EICMA 2023: Triumph Speed 400 & Scrambler 400
Mε νέο κινητήρα 398cc που αποδίδει 39,5 ίππους και 37,5 Νm ροπής. Ride-by-Wire και Traction Control που απενεργοποιείται. Αντικλεπτικό immobilizer στον στάνταρ εξοπλισμό. Συμπλέκτης υποβοήθησης
Η Triumph εισήλθε στα «Α2 χωράφια» με τις νέες μοτοσυκλέτες 400cc της, τις Triumph Speed 400 και Scrambler 400X, οι οποίες σύμφωνα με τις δηλώσεις τους είναι το πρώτο βήμα σε μια σειρά μοτοσυκλετών αυτής της κατηγορίας που θέλουν να παρουσιάσουν. Στη χώρα μας θα έρθουν από τις αρχές του 2024, ενώ στην EICMA είχαμε την πρώτη ευκαιρία να τις δούμε από κοντά.
Ο ολοκαίνουργιος μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 398cc με ψεκασμό καυσίμου και τέσσερις βαλβίδες, συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και αποδίδει 39,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Νm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το ride-by-wire της Βosch και ο συμπλέκτης υποβοήθησης ροπής ολοκληρώνουν την εικόνα ενός κινητήρα που μπορεί να είναι μικρού κυβισμού, όμως δείχνουν ότι η Triumph δεν τον «ξεπέταξε στα γρήγορα».
Ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο με βιδωτό υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο συνεργάζονται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm, το οποίο έχει διαδρομή 130mm στη Speed και 150mm στην Scrambler και ένα μονοσόκ αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και εξωτερικό δοχείο αερίου με αντίστοιχη διαδρομή.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 300mm με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 230mm πίσω. Οι τροχοί είναι 17” στην Speed, ενώ στην Scrambler ο μπροστινός φτάνει τις 19”.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών, υπάρχει δικάναλο ABS από την Bosch και Traction Control το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί και στα δύο μοντέλα. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει ένα αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη LCD οθόνη, ο χειρισμός της οποία γίνεται από ένα κουμπί κύλισης, ενώ παρούσα είναι και μια θύρα USB για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει φουλ LED φωτισμό και αντικλεπτικό immobilizer ως στάνταρ.
Το βάρος κρατιέται χαμηλά, με την Speed να σταματάει τη ζυγαριά στα 170 κιλά και την Scrambler στα 179. Η δεύτερη έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο, φαρδύ τιμόνι και πιο όρθια θέση οδήγησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »