Υψηλή ποιότητα συναρμογής υλικών και βαφής διακρίνει την νέα Tiger 850 Sport, με αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo. Ο ανεμοθώρακας των 4 θέσεων που ρυθμίζεται εν κινήσει με το ένα χέρι και τα 2 ridingmodes, Road & Rain,που αλλάζουν χωρίς να χρειαστεί να σταματήσουμε, είναι στοιχεία που θα εκτιμηθούν στη συμβίωση μαζί της.
Ο 3-κύλινδρος κινητήρας της Tiger βρίσκεται μαζί μας από το 1993 έναντι του τότε ανταγωνισμού, που ήταν οι δικύλινδροι V, Boxer και εν σειρά. Οι On-Off μοτοσικλέτες εκείνης της εποχής είχαν αρκετά κιλά πάνω τους, δίνοντας έμφαση στην προστασία των επιβαινόντων ώστε να κινούνται με άνεση περισσότερο σε άσφαλτο, χωρίς όμως να περιοριστούν στο πέρασμα ενός χωματόδρομου. Μετά από 8 χρόνια, η Tiger ονομάζεται 955i και έρχεται μια ανοδική πορεία για την Triumph το 2007, με την εμφάνιση της 1050 Sport, όπου άφησε όλα τα στοιχεία της Off-road πλευράς και έγινε ένα αμιγώς ασφάλτινο μοτοσικλετιστικό σύνολο, για να μεταφέρει 2 άτομα με άνεση και επιδόσεις. Από το 2010 έχουν βγει αρκετές εκδόσεις με επαναφορά πλέον του Off προσανατολισμού της, αλλά χωρίς να έχει βγει o αντικαταστάτης, της μοσχοπουλημένης, ψηλής, με όρθια θέση οδήγησης και τιμόνι Street- Touring 1050. Τελευταία βλέπουμε από την εταιρεία αρκετές προσπάθειες να φέρει το κοινό πάλι σε αυτή την κατηγορία, με την προσθήκη μιας προσιτής επιλογής, που κινείται προς τον σπορ τουριστικό χαρακτήρα, ενΆ ονόματι Tiger 850 Sport.