Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
  • Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
  • Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
  • Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
  • Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
  • Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business
  • Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business

Δοκιμή KTM 790 Duke - Back in business

799cc με 95 ίππους, ride by wire
Tέσσερις χαρτογραφήσεις, Sport, Street, Rain και Track
9 επίπεδα Traction control, anti-wheelie, launch control και quick shifter
0-100 σε 3,6 sec και τελική 230 χλμ/ώρα

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Τιμή: 9.850 ευρώ

+: Κινητήρας, ηλεκτρονικά βοηθήματα, κοφτερή συμπεριφορά, ευκολία χειρισμού
-: Σκληρή σέλα

Μετά από 2 χρόνια απουσίας από τη γκάμα της ΚΤΜ, καθώς είχε αντικατασταθεί από το 890 το 2021, το «Νυστέρι» επιστρέφει στη γκάμα της Αυστριακής εταιρείας για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ 890 και 390. 
Η σειρά των Duke ήταν ανέκαθεν συνώνυμο της κοφτερής συμπεριφοράς και της οδηγικής απόλαυσης, οπότε δεν είναι τυχαίο που για περισσότερα από 25 χρόνια έχει φανατικούς οπαδούς, ενώ με μια γκάμα που ξεκινάει από τα 125 και αγγίζει τα 1300 κυβικά, καλύπτει ένα τεράστιο εύρος αναβατών. Το 790 Duke έκανε το ντεμπούτο του αρχικά το 2018 για να αντικατασταθεί τελικά από το 890 το 2021. Όμως, το 2023 βρίσκει την KTM να έχει γραμμές παραγωγής και στην Ασία χάρη στη συνεργασία της με τη CFMOTO, η οποία ανέλαβε να φέρει ξανά στο προσκήνιο το 790 και να γεφυρώσει κάπως το χάσμα μεταξύ 390 και 890. Το μεγάλο νέο βέβαια έχει να κάνει με την τιμή του καθώς από τα 11.490 ευρώ που κόστιζε το 2018, σήμερα έχει 9.850 ευρώ χωρίς φυσικά να έχει γίνει καμία απολύτως έκπτωση στο κομμάτι της ποιότητας και του εξοπλισμού. Έτσι, η KTM κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστική την παρουσία της στα μεσαία streetfighter με μια ήδη δοκιμασμένη συνταγή.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Tεχνικά Χαρακτηριστικά