Από την αρχή της κυκλοφορίας της Hornet 750, υπήρχαν φήμες για μια πιο σπορ έκδοση. Τώρα φαίνεται ότι οι φήμες αυτές είχαν γερά θεμέλια, με την εμφάνιση αιτήσεων διπλώματος ευρεσιτεχνίας που δείχνουν μια μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα του Hornet, αλλά με φέρινγκ.
Η Honda έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν ότι μπορεί να παράξει πολλά διαφορετικά, ξεχωριστά μοντέλα από τις ίδιες βάσεις, όπως οι σειρές CB500 ή NC700/NC750.
Η Hornet έχει ακολουθήσει αυτό το παράδειγμα ήδη από την πρώτη μέρα, καθώς παρουσιάστηκε μαζί με την Transalp, με την οποία μοιράζεται τον δικύλινδο εν σειρά κινητήρα των 755cc και το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο.
Οι αλλαγές που βλέπουμε στην τωρινή πατέντα ακολουθούν έναν πιο…αισθητικό δρόμο, καθώς αν βάλουμε αυτό το σχέδιο πάνω από μια φωτογραφία του Hornet θα δούμε ότι τα περισσότερα βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλαίσιο, ο κινητήρας και οι αναρτήσεις ταιριάζουν, όμως το ντεπόζιτο είναι πιο μαζεμένο, τα κλιπ ον πιο χαμηλωμένα και γενικά η «στάση» της μοτοσυκλέτας είναι πιο σπορ. Και φυσικά, υπάρχει το φέρινγκ.
Το φίλτρο αέρα επίσης είναι σχεδιασμένο για μια «καλυμμένη» μοτοσυκλέτα, με την εισαγωγή να έρχεται πιο μπροστά, κάτι που δεν συμβαίνει στο Hornet. Τα ίδια τα πλαστικά του φέρινγκ, σύμφωνα με την πατέντα, θα αποτελούνται από «ένα μπροστινό κάλυμμα, που θα κουμπώνει με το πλαίσιο μέσω βιδών».
Τέλος, η πατέντα δείχνει μια συνεχόμενη, ψηλότερη σέλα που δεν κάνει το «σκαλοπάτι» ανάμεσα στον οδηγό και τον συνεπιβάτη, όπως στο Hornet. Αξίζει να θυμηθούμε ότι και το Transalp εμφανίστηκε σε αντίστοιχα έγγραφα πριν την επίσημη παρουσίασή του.