Με την δημιουργία του, το "Night Dragon", o Δημήτρης Μούρας κέρδισε τον εθνικό διαγωνισμό του Ηνωμένου Βασιλείου και περνάει στους διεθνείς ημιτελικούς. Εμείς απολαμβάνουμε το αποτέλεσμα του έργου του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια του διαγωνισμού.
Ο Έλληνας κάτοικος του Λονδίνου, Δημήτρης Μούρας, κέρδισε τον διαγωνισμό του Ηνωμένου Βασιλείου για την καλύτερη Custom ΒΜW R 18 και προκρίθηκε με αυτό τον τρόπο στον Πανευρωπαϊκό γύρο.
Η δημιουργία του (σε συνεργασία με την Pier City Customs) ονομάζεται "Night Dragon" και η όψη της είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Η αισθητική ιδέα ήταν το χάλκινο χρώμα να καταστεί κυρίαρχο στην χρωματική παλέτα της R 18 και η μοτοσυκλέτα να αποκτήσει μια περαιτέρω Vintage αίσθηση, με το τελικό αποτέλεσμα να αποδίδει φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία της σειράς R, από την οποία κατάγεται η R 18, αλλά και να μοιάζει με τον πιο όμορφο και μοντέρνο τρόπο με την φυσική διαδικασία γήρανσης που περνάνε τα μέταλλα των αγαπημένων μας "αλόγων" (εξού και το χρώμα του μπρούντζου).
Τα άτομα που ανέλαβαν τη βαφή (μαύρο σατέν στο ντεπόζιτο και χάλκινο χρώμα με ψήγματα χαλκού σε όλα τα υπόλοιπα βαμμένα σημεία) είναι οι Garry και Jay από την Vlakyries Paint Work.
Βεβαίως οι διαφορές δεν σταματούν σε όσα πιάνει το μάτι με την πρώτη. Το πιο δύσκολο σημείο της δουλειάς εντοπίζεται στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, καθώς για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα το πίσω φτερό και το υποπλαίσιο "μίκρυναν" κατά 70 χιλιοστά, με το "περισσεύον" μέταλλο να αφαιρείται από τη μέση του υποπλαισίου και του φτερού ώστε το τελευταίο να ανασηκωθεί ελαφρώς και να έρθει πιο κοντά στη θέση του αναβάτη.
Όλα αυτά έπρεπε να γίνουν χωρίς να επηρεαστεί η δυνατότητα οδήγησης της μοτοσυκλέτας και, πολύ σημαντικό για τους διαγωνισμούς Customizing, χωρίς να φαίνονται τα σημάδια των κοπών και των κολλήσεων. Όπως φαίνεται από το αποτέλεσμα (και την γνώμη των κριτών) έγινε εξαιρετική δουλειά σε αυτό το κομμάτι.
Πέρα από αυτή την αλλαγή έχουμε ειδικά κατασκευασμένους τροχούς (21`` και 18``) με ειδικές ζάντες, διαφορετικό καπάκι προβολέα, μπροστινό φτερό, εξάτμιση και τρόμπες φρένου και συμπλέκτη από την Gen2 BMW R NineT.
Σειρά για τον Μούρα έχουν τώρα οι διεθνείς ημιτελικοί που θα ολοκληρωθούν στις 14 Αυγούστου. Μετά απομένει ο Παγκόσμιος τελικός, που θα διεξαχθεί στο Βερολίνο στις 29 Σεπτεμβρίου και ευχόμαστε στο Δημήτρη η σκληρή δουλειά του να αποδώσει και να δούμε μια ελληνική συμμετοχή στην κορυφή του κόσμου.