Η ναυαρχίδα της Royal Alloy που "ακούει" στο όνομα Tigara Grande (TG 300) φέρει Μέταλλο και Αλουμίνιο στα περιφερειακά της μέρη κατασκευασμένα στο ιδιόκτητο εργοστάσιο της Βρετανικής εταιρείας στην Ταϋλάνδη. Τα χαρακτηριστικά στη σχεδίαση της νέας Royal Alloy TG 300 που οι ιθύνοντες της εταιρείας άφησαν αυτούσια από το παρελθόν είναι το εμπρόσθιο πεπλατυσμένο φτερό της (Platypus), η οπίσθια κυρτή καμπυλώδης ουρά της, η διογκωμένη γραβάτα της και το Gem Light Indicator, προειδοποιητική ένδειξη που φέραν τα scooter των `60s.
Η σέλα έχει επενδυθεί από υψηλής ποιότητας Ιταλική δερματίνη και αποτελείται από δυο ξεχωριστά κομμάτια για αναβάτη και συνεπιβάτη. Χώρος για μικροαντικείμενα υπάρχει στο ντουλαπάκι της ποδιάς, το οποίο κλειδώνει με το κλειδί του scooter και διαθέτει θύρα φόρτισης συσκευών. Έξτρα χώρο φόρτωσης προσφέρει το μεγάλο επίπεδο πάτωμα και η ρετρό σχάρα στο πίσω μέρος, καθώς και ο γάντζος της ποδιάς. Για τον σύγχρονο Real Classic αναβάτη που θέλει να ξεχωρίζει, η TG 300 εξοπλίζεται με μια Multitasking Bluetooth TFT έγχρωμη οθόνη αφής πολλαπλών δυνατοτήτων, στο αλουμινένιο ταμπλό του τιμονιού της.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η TG 300 διαθέτει μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα υψηλής απόδοσης (High Performance Engine) με χωρητικότητα 278 κυβικών και ιπποδύναμη 23,8 ίππων. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Magnetti Marelli και συνεργάζεται με αυτόματη CVT μετάδοση. Εντυπωσιακή είναι η αρχιτεκτονική της εμπρόσθιας ανάρτησης με το προηγμένο σύστημα αντιβύθισης (anti-dive), καθώς έχουμε διπλό υστερούντα βραχίονα με δυο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων. Στο πίσω μέρος συναντάμε δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα εμπρός και δίσκο 240 χιλιοστών πίσω με δικάναλο ABS της Bosch, ενώ έχουν επιλεγεί μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης. Το TG 300 πατά σε πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 12 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.