Εξελίσσει τους αερόσακους μοτοσυκλετών η Honda
Εξελίσσει τους αερόσακους μοτοσυκλετών η Honda
Εξελίσσει τους αερόσακους μοτοσυκλετών η Honda
  • Εξελίσσει τους αερόσακους μοτοσυκλετών η Honda
  • Εξελίσσει τους αερόσακους μοτοσυκλετών η Honda
  • Εξελίσσει τους αερόσακους μοτοσυκλετών η Honda

Εξελίσσει τους αερόσακους μοτοσυκλετών η Honda

Πρόσθετο σύστημα ασφαλείας τοποθετημένο στην μοτοσυκλέτα
Σύστημα που δεν φαίνεται και ενεργεί εφόσον το χρειαστείς
Πως θα αποσυνδέεται ο φουσκωμένος αερόσακος;
Στόχος της εταιρείας τα μηδενικά δυστυχήματα μέχρι το 2050

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Πρόσθετο σύστημα ασφαλείας τοποθετημένο στην μοτοσυκλέτα

Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Honda απεικονίζει αερόσακους που θα μπορούσαν να σώσουν την ζωή πολλών μοτοσυκλετιστών σε περίπτωση ατυχήματος. Όλοι οι αναβάτες γνωρίζουμε ότι τα επίπεδα ασφαλείας μας στον δρόμο είναι χαμηλότερα από εκείνα των οδηγών αυτοκινήτων, αλλά εξακολουθούμε να οδηγούμε για λόγους εξοικονόμησης χρημάτων, χρόνου, για διευκόλυνση της καθημερινότητάς μας ή και λόγω πάθους. Οι αερόσακοι της Honda ενδέχεται να αυξήσουν κατά πολύ την ασφάλεια των αναβατών, χωρίς μάλιστα να τους αναγκάσουν να αλλάξουν την διαδικασία προετοιμασίας τους για οδήγηση. Με τον ίδιο τρόπο που οι τεχνολογίες του ABS και του Traction Control μεταφέρθηκαν από τον κόσμο του αυτοκινήτου στους δύο τροχούς, μπορεί να αποτελούν νέο στάνταρ και οι αερόσακοι στο μέλλον και σε αντίθεση με το να φορέσει κάποιος ζώνη, κράνος και εξοπλισμό γενικότερα δεν απαιτούν καμία πρόσθετη κίνηση από τον αναβάτη και είναι έτοιμοι για την στιγμή που θα τους χρειαστεί.  
 

Σύστημα που δεν φαίνεται και ενεργεί εφόσον το χρειαστείς

Είναι γεγονός πως υπάρχουν μπουφάν με τεχνολογία αερόσακου τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην μείωση των τραυματισμών σε πτώσεις, αλλά αποτελούν στοιχείο εξοπλισμού που πρέπει ο ίδιος ο αναβάτης να φοράει και όπως είναι λογικό ξεφεύγουν από τις οικονομικές δυνατότητες του μέσου αναβάτη που θέλει να αγοράσει προστατευτικό εξοπλισμό. Η Honda μάλιστα διαθέτει κάποιες Goldwing με παρόμοιο σύστημα αερόσακου από του 2007 , το οποίο όμως έχει εφαρμογή μόνο σε παρόμοιου τύπου μεγάλες μοτοσυκλέτες Touring. Η εταιρεία λοιπόν εξελίσσει το σύστημα ώστε να εφαρμόζεται και σε πιο συμβατικές μοτοσυκλέτες, να μην είναι ορατό και να αγκαλιάζει τον αναβάτη σε αντίθεση με τον αερόσακο της Goldwing που λειτουργεί περισσότερο σαν αυτούς των αυτοκινήτων. Απεικονίζεται τοποθετημένο στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ κάτω από ένα κάλυμμα, ενώ ενεργοποιείται μέσω ενός αισθητήρα επιτάχυνσης που ανιχνεύει συγκρούσεις. Όταν φουσκώνει αγκαλιάζει τον αναβάτη και σχηματίζει ένα "W" με κομμάτια που εκτείνονται κάτω από τα χέρια του και μπροστά στον θώρακά του.  


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πως θα αποσυνδέεται ο φουσκωμένος αερόσακος;

Μία ακόμα σημαντική αλλαγή σε σχέση με τον αερόσακο της Goldwing είναι ότι σε αυτή την περίπτωση όταν φουσκώνει αποσυνδέεται από την μοτοσυκλέτα και τις τρόμπες, ενώ σφραγίζεται ώστε να διατηρεί τον αέρα. Το εντυπωσιακό είναι ότι όλο αυτό γίνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, πριν προλάβει ο αναβάτης να πέσει από την μοτοσυκλέτα, ώστε να τον προστατεύσει μένοντας τυλιγμένος γύρω του. Το αποτέλεσμα είναι ένα πρόσθετο προστατευτικό "μπουφάν" που δεν χρειάζεται ο αναβάτης να φορά κατά την διάρκεια που οδηγεί. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της εταιρείας ασχολείται κυρίως με το πως μπορεί να είναι το σύστημα όσο πιο απλό γίνεται, ώστε να διατηρηθεί το κόστος του στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, ενώ να είναι ταυτόχρονα αξιόπιστο και να λειτουργεί άψογα ακόμα και ύστερα από χρόνια που μπορεί να είναι ανενεργό.  
 

Στόχος της εταιρείας τα μηδενικά δυστυχήματα μέχρι το 2050

Όπως είναι λογικό δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πότε μπορεί να δούμε την τεχνολογία αυτή στις μοτοσυκλέτες παραγωγής αφού τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που έχει καταθέσει η Honda αποδεικνύουν πως βρίσκεται ακόμα σε στάδιο ανάπτυξης. Τα πιθανά οφέλη του βέβαια είναι πολύ μεγάλα με την Honda να φαίνεται να ασχολείται πυρετωδώς με την εξέλιξή του, αφού στόχος της είναι τα μηδενικά τροχαία δυστυχήματα (σε 4 και 2 τροχούς) μέχρι το 2050. Παράλληλα, θα ήταν πολύ καλό για την ίδια την εταιρεία εάν γινόταν η πρώτη που εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες της με ένα τέτοιο σύστημα, αφού θα γίνονταν ασφαλέστερες προσελκύοντας πιθανότατα περισσότερους αγοραστές και μάλιστα νέους αναβάτες.