χλστ (Duke) 170χλστ (Adventure), τελεί τις υποχρεώσεις του καταπληκτικά, ενώ πίσω έχει ένα Monoshock WP Apex χωρίς μοχλικό με διαδρομή 150χλστ (Duke) 177χλστ (Adventure), με δυνατότητα ρύθμισης, ως την προφόρτιση ελατηρίου και επαναφοράς χωρίς μοχλικό. Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο των 17 ιντσών εμπρός-πίσω (Duke) και των 19-17 ιντσών (Adventure), είναι εφοδιασμένοι με Metzeler και Continental TKC 70 αντίστοιχα. Φρένα της θυγατρικής Bybre, ισχυρά και προερχόμενα από την εταιρεία (Brembo) με τις μεγαλύτερες αξιώσεις στον χώρο της μοτοσικλέτας, φέρουν μια τετραπίστονη δαγκάνα ακτινικά τοποθετημένη μπροστά και μια μονοπίστονη πίσω. Οι δισκόπλακες που θα δεχθούν τη πίεση από τα έμβολα είναι των 320 χιλιοστών εμπρός και των 230 χιλιοστών πίσω. Σε μία βροχερή μέρα ή σε κάποιο ολισθηρό οδόστρωμα που οι καταστάσεις θα μας φέρουν να πατήσουμε απότομα το ποδόφρενο ή την μανέτα, το δικάναλο σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος ABS των τροχών θα πετύχει ένα ευτυχές «τέλος» χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις, λειτουργώντας και μέσα στην στροφή ως Cornering-ABS. Επίσης, η δυνατότητα απενεργοποίησης του στον πίσω τροχό, αναφέρεται στη Duke ως Supermoto mode και στην Adventure ως Offroad.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Led προβολέας, TFT οθόνη και συνδεσιμότητα με κινητό
Και μόνο που την κοιτάς σε βάζει σε διαθέσεις «εκτάκτου ανάγκης», μιας και τα στοιχεία που φέρει «φωνάζουν» KTM, από μακριά. Τα LED φωτιστικά σώματα προσφέρουν πολύ καλά επίπεδα ορατότητας και η TFT έγχρωμη οθόνη των 5 ιντσών απεικονίζει ένα πλήθος πληροφοριών, διαθέτοντας και δυνατότητα συνδεσιμότητας με το κινητό μας τηλέφωνο. Η πλοήγηση στον υπολογιστή ταξιδίου και στο μενού ρυθμίσεων γίνεται μέσω των χειριστηρίων που βρίσκονται στο αριστερό γκρίπ, με απόλυτη εργονομική ευκολία. Η εργονομία της σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη έχει μελετηθεί με τέτοιον τρόπο που να προσφέρει τα μέγιστα, ως προς το επίπεδο άνεσης. Τα «ανεμοδαρμένα» τοπία που θα συναντάμε καθημερινά θα τα βρουν σκούρα με τα πλαϊνά πλαστικά, καθώς φέρουν αεροδυναμική σχεδίαση κρατώντας την αποβολή του αέρα πάνω από τα γόνατα. Τι και αν δεν έχουμε δίπλωμα για απεριόριστα κυβικά; Τη λύση μας τη δίνει το δίπλωμα Α2.
Adventure με 158 κιλά και χαλύβδινο χωροδικτύωμα
Χαρακτηριστικό είναι το πορτοκαλί χρώμα για τη KTM, ιδανικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το χρώμα της στο μοτοσικλετιστικό κόσμο. Για αυτό και όταν αντικρίζεις το 390, το πρώτα πράγμα που εστιάζουν οι οφθαλμοί, είναι το χαλύβδινο χωροδικτύωμα στρόγγυλης διατομής που θα κουβαλήσει στις πλάτες του τα 149 κιλά άνευ υγρών της Duke και τα 158 της Adventure. Αν και μικρές μοτοσικλέτες, η απόσταση από τη σέλα μέχρι το έδαφος είναι στα 830 χιλιοστά (Duke) και στα 855χλστ (Adventure), τοποθετώντας τα χαμηλά αναστήματα να πατάνε με μία σχετική δυσκολία, καλά κάτω στο οδόστρωμα. Στον αντίποδα, η απόσταση που δημιουργείται μεταξύ του κατώτατου σημείου της μοτοσικλέτας με τον δρόμο, είναι στα 200χλστ (Adventure) και στα 150 χιλιοστά (Duke). Το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας, θα βγει από εκεί που δεν το περιμένουμε, με ένα απλό πάτημα απενεργοποίησης του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού MTC. Οι εξερευνήσεις με την 390 Adventure θα αποτελέσουν καθημερινή πηγή αναζητήσεων, για αυτό και τώρα η ΚΤΜ προσφέρει δωρεάν τα πλαϊνά κάγκελα προστασίας σε όλα τα 390 Adventure του 2023.
Η τιμή για την Duke είναι στα 6.290,00 ευρώ και της Adventure ξεκινάει από τα 6.990,00 ευρώ.